Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. Sulle mammsseli4:

Luemme Googista seuraavat jakeet (Hes. 39:1-6)

Hesekiel:
    39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
    39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
    39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi ja ätän sinusta jäljelle yhden kuudesosan.
    39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
    39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
    39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

-Jakeista selviää, että Goog on ruhtinas, joka johtaa useita kansoja. Goog on lisäksi valtakunta, josta R. Reagan käytti osuvasti (Neuvostoliitosta) nimitystä "Pahan Valtakunta!" Sen voimme todeta nopeasti seuratessamme, mitä Venäjällä on tapahtunut ja mitä siellä tulee tapahtumaan! Oletko tietoinen siitä, että Venäjän nykyinen ulkopoliittinen johto on leimannut Suomen kaikkein pahimmaksi ihmisoikeuksien polkijaksi koko Euroopassa?
    - Tuo ei valitettavasti ole huono vitsi, vaan leimaaminen on totisinta totta! (Herää kysymys, mihin Venäjä sillä pyrkii(?) Kenties oikeuttamaan useiden kansojen silmissä jo suunnittelemansa ja tulevaisuudessa toteuttavansa interventionsa Suomessa!

Lue linkistä: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=2194

Mitä tulee jakeisiin Ilm. 20:7-10, on mielestäni kyseessä ihan sama (kuin Hesekielissä mainittu) Googin valtakunta, samoin Maagogin valtakunta, sillä mitä Goog ja Maagog olisivat ilman hallittavanaan olevaa kansaa/kansoja ja sen/niiden sotavoimia?

- Lisäksi käsitän (Raamatun monikerroksisuuden perusteella), että kyseessä ovat lisäksi noiden kansojen ja valtioiden yläpuolella taivaan avaruuksissa niitä johtavat ja aktiivisesti toimivat pimeyden enkeliruhtinaat, joita myöskin kutsutaan nimillä Goog ja Maagog...
    - Perustan näkmykseni esim. siihen, että samainen Hesekiel profetoi Tyyrosta ja sen kuninkaasta, jonka YHWH sanoi selkeästi olleen kerubi (mahtava henkiruhtinas!) ennen tämän lankeemusta ja tultua heitetyksi pois taivaasta alas maan päälle (Hes. 28:14).
  2. Sulle Harran: Yleensä ihmiset kuvittelevat median onkivan tärkeät asiat esille kustakin pressaehdokkaasta. Tosiasia on kuitenkin se, että kaikki Suomen valtamediat ovat antikristillisen hengen talutusnuorassa. Se johtaa siihen, että aidosti kristityt ehdokkaat vaietaan kuoliaaksi tai heistä esitetään vain sellaisia puolitotuuksia ja tahallaan väritettyjä asioita, jotka saattavat heidät epäedulliseen valoon. Suomessa on ollut tuollaisen mudanheitto ihan perinteenä!

Toisaalta meillä uudestisyntyneillä Kristityillä on kuitenkin mahdollisuus vaikuttaa peräänantamattomilla RUKOUKSILLAMME niin, että tuli sitten kuka tahansa ehdokas pressaksemme, niin Iso Herra kykenee vaikuttamaan hänessä niin, että Hänen hyvä tahtonsa pääsee silti tapahtumaan meille siunaukseksi! HalleluYah!

Danielin kirjasta luemme tästä seuraavaa:

Daniel:
    4:14 Tämä on säädetty enkelien päätöksellä, ja niin ovat tästä asiasta pyhät sanoneet, että elävät tietäisivät Korkeimman hallitsevan ihmisten valtakuntaa ja antavan sen, kenelle hän tahtoo, ja asettavan sen päämieheksi ihmisistä halvimman.'

- Siis vaikka Korkein asettaisi Suomen pressaksi kaikista ehdokkaista heikoimman ja halpa-arvoisimman, niin silti Korkein itse hallitsee edelleenkin Suomea täysin oman tahtonsa päättämän mukaisesti. Hänen tahtonsa hallita meitä on sitä armeliaampi, mitä enemmän me Hengessä ja Totuudessa rukoilemme Korkeinta käyttämään työrukkasenaan valituksi tulevaa pressakandidaattia!

Mielestäni jokainen ehdokas voi valituksi tultuaan ylpistyä ja alkaa luulla itsestään liikoja, josta syystä Paavalinkin kehotuksen mukaan meidän tulee rukoilla kaiken esivallan puolesta jo pelkästään sitä, että he pysyisivät nöyrinä Korkeimman edessä!
  3. Sulle Harran noihin yllä oleviin palautteisiisi:

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että vaikka pelastus on lahja, niin taivasosuus ei tule meille kuin "manulle illallinen". Apostoli Paavalikin opettaa monessa kohden Yeshuan seuraajille uskonkilvoituksesta ja kirjoittaa sen olevan välttämätöntä. Tässä kolme paljonpuhuvaa kohtaa:

1) 1.Timoteuksen kirje:
    6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.

2) 2.Timoteuksen kirje:
    4:7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.

3) 1.Korinttolaiskirje:
    11:1 Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Messiaan seuraaja.

- Miten apostoli Paavali sitten oli Messiaan seuraaja?
    Esim. näin:
    2.Korinttolaiskirje:
    11:23 He ovat Messiaan palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
    11:24 Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
    11:25 kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
    11:26 olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
    11:27 ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.

Ja miksi Paavali kärsi kaikkea tuota ja paljon muutakin uskonsa vuoksi? Voittaakseen omakseen Yeshuan ja tullakseen tämän kaltaiseksi samankaltaisen kuoleman kautta! Luemme jakeet:

Filippiläiskirje:
    3:8 Niinpä minä (Paavali) todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, HaMashiach Yeshuan, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni HaMashiach'n

!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>3:9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee HaMashiach'n uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Elohimista uskon perusteella;
  4. Sulle Leea*

Tuleva pressamme on nimenomaan arvojohtaja ja juuri siksi Saria tuleekin äänestää. Kellään toisella ehdokkaalla ei ole yhtä tervehenkisiä arvoja edustettavaan.

(On sitävastoin oletettavaa, että porukasta löytyy ainakin yksi vapaamuurari, sillä juuri sellaisten tavoitteena on NWO eli New World's Order = Uusi Maailmanjärjestys. Sauli viittasi samassa TV-paneelissa peräti kahdesti NWO:hon!)

Vapaamuurarien ylimpien asteiden (30 astetta ja yli) jäsenet uskovat s-a-a-t-a-n-a-n olevan Korkein Jumala eli kyseessä on todella vaarallinen ja täysin Kristinuskon vastainen uskonlahko!

Mitä tulee vapaamuurareihin, niin yllätys mulle oli se, että suomalaisten vapaiden herätysliikkeidenkin lähes taivaaseen ylistämä amerikkalainen ja maailman kansojen suosituin evankelista Billy Graham vaikuttaa mitä todennäköisimmin olevan 33.:n asteen vapaamuurari. Luin erään artikkelin, jossa muuan australialainen mies kertoo tulleensa vihityksi vapaamuurariksi samanaikaisesti Billyn kanssa. Kyseinen mies on sen jälkeen tullut aidosti uskoon ja eronnut noista illuminaateista. Tässä lainaus ja alla linkki kyseiseen todistukseen:

>>>Fritz Springmeier of Portland, Oregon has written a tract, "Billy Graham and the Bible." He gives evidence of Billy Graham being a 33rd degree Mason who has taken secret oaths in blood. In this tract, Springmeier states, "Billy Graham took part in the initiation rites of Jim Shaw as a 33rd degree Mason. This was before Shaw left the Masons in obedience to Christ" (9/14/92, Christian News).
  5. Shalom Tuom.!

Muistan kyllä kyseisen profetian, mutta olen lukenut jostain, ettei se pitänytkään siltä osin paikkaansa, että profetia olisi nauhoitettu silloin ko. kokouksessa tai edes sen jälkeen. Koska juuri profetian (väitetty) nauhoitus olisi ollut todiste sen aitoudesta, niin nauhoituksen (todisteen) puuttuminen ottaa mielestäni pois uskottavuuden koko (väitetyltä) profetialta.

On olemassa useita muita profetioita, jotka ovat mielenkiintoisia. Yksi niistä on H.D.Holvaisen näky vuodelta 1924, joka on puhuttu ja nauhoitettu Karlsruhessa 1962. Kun ota sen esille alla olevasta linkistä, niin kiinnitä erityisesti huomiosi kohtaan, joka alkaa toisesta lukukappaleesta, sen kohdasta "Sitten Jeesus puhui toisesta maailmansodasta, mutta aivan erikoisesti kolmannesta, sanoen..." Kun luet jatkoa, huomaat että kolmannessa lukukappaleessa on heti alussa maininta seurakunnan ylötempauksesta ENNEN viimeistä 7-vuotiskautta(?)

Myös se seikka oli mielenkiintoinen, että jatkossa heti ylöstemapuksen jälkeen (neljäs lukukappale) mainitaan USA:n johtoon astuvan roomalaiskatolisen hallitsijan (pressan?), joka saa lopulta maailmanherruuden. Nyt on asetelma sellainen, että republikaanien IOWAn ennakkokatselmuksessa toiseksi tullut "musta hevonen" Rick Santorium on roomalaiskatolinen.

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=1XaY3A7pZOrT1oY-N1uk4oYjOOv2WT4c3sHUkyDgEXDQOiriOnGoQjvfqGhLh&hl=fi&pli=1

On siis mielenkiintoista nähdä, että toteutuuko tuo 23-vuotiaan suomalaisen, aidosti uskovan naisen profetia jossain muodossa jatkoa ajatellen(?)

Kysyit mun omaa mielipidettä tästä vuodesta. Mä en näe nykyisen maailmantilanteen perusteella, että ylöstempauksen aika olisi noin lähellä, kuin (noissa kahdessa) profetiassa on kerrottu, sillä Yeshuan opetuksen mukaisesti pelastussanoma pitää ENSIN julistaa kaikille kansoille, mitä ei ole tehty, eikä ihan lähivuosina ehditä tehdäkään. Holvaisen profetia voisi toteutua korkeintaan siinä tapauksessa, että Rick S. tai joku muu roomalaiskatolinen pressa hallitsee vuonna 2023-4 koko maailmaa. Kaksi pressakautta Rick'ille veisi hänet noihin vuosiin...

Ps. Mitä tulee vielä siihen Eero Kemppaisen profetiaan Tarja Halosta, niin ehtisihän vielä Suomeenkin tulla tuohon vuoteen (2023-4) juuri Tarja Halo niminen pressa, vaikka se melko epätodennäköiseltä tuntuukin ainakin tässä vaiheessa :)
  6. UT:n (ja Novuminkin) mukaan Paavali kirjoitti galatalaiskirjeessään KAIKILLE siihen seurakuntaan kuuluneille galatalaisille, niinkuin kirjeen nimikin jo viittaa.

Kielellisesti "galatalaiset" on peräisin samasta juuresta kuin "gallialaiset". Suurin osa galatalaisista oli koostunut muutamista kelttiläisistä kansanheimoista, siis ei-juutalaisista. Tämä selviää varsin hyvin Paavalin seuraavasta maininnasta heille: (Gal. 4:8)
    "Mutta silloin, kun ETTE vielä tunteneet J-laa, te palvelitte jumalia, jotka luonnostaan eivät jumalia ole."
    - Noin ei mielestäni olisi voitu kirjoittaa syntyperäisille juutalaisille, eikä edes proselyyttijuutalaisille!

Ehkä galatalaisten joukossa oli alunperin ollut tai heidän joukkoonsa oli tullut muutamia juutalaisia, jotka olivat alkaneet vaatia galatalaisia uudelleen noudattamaan pilkuntarkasti Mooseksen Lain säädöksiä ikäänkuin usko ja turvautuminen Yeshuan uhriin Golgatan ristillä ja Hänen säätämänsä Uusi Liitto eivät riittäisikään pelastumiseen(?)

Minä en vietä pakanallisia juhlia, enkä edes Vanhan Liiton aikuisia juutalaisia juhlia, joten väitteesi on tuulesta temmattu!Vietän Adonai Yeshuan säätämää Pyhää Ehtoollista silloin, kun tulee sopiva tilaisuus ja sydämeni siihen kehoittaa. Mitä tulee YHWH:n säätämän lepopäivän eli Sapatin viettoon, niin lepään silloin.
    - Mitä sä silloin teet? Menetkö pellolle luomaan lantaa, kuten useimmat maataloustöitä tekevät rivikristityt? Panetteletko silloinkin lähimmäisiäsi, kuten olet tehnyt monilla keskustelupalstoilla jo vuosien ajan? Voi, voi sinua rakas ystäväni!!! Tee vanhanaikainen parannus!!!
  7. Siionismi on hyvä asia, koska se on Israelin Pyhän suunnitelma palauttaa hajallaan olevat israelilaiset/juutalaiset heidän isiensä maahan.

Tässä maaailmassa vaikuttava antikristillisyyden henkivalta on aikaansaanut sen, että valtaosa pakanakansoista on alkanut vihata sionismia ja sionisteja.

EL'Elyon eli Korkein on sallinut sen tapahtua ja se on oikeastaan yksi Hänen lopun ajan keinoista saattaa pakanakansat suurten syntiensä vuoksi rangaistavaksi!

Luemme siitä Sakarjan kirjasta muutaman jakeen: Sak.12:1-3,9-10

1. Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on
    jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on LUONUT IHMISEN HENGEN hänen sisimpäänsä:
    2. Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
    3. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi KAIKILLE KANSOILLE: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
    ...
    9. Mutta sinä päivänä minä tahdon HÄVITTÄÄ kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
    10. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat MINUUN, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

Päivittäinen rukouksemme olkoon, että saamme sen verran viisaan pressan, ettei hän salli suomalaisten sotilaiden olla mukana siinä porukassa, joka lähtee sotimaan Lähi-Itään Googin eli Venäjän tai YK:n tai EU:n "rauhaanpakottajien" riveissä ja ala sotia Israelia vastaan!!!

Anna äänesi Sarille, niin ei Suomi-laiva karahda karille!