Eli, jos syö lyhyellä ajalla lääkkeitä tai kerta-annoksena niin täytyykö pumpata ns. paha maito pois?
Jos illalla otan vauvan mentyä nukkumaan (klo.21) kipulääkkeen jossa punainen kolmio, niin voiko kolmen aikaan yöllä jo imettää?
Alkoholi lähtee verestä mutta jääkö alkoholit ja muuta aineet rintamaitoon vai voivatko ne jotenkin kummallisesti haihtua sieltä?
Pumpataanko 'lääkemaito' pois?
yggfyu
2
382
Vastaukset
- möreeli
Alkoholi ja lääkkeet haihtuu samalla tavalla rintamaidosta kun verestäkin. Itse ehkä olisin imettämättä sen aikaa kun syö kolmiolääkettä. Mitä lääkkeen tuoteselostuksessa sanotaan imetyksestä lääkkeen aikana?
- Sairastunut
Itse joudun sairauteni vuoksi syömään lääkkeitä jatkuvasti ja olen saanut luvan imettää lapsen tahtisesti,koska sitä lääkettä menee kuitenkin niin vähän äidinmaitoon. Ja on kuulemma ihan suotavaa että lapsi saa synnytyksen jälkeen vieroittua pikku hiljaa äidin lääkityksestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954