Mies & lapsi

frost-free

Mitä tarkoittaa että lapsi tulee aina ensin vaikka olet eronnut lapsen äidistä?

1. toivot että palaat yhteen lapsen äidin kanssa?
2. uuden naisen pitää lyödä laudalta lapsen äiti?
3. mitä muuta?

13

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . . .

Öö? Sitä, että lapsi on aina tärkein. Ei kai sillä ny ole vitun väliä, että millainen suhde on lapsen äitiin, jos on omasta lapsesta kyse.

Lapsi on tärkein, tärkeämpi kuin kukaan muu ihminen. Esim., valitse kumpi saa jäädä henkiin kun toisen on pakko kuolla, oma lapsi vai uusi naisystävä. Vastaus: lapsi saa jäädä henkiin. Lapsen tarpeet menee uuden kumppanin tarpeiden edelle, lapsen etu on kaikkein tärkein.

Oletko tyhmä, tyhmempi vai tyhmin? Eihän sillä todellakaan ole paskan vertaa tekemistä sen exän kaa, että lapsi on tärkein.

• frost-free

Tämä kysymys oli miehille ei Tinka sinulle

• . . .
        frost-free kirjoitti:

Tämä kysymys oli miehille ei Tinka sinulle

No en kuule ole Tinka, enkä Tinkaa nähytkään kuin kuvassa monta vuotta sitten. Mut trust me, vihaat sä minuakin.

• Ben Bella

Vittuako lunttu kyselet, kakkoseksi alkamalla todistaa ettei perhe- ja parisuhdeasioista tajua mtn, Samoin todistaa toi typerä kyssä. Normi ihminen tietää että lapsi ensin tarkottaa sitä että lapsen etu on tärkein ja se ohjaa tehtäviä ratkaisuja.

• frost-free

Tinka hanki apua oikeasti muutut kohta vihreäksi kateudestasi..

"normaali ihminen"? Katso hei peiliin..Iskikö aihe kipeään paikkaan, onko joku mies joka ei huolinut sinua koska et ole sopiva äitipuoleksi.P***ankatkuiselta kuulostaa itkuvirtesi

• Ben Bella
        frost-free kirjoitti:

Tinka hanki apua oikeasti muutut kohta vihreäksi kateudestasi..

"normaali ihminen"? Katso hei peiliin..Iskikö aihe kipeään paikkaan, onko joku mies joka ei huolinut sinua koska et ole sopiva äitipuoleksi.P***ankatkuiselta kuulostaa itkuvirtesi

Vainoharhoja sulla on, muuta itse asumaan peilin eteen. Tällä Ben Bella-nikillä ei ole mitään tekemistä tinkan tai muiden kuin itseni kanssa.

Tosi näpärää selittää itselleen että yksi katkera eukko vaan vouhkaa,kun puoli-koko palsta on esittänyt mielipiteensä "jalkavaimon" urastasi. Turhaan imartelet itseäsi, lunttu. Yritä mieluummin löytää ihan oma mies.

• Uusi vaimo

Meillä se ainakin tarkoittaa sitä, että minulle ei tulisi mieleenkään yrittää osoittaa miehelle olevani lasta tärkeämpi. Tiedän, että mies on onnellisempi minun kanssani, kuin exänsä, vaikkei meitä suoraan päittäin vaihtanutkaan.

Se, että lapsi on tärkeämpi, ei kuitenkaan liity mitenkään exään. Eikä itseasiassa minuunkaan. Se vaan on niin. Ja tiedän, että jos ryhtyisin tätä järjestystä kyseenalaistamaan, saisin kenkää alta aikayksikön. Ja miksi ryhtyisinkään? Ei se ole minulta pois, jos mies rakastaa lastaan. Päin vastoin. Minulle on tärkeää, että mieheni on onnellinen, ja onnettomaksihan tuo tulisi, jos joutuisi jatkuvasti tasapainoilemaan kahden elämänsä tärkeimmän naisen välillä.

• Juuri näin. Olet oiva uusi vaimo.

*Rooster seal of approval*

• 1. Nope
      2. Nope
      3. Kun on lapsen vuoro sä et vaadi itseäsi esiin turhaan. Et kilpaile lapsen kanssa koska olet aikuinen ja joudat odottamaan vuoroasi joka tulee sitten kun tulee.

Kyseessä on vanhemman ja lapsen välinen suhde, tässä tapauskessa isän ja lapsen. Lapsi tulee aina ensin vähine (mutta äärimmäisen olennaisine) tarpeineen, lapsi tulee ensin vanhempaansakin nähden. (enkä tällä tarkoita ns. lapsenpalvontaa).

• Uusi vaimo

Sen verran tekisi mieli sinuakin tässä ketjussa haastaa, kun olen aikaisemmin lukenut vahvoja kommenttejasi näistä lapsi vs. Vaimoke asioissa. Välillä kun tuntuu, että sinä haluat ylläpitää kahta maailmaa, lapsen ja isän maailma ja sitten on se toinen rajatumpi maailma, johon sen potentiaalisen vaimokkeen tulisi sopeutua. Minä en olisi kyllä kauaa katsonut myöskään sellaista asetelmaa. Voi tietysti olla, että olen ymmärtänyt sanomasi väärin.

Meillä tämä uusi kuvio on perhe, vaikken lapsen äiti olekaan. Mieheni otti minut heti hyväksi havaittuaan osaksi kokonaisuutta ja näin me saamme kaikki tasapuolisesti rakkautta osaksemme. Lapsellakin on yksi bonusaikuinen lisää, joka hänestä välittää ja huolta pitää.

• Uusi vaimo kirjoitti:

Sen verran tekisi mieli sinuakin tässä ketjussa haastaa, kun olen aikaisemmin lukenut vahvoja kommenttejasi näistä lapsi vs. Vaimoke asioissa. Välillä kun tuntuu, että sinä haluat ylläpitää kahta maailmaa, lapsen ja isän maailma ja sitten on se toinen rajatumpi maailma, johon sen potentiaalisen vaimokkeen tulisi sopeutua. Minä en olisi kyllä kauaa katsonut myöskään sellaista asetelmaa. Voi tietysti olla, että olen ymmärtänyt sanomasi väärin.

Meillä tämä uusi kuvio on perhe, vaikken lapsen äiti olekaan. Mieheni otti minut heti hyväksi havaittuaan osaksi kokonaisuutta ja näin me saamme kaikki tasapuolisesti rakkautta osaksemme. Lapsellakin on yksi bonusaikuinen lisää, joka hänestä välittää ja huolta pitää.

No vastasin frost-freelle joka on sellainen sekopää jolle pitää näyttää kaapin paikka näissä asioissa ja piirrellä ne rajat niinku selkeäksi :)

Kyse voi olla kahdesta maailmasta tai olla olematta. Se riippuu ihan naisen laadusta... mä en tarvi lapsilleni uusio-äitiä joten jos jostain syystä kersoillani ja uudella vaimolla on niinku jotain epäyhteensopivuutta niin silloin tuo kahden maailman taktiikka on ihan järkeenkäypä. Silloin se oma kumppani on lapsille hiukan vieras ja lasten suhteen syrjäytyvä osapuoli, ja tämän selväksitekeminen on kaikille osapuolille reilua.

Kaikkien kannalta auvoisinta on toimiva uusperhe ja esim. tuo sinun systeemisi ja ajatusmaailmasi sen mahdollistaa. Kaikki kuitenkaan ei ole samasta puusta eikä tarvikaan olla.

• cs

3 En siedä nähdäkään lapsen äitiä
      Heitin pihalle ja pidin lapseni
      En vastaa edes puhelimeen viikonloppuisin ja jos kännissä soittaa, luuri kiinni
      Usein lauantaiaamut menee vastaajan purkamiseen.

Ämmä on jostain saanut yhden salaisen numeroni ja luulee sitä jonkun naisen numeroksi, kun lähettettelee tekstareita;" Saatanan huora" :D))

• Pudistaa päätään

Kuinka vanha sä oot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe