Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meinaaks+oikeesti+alkaa+verkkoja+heittään?+😮+Mä+en+heittele+mitään.+Ei+niihin+kuitenkaan+kukaan+tartu.+Ja+mä+oon+iteki+monesti+niin+solmussa,+että+parempi+etten+mihkään+verkkoihin+koske+🙄
29.08.2017 20:15
Mulla+saattaa+nuo+ihastukset+lämähtää+päälle+nopeallakin+aikataululla+😀+Mutta+nyt+siis+ei+ole+vielä+täysillä+tunteet+päällä.+Vähän+jo+jännittää+😌
29.08.2017 20:06
No,+sama+työpaikka+taas+tällä+kertaa+eli+työpaikkaihastusta+pukkaa.+Ei+olla+paljon+tekemisissä,+harmi+;)
29.08.2017 16:17
Ei+kuulostanut+hullulta+vaan+jotenkin+vain+hassulta+ja+söpöltä+😊+Mulla+on+kans+tilanteet+joskus+vähän+monimutkaisia+ja+vaikeasti+selitettäviä.+Ihastuksien+kanssa+oon+ihan+urvelo+😉
28.08.2017 21:09
En+mä+kehtaa+liioin+kertoa++😅😌+Onko+siellä+kans+ihastusta+ilmassa?
28.08.2017 20:54
"Ollaan+suudeltu+salaa+talon+takana,+että+muut+eivät+näkisi"+Mua+alkoi+toi+kovin+hymyilyttämään+😊+Varmasti+sulla+on+jännitys+päällä.+Mutta+veikkaisin,+että+myös+toista+osapuolta+jännittää+samalla+tavoin+😉+Tsemppiä+sulle+tapaamiseen+👍😊
28.08.2017 20:51
Juu,+on+nainen.+Näinhän+se+on+mennyt+viime+vuosina+😀+Ihastus+kyllä+piristää+mutta+myös+sekoittaa+mielen.+Ainakin+mulla+😀
28.08.2017 14:02
Moi!+
Kyllä+täällä+on+tunteet+jo+viilenneet+tai+oikeastaan+kuolleet.+Näyttäisi+tosin+siltä,+että+pientä+orastavaa+ihastustunnetta+olisi+taas+ilmassa+mutta+siis+eri+tyyppiin+😀+Saas+nähdä+oonko+kohta+taas+ihan+sekaisin+🙄+Et+joo,+hyvin+menee,+jep
28.08.2017 10:55
Jaha,+ei+oo+ketään+höpisyttäny+eikä+löpisyttäny.+No+onneks+on+muita+keskusteluketjuja+tullu,+ettei+ihan+ole+hiljainen+koko+palsta+😊
26.08.2017 21:24
Joo,+rinnakkaiset+kuulostaa+paremmalta+😀+Mulla+ihastukset+hyppää+aina+ihan+puskista.+Viimeisimmät+ihastumiset+ovat+kaikki+olleet+naisiin.+Mulla+oli+pitkän+aikaa+ns+ihastusvapaata+mutta+sitten+noin+6+v.+tästä+hetkestä+taaksepäin+huomasin+yhtäkkiä,+että+olin+ihastunut+työkaveriini+(naiseen).+Muistaakseni+oltiin+ehditty+olla+työkamuja+pari+kk+ennenkuin+tunne+iski+ja+lujaa.+Se+oli+aika+hämmentävää+mutta+myös+ihana+tunne+😊+Nykyään+emme+ole+enää+samassa+työpaikassa+ja+työeron+myötä+ihastuksenikin+lopahti.+Tunteistani+en+koskaan+kertonut.+Ystävystyimme+kuitenkin+ja+yhteyttä+pidämme+edelleen.
22.08.2017 20:26
Kiva+kun+laitoit+ketjun+"rullaamaan"+😊+Onko+sulla+useinkin+päällekkäisiä+ihastuksia?+Mä+en+osaa+olla+ihastunut+kuin+yhteen+kerrallaan,+tai+ainakaan+palavasti+😀
21.08.2017 22:07
Moi+Introbi😊
Ihastuminen+ja+ihastuneena+oleminen+on+kyllä+ihanaa.+Mulla+nuo+ihastumiset+on+kyllä+olleet+myös+aika+tuskaisia.+Kun+en+ole+sinkku+ja+tunteiden+kohdekin+on+ollut+"vääränlainen"+niin,+että+tunne+jää+yksipuoliseksi.+Ehkä+toisaalta+parempi+niin+🙄
21.08.2017 22:00
Iltaa😊+
Kiva+kun+tulit+tänne+"oikealle"+puolelle+😀+Kyllä+meni+todella+kiivaaksi+keskustelu+lesbo-palstalla,+siitä+kuka+siellä+saa+kirjoittaa+ja+kuka+ei.+Ja+sama+keskustelu+näytti+jatkuvan+kun+kävin+vilkaisemassa+hetki+sitten.+Lisäksi+siellä+näytti+olevan+aivan+järjetöntä+bi-naisten+syyttelyä+ties+mistä😕++No+onneksi+tänne+bi-palstalle+ei+ollut+pitkä+matka😊+Kävin+muuten+rekisteröimässä+oman+nimimerkin,+vaikkei+varjo+mua+rasittanutkaan+kuin+kertaalleen.+Oon+vissiin+niin+tylsä+tyyppi,+ettei+jaksanut+enempiä+varjoilla+😀+Sun+kannattais+varmaan+kans+tehdä+samainen+rekisteröinti,+niin+muutkin+tietää,+milloin+"äänessä"+on+aito+ja+oikea❤️+Höpsööntynyt+ja+milloin+feikki.+
Koskas+sulla+oli+se+kohtaaminen+Ihanan+Naisen+kanssa?
21.08.2017 21:28
278 / 278