Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. Sulle "sepediina":

Yeshuan profetiassa mainitaan noista sodista seuraavaa: (Luuk. 21)

21:9 Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
    21:10 Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
    21:11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.
    21:12 Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
    21:13 Ja näin te joudutte todistamaan.
    21:14 Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne.
    21:15 Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään.

Siis sotia tulee useita, mutta Raamatussa (lähinnä Danielin kirjassa ja Ilmestyskirjassa) keskitytään kuvailemaan suurimpia ja ratkaisevimpia niistä. Israel on sotinut olemassaolostaan jo viidesti vuodesta 1948 alkaen. Mä uskon seuraavan suursodan syttyvän Iranin aloittamasta provosoinnista. En näet usko amerikkalaisten kolmen lentotukialuksen olevan Iranin lähistöllä Persian lahden tuntumassa ainakaan nuottaa vetämässä :)

Sitäpaitsi Irakista vapautuukin nyt juuri tässä kuussa sopivasti amerikkalaisia sotilaita seuraavaa 'operaatiota' varten... Näen seuraavan (Iranin aloittaman) sodan kuitenkin olevan eri sota, kuin sitä seuraava ns. Googin eli Venäjän sota, sillä Googin sotaa johtaa ja sen aloittaa Venäjä.

Käsittääkseni Iranin alkaman sodan jälkeen tulee lyhyt rauhankausi (ehkä noin 7 vuotta?) ja sitten pääsee maanpäällinen "hel*vetti" valloilleen, kun Goog hyökkää Israelia vastaan ja uskon tuolloin Yeshuan valittujen olevan jo temmatut ylös Herra Yeshuan luokse.

Se asia on mielestäni varsin selvä niiden Raamatussa ilmoitettujen useiden merkkien puitteissa, joita Yeshua käski meidän tarkata, että olemme aivan noiden suursotien kynnyksellä!

Olkaamme siis alati valppaina, hengellisesti valvovina ja turvallisella mielellä yksin Yeshuan armoon ja uskollisuuteen luottaen, sillä kohta saamme nousta tuuliin ja pilviin! HalleluYah!
  2. Sulle "pertsa2012":

Olemme kumpikin "ulkopuolella leirin Messiaamme pilkkaa kantaen". Se onkin ainoa vaihtoehto tänä ennennäkemättömän luopumuksen aikana.

Erosin myös helluntaiherätyksestä liki 25 vuotta sitten. Siinä kun oli jo tuolloin maailmallinen henki tuotu seurakuntiin ja sinne haalittiin kaikenmaailman julkkuja 'vetonauloiksi', jotta saataisiin mahdollisimman paljon väkeä kokouksiin ja suuret kolehdit. Kokouksista pyrittiin tekemään musikaalishowta ja sielullisia spektaakkeleita amerikkalaisen esikuvan malliin. Poissa oli sieltä apostolinen opetus ja vielä enemmän se loistaa poissaolollaan tänään!

Mulla ei ole mitään aitoa Pyhässä Hengessä esitettyä musiikkia, laulua, kuoro- ja yhteislaulua vastaan, mutta nykyisin on helluntaiherätyksessä ja muissakin ns. vapaissa suunnissa musiikki ja laulut muutettu sielullisiksi, joista puuttuu Golgatan ristin sanoma ja Pyhä Henki ja sen mukana kaikki! Pelkkä laulu ei riitä, vaan opetuksen tulee olla apostolista ja profeetallista. Myös Pyhän Hengen armolahjat tulee ottaa raittiisti käyttöön.

Kun jo vapaat suunnat ovat tuuliajolla, niin minne ovatkaan menossa Suomen isommat luopiokirkot?

Mä pidän Sanaa esillä kaikille, jopa eksytetyille korkeakirkollisille, mutta vain silloin, kun koen sen selvästi Pyhän Hengen johdatukseksi, sillä aikamme on rajoitettu ja on viisasta löytää oikeat kohderyhmät Pyhän Hengen opastuksella.

Siunausta työllesi Herrassa, sillä siitä on kerran tuleva täysi palkka Herralta!
  3. Arvostan todella Syväntöjen ja muidenkin Uuden Liiton Sanan jakajia ja opettajia juutalaisten/israelilaisten keskuudessa! Huomaamme tuossa minimaaalisessa pelastussanoman vastaanotossa - joita on vain noin 0,3 % Israelin juutalaisväestöstä - toteutuneen Yeshuan vakavan profetian:

Matt. 21
    21:42 Yeshua sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
    21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
    21:44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
    21:45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
    ...
    Totta on sekin, mitä kirjoitit koksien juutalaisten/israelilaisten toivorikasta tulevaisuutta! Siitäkin Yeshua profetoi sanoen:

Luuk.13 (Tässäkin Yeshua sanoo juutalaisille/israelilaisille)
    13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

Milloin sitten Israel kansana toivottaa Messias Yeshuan tervetulleeksi Y-H-W-H:n (eli Herran) Nimeen? Vasta äärimmäisen tuhon partaalle jouduttuaan, mikä aika ei voi olla kaukana, kun seuraa Lähi-Idän jatkuvasti kiristyvää ja räjähdysherkkää tilannetta!
    Siitä on Sakarja profetoinut selvästi luvuissa 12-14.
  4. Lueppa seuraavakin kohta, jossa Juudan pakkosiirtolaisia verrataan viikunoihin: (Jer. 24)

24:1 Ja Herra näytti minulle näyn, ja katso, kaksi viikunakoria oli asetettu Herran temppelin edustalle, sen jälkeen kuin Nebukadressar, Baabelin kuningas, oli siirtänyt pois Jekonjan, Joojakimin pojan, Juudan kuninkaan, ja Juudan päämiehet sekä sepät ja lukkosepät Jerusalemista ja vienyt heidät Baabeliin.
    24:2 Toisessa korissa oli ylen hyviä viikunoita, uudisviikunain kaltaisia, ja toisessa korissa oli ylen huonoja viikunoita, niin huonoja, ettei niitä voinut syödä.
    24:3 Ja Herra sanoi minulle: "Mitä sinä näet, Jeremia?" Minä vastasin: "Viikunoita. Hyvät viikunat ovat ylen hyviä, mutta huonot ovat ylen huonoja, niin huonoja, ettei niitä voi syödä."
    24:4 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
    24:5 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Niinkuin näitä hyviä viikunoita, niin minä katselen hyvällä suosiolla Juudan pakkosiirtolaisia, jotka minä lähetin tästä paikasta kaldealaisten maahan.
    24:6 Ja minä käännän katseeni heihin, heidän hyväksensä, ja tuon heidät takaisin tähän maahan. Minä rakennan heidät enkä hajota, minä istutan heidät enkä revi pois.
    24:7 Ja minä annan heille sydämen, heidän tunteakseen minut, että minä olen Herra; ja he saavat olla minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa; sillä he kääntyvät minun tyköni kaikesta sydämestänsä.
    24:8 Mutta niinkuin tehdään huonoille viikunoille, joita ei voi syödä, kun ovat niin huonoja, niin minä, sanoo Herra, teen Sidkialle, Juudan kuninkaalle, ja hänen ruhtinailleen ja Jerusalemin jäännökselle, niille, jotka ovat jääneet jäljelle tähän maahan, ja niille, jotka asuvat Egyptin maassa:
    24:9 Minä teen heidät kauhistukseksi ja onnettomuudeksi kaikille valtakunnille maan päällä, häväistykseksi ja sananparreksi, pistopuheeksi ja kiroussanaksi kaikissa paikoissa, mihin minä heidät karkoitan.
    24:10 Ja minä lähetän heidän sekaansa miekan, nälän ja ruton, kunnes he ovat hävinneet siitä maasta, jonka minä olen antanut heille ja heidän isillensä."
    ...
    UT:ssa Yeshua kirosi viikunapuun, koska siinä ei ollut hedelmiä. Viikunapuu kuivui juuriaan myöten! Lue kohta: (Mark. 11)

11:12 Kun he seuraavana päivänä lähtivät Betaniasta, oli hänen nälkä.
    11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika.
    11:14 Niin hän puhui ja sanoi sille: "Älköön ikinä enää kukaan sinusta hedelmää syökö." Ja hänen opetuslapsensa kuulivat sen. ...
    11:19 Illan tultua he menivät kaupungin ulkopuolelle.
    11:20 Ja kun he varhain aamulla kulkivat ohi, näkivät he viikunapuun kuivettuneen juuria myöten.
    11:21 Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut."

- Muistanet Jesajan profetian hedelmättömästä viinitarhasta(?)

Luemme: (Jes.5)
    5:1 Minä laulan ystävästäni, laulan rakkaani laulun hänen viinitarhastaan. Ystävälläni oli viinitarha lihavalla vuorenrinteellä.
    5:2 Hän kuokki ja kivesi sen ja istutti siihen jaloja köynnöksiä, rakensi sen keskelle tornin ja hakkasi sinne myös kuurnan. Ja hän odotti sen kasvavan rypäleitä, mutta se kasvoi villimarjoja.
    5:3 Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
    5:4 Mitä olisi viinitarhalleni vielä ollut tehtävä, jota en olisi sille tehnyt? Miksi se kasvoi villimarjoja, kun minä odotin sen kasvavan rypäleitä?
    5:5 Mutta nyt minä ilmoitan teille, mitä teen viinitarhalleni: minä poistan siitä aidan, niin että se jää hävitettäväksi, särjen siitä muurin, niin että se jää tallattavaksi.
    5:6 Minä hävitän sen: ei sitä enää vesota eikä kuokita, vaan se on kasvava ohdaketta ja orjantappuraa, ja minä kiellän pilvet sille vettä satamasta.
    5:7 Sillä Israelin heimo on Herran Sebaotin viinitarha, ja Juudan miehet ovat hänen ilo-istutuksensa. Ja hän odotti oikeutta, mutta katso, tuli oikeuttomuus, ja vanhurskautta, mutta katso, tuli vaikerrus.
    5:8 Voi niitä, jotka liittävät talon taloon, yhdistävät pellon peltoon, kunnes ei jää enää tilaa ja te yksin asutte maassa!

- Israelissa ovat nyt tuloerot eri yhteiskuntaluokkien välillä huippuluokkaa koko maailmassa!
  5. Mielestäni on perusteltua uskoa valittujen Yeshuan seuraajien ylöstempaukseen ennen kuin Korkein alkaa vuodattaa 7:n enkelinsä kautta vihanmaljoja maan päälle, sillä Yeshuan valittuja ei ole määrätty vihaan.

Myös Ilmestyskirja antaa useita viittauksia siitä, että Yeshuan valitut ovat temmatut ylös ennen sitä aikaa, jolloin ihmiset pakotetaan ottamaan pedon merkki. Luemme muutamia sellaisia jakeita:

3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

6:11. Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
    12. Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
    13. ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
    14. ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
    15. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
    16. ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
    17. Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

- Valitut ylöstemmataan jakeiden 6:11-12 välissä. Jae 6:13 kuvaa samaa kuin 12:9 eli sa*atanan ja tämän enkelien heittämistä taivaasta alas maan päälle.
    - Nuo jakeet paljastavat sen, että valittujen ylöstempauksen on pitänyt jo tapahtua, sillä vain sen perusteella jäljellejääneet ihmiset voivat todella TIETÄÄ (6:15-17) mitä heillä edessään on. Sen tiedon heille antavat 'tyhmät neitsyet', jotka osoittavat sen Raamatusta.

- Tästä tilanteesta Johannes siirtyy seuraavaksi kuvaamaan tapahtumia, jotka tapahtuvat tämän JÄLKEEN. Siis tapahtumia ja hirveää joko noin 3,5 tai noin 7 vuoden aikakautta, joka ei koske ylöstemmattuja 'viisaita neitsyitä'. Varauksella siis joko 3,5 vuoden aikakautta, mikäli Herra sallii valittujensa olla maan päällä 3,5 vuotta kestävän suuren ahdistuksen ajan, tai noin 7 vuoden aikaa, mikäli Herra tempaa valittunsa pois maan päältä jo ennen tuota 7 vuoden hirmuaikakautta.

- On olemassa useita perusteluja 7 ja/tai 3,5 vuoden ajasta. Siis ennen noiden aikojen alkamista. Yksi perustelu 7 vuoden puolesta löytyy jakeesta 3:10. Mä olen kuitenkin toistaiseksi päätynyt siihen, että meitä valittuja koetellaan ensin 3,5 vuoden ajan, mikä on suurta ahdistuksen aikaa, jonka loputtua meidät temmataan ylös. Perustelen tämän kahdella eri tavalla:

1) Ensiksi sillä, että näen Elian ylöstempaamisen olevan esikuva meille. Hänet temmattiin pian sen 3,5 vuotta kestäneen kuivuuden ajan jälkeen tuulispäässä taivaaseen.

2) Toiseksi sillä, Herra lupaa VT:n mukaan "viedä tuleen Leevin pojat ja sulattaa heistä pois kaiken kuonan". Leeviläiset olivat Vanhan Liiton pappeja. Me Yeshuan valitut olemme Uuden Liiton 'leeviläistä' papistoa, vaikka olemme samalla kuninkaallista papistoa, ollen Juudan sukukunnan hengellisiä jälkeläisiä Messiaamme kautta (Jes. 53:10). Koetusten ahjossa kaikki kuona sulatetaan meistä pois ja lopulta jää jäljelle vain jalo olemus: HaMashiach meissä, kirkkauden toivo.
  6. Etsi vain edelleen vapaasti Totuutta, jonka minä olen löytänyt jo 50 vuotta sitten! Jos etsit Häntä umpimähkään, niin elinaikasi ei riitä Hänen löytämiseen, sillä maailmassa on tuhansia eri uskontoja ja oppeja, joiden väitetään olevan ainoita oikeita.

Totuus on elävä persoona. Hän on koko multiversumin Luoja, joka tunnetaan hebrealaisella Nimellä Yeshua!

Hänet voidaan kohdata rukoillen ja ihan konkreettisella tasolla, sillä en julista mitään abstraktista olentoa!

Julistan ristillenaulittua, kuoleman voittanutta ja ylös kuolleista noussutta Adonai Yeshua Hamashiach HaNostria! Hänen Sanansa on Totuus. Hän kertoo sulle kaiken sen, mitä sinun täällä ajassa tarvitsee tietää ja Hän opastaa sinua myös tuonpuoleisessa ajattomuudessa ikuisen elämän vesien alkulähteille, jos päätät sydämessäsi uskoa Häneen ja lähteä seuraamaan Häntä.

Älä hukkaa kallisarvoista etsikkoaikaasi turhuuteen, vaan ala etsiä Totuutta Uudesta Testamentista, sillä vain sieltä Hänet voidaan löytää! Mieti mitä apostoli Paavali tarkoitti seuravalla opetuksellaan ja ota sinäkin siitä opiksesi: (1. Kor. 1:21-24)

21. Sillä kun, Elohimin viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Elohimia, niin Elohim näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
    22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
    23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua HaMashiach'sta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
    24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut*), olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on HaMashiach, Elohimin voima ja Elohimin viisaus.

*) Nyt SINUA kutsutaan! Jos koet nyt Elohimin kutsun sydämessäsi, niin älä paaduta sydäntäsi, vaan ota kutsu vastaan, niin löydät Luojasi tuntemisen ja armon avuksesi oikeaan aikaan!
  7. Ei ollut sama teksti, jos olisit viitsinyt edes lukea läpi!

Ensin laitoin kyseisen avauksen tänne ja sitten samaa aihetta käsittelevän ERILAISEN avauksen Profetiat-palstalle.

Miksi olet noin mielistynyt valehtelemaan?