Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. ...mutta muista, miten suakin on varoitettu Yeshuan tosikertomuksessa rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta!

Luukkaan evankeliumi:

16:19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
    16:20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
    16:21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
    16:22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
    16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
    16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
    16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
    16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
    16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
    16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
    16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
    16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
    16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

- Kumpaan osaan aiot kilvoitella maan päällä eläessäsi? Valinta on sinun, samoin sen seuraus koskee vain sinua!
  2. ;=)
  3. ...Pyhällä Hengellä 31.8. 1972 illalla klo 21 eli tuollaiset reilut 38 vuotta sitten. Sitä ennen olin ollut voimakkaassa herätyksen tilassa reilun vuoden ajan ja lukenut Raamatun kokonaan läpi ja UT:n useamminkin. Olin toiminut inttiaikana esikuntakomppanian panssarintorjuntajoukkueessa ja pidin komppaniassa iltahartaudet. RAuk:ssa, Uudenmaan Jääkäripataljoonassa, Santahaminassa minut valittiin kulttuurin ja hengellisen työn vetäjäksi ja pidin koko pataljoonalle iltahartauden aiheesta Ef.6:10-18. Se meni putkeen ja synnytti haudanhiljaisuuden!

Olin ollut kuuliainen apostolien opetuksille ja mennyt reilu kuukausi ennen Pyhällä Hengellä täyttymistä uskovien upotuskasteelle ja vasta sen jälkeenhän meille kaikille on olemassa lupaus Pyhän Hengen lahjan saamiseksi seuraavasti:

Apostolien teot: (kirjoitan huomioitavia asioita kunkin jakeen jälkeen sulkuihin)

2:37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
    (evankeliumin kuulijat, sen aikaiset juutalaiset, tulivat synnintuntoon ja kysyivät hädissään apostoli Pietarilta, että mitä heidän tulee tehdä voidakseen saada syntinsä anteeksi ja pelastua?)

2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach-Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
    (Parannus merkitsee sydämen alistamista J-lan Sanan tuomittavaksi. Uskovien upotuskasteelle meno on uskonaskel Yeshuan seuraamiseksi ja sen seurauksena on syntien anteeksisaaminen. Kaste tulee toimittaa Vapahtajamme alkuperäisnimiin Ap.t.4:12 mukaisesti. Nämä välttämättömät uskonaskeleet otettuamme ei ole enää mitään estettä saada kokea Pyhän Hengen lahjan tulo meihin apostolisella tavalla sitä seuraavin ihmein ja tunnusmerkein!)

2:39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
    (Lupaus Pyhän Hengen saamisesta tuolla tavoin koskee siis myös meidän sukupolveamme, joka tuohon aikaan oli maantieteellisesti ja ajallisesti vielä kaukana.)

2:40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."
    (Kun apostolinen sukupolvi oli jo tuolloin nurja, niin miten paljon nurjempi onkaan meidän sukupolvemme!)

2:41 Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
    (Ei siis kastettu sylivauvoja, vaan ainoastaan ne, jotka pelastussanoman kuultuaan ottivat sen vastaan!)
    ...

Sitten kun sä rakas ystäväni Teuvo Suni uskot olevasi valmis seuraamaan Herra Yeshuaa apostolisella tavalla, niin ilmoittaudu rohkeasti mulle mieluiten sähköpostilla: [email protected] niin järjestän sulle aidon uskovien upotuskastejuhlan suljetussa piirissä ja autan sua siinä, että tulet kokemaan myös aidon Pyhällä Hengellä täyttymisen siihen liittyvine armolahjoineen, mitä et tule koskaan katumaan!

Ps. Muista, että etsikkoaikasi elämäsi tiimalasissa valuu koko ajan vähiin.......
  4. ...eräässä myöhemmässä elämänsä vaiheessa, että koki TV:n katselun halvaannuttaneen hänen rukous- ja pyhityselämänsä ja siksi hän laittoi Herralle merkiksi sen, että jos hän saisi myydyksi myytäväksi ilmoittamansa TV:n 30 min:n kuluessa lehden ilmestymisestä ja vieläpä aika hyvvään hintaankin, niin siitä hän tietäisi sen olevan Herralle otollista!

Hän sai soiton 29 min lehden ilmestymisestä ja soittaja osti TV:n juuri siihen hintaan!

Mielestäni oli aika ajattelematonta vaatia J-lalta tuollaisia merkkejä, sillä ongelman olisi pitänyt tajuta ilman tuollaisia 'villojakin', mutta Herra ymmärsi saarnamiehen heikkouden ja tapaus lienee ollut myös monelle muulle uskovalle suurena apuna irtautua Pedon kuvan eli TV:n roskaohjelmien kahleista!
  5. ...tietäisit myös, että kuka omistaa kullat ja hopeat!

Haggai:
    2:8 Minun on hopea, ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot.
    (Herra Sebaot = Israelin Sotajoukkojen J-la)

Hän, Israelin J-la ei muutu, sillä Hän on ikuinen, täydellinen ja kaikkivaltias. Hän kykenee tekemään kaiken mitä tahtoo ja sen Hän myös tekee!

Muinoin Hän johdatti noin 3 000 000 israelilaista 40 vuoden ajan myrkyllisten käärmeiden ja skorpionien erämaassa, jossa ei vilja kasva, eikä maa sateesta kostu. Kansalaisilla ei ollut seteleitä, eikä niistä olisi ollut mitään hyötyäkään! Silti koko kansa sai joka päivä syödä mannaa ja toisinaan muutakin. Vettä he saivat juoda yliluonnollisella tavalla esiin tulleista vesilähteistä, kun Ihmisten Paimen heitä johdatti!

Tuo Paimen oli J-lan Poika Yeshua HaMashiach! Jos sallit Hänen tulla sinun Paimeneksesi, niin alat elää ihmeessä ja huomaat, että sua johdatetaan yliluonnollisia teitä myöten.

En suinkaan kutsu sua oloneuvoksen hommiin tai tyhjäntoimittajaksi, vaan Herra Yeshuan työtoveriksi!

Mulla oli elämässä eräs äärimmäisen uskonkoetuksen vaiheista 1970-luvun lopulla: Asuin viimeistä päivää asunnossa stadin laitamilla, josta jouduin lähtemään, sillä olin työtön ja rahaton. Menin sinä iltana stadissa Pelastusarmeijan IV:en osastoon ja pyysin siellä rukousalttarilla vanhemmilta uskovilta esirukousta, että Herra auttaisi mua huomisesta alkaen taloudellisesti. Kieltäydyin ottamasta heiltä mitään taloudellista apua, koska tiesin heidän elävän vaatimattomalla palkalla. Sanoin, että Herra on rikas auttamaan mua!

Kun menin kotiin sinä iltana ja siellä vuoteeseen, niin tunsin, miten ikäänkuin pienoisaurinko tuli pääni sisälle ja siirtyi hitaasti sydämeeni. Se alkoi loistaa sieltä taivaselämää ja voimaa koko kehooni ja kaikki pelko ja epäilys väistyi. Tuo säteily kesti 4 tuntia ja aavistin jonkun tai joidenkin tuosta Pelastusarmeijasta rukoilevan uskonrukousta puolestani koko ajan!

Taivaalliset voimat olivat liikkeellä ja sain kokea rukousvastaukset seuraavana päivänä!

Kun heräsin seuraavan aamuna sain kohta puhelinsoiton eräältä tutulta uskovalta perheeltä, joita en ollut tavannut pariin kuukauteen. Mies, Leo (Leonard), kysyi, että voisinko tulla välittömästi heille stadiin Fredan osoitteeseen? Leo ei tiennyt MITÄÄN minun elämäni vaikeasta tilanteesta silloin! Menin sinne ja otin kaiken omaisuuteni mukaani yhdessä kantolaukussa, koska muutin pois edellisestä asunnostani. Perillä sain kuulla, että Leon perhe oli jonottanut uutta asuntoa Turusta jo muutaman kuukauden ja nyt se oli valmis ja heidän piti muuttaa sinä päivänä sinne tai joku muu saisi sen!

Leo kysyi, että voisinko mä ottaa heti vastaan sen työn, jota hän stadissa teki ja samalla mä saisin kaksion käyttööni ja kaksiossa on jääkaappi ja pakastin täynnä ruokaa? Suostuin ja heidän piti heti kiiruhtaa Turkuun menevään junaan! Työnäni oli toimia erään vanhan ja halvaantuneen, mulle aivan vieraan uskovan naisen pappina tämän asunnossa. Mun hommana oli siis lukea hänelle Raamattua, rukoilla hänen kanssaan ja keskustella hengellisistä asioista. Aamuisin nostin hänet istumaan sohvalle ja iltaisin nostin hänet sohvalta vuoteeseen nukkumaan. Hän jonotti pääsyä Koskelan sairaskotiin. Hänen luonaan kävi joka päivä muuan nainen tekemässä meille kotiruokaa ja siivoamassa. Myös sairaanhoitaja kävi tutkimassa naisen vointia. Etsin päiväsaikaan duunia stadista ja parin viikon päästä halvaantunut nainen sai paikan Koskelasta ja samana päivänä mä sain duunin stadista.

Sain johdattaa myös tuon vanhan naisen jo vuosikymmenet luopiona olleen pojan Herran luo, mutta se on eri kertomus...
  6. ...erityisesti Nokian palveluksessa oleville!

Ajatelkaapa niitä maassamme asuvia tuhansia kännykkäjätti Nokian palveluksessa olevia, jotka joutuvat lähikuukausina km-tehtaalle!

Samaan aikaan Herralla olisi RUNSAASTI tarjolla töitä heidän lisäkseen myös kaikille jo työttöminä oleville suomalaisille, jos nämä vain ensin nöyrtyisivät ottamaan pelastuksen ja syntien anteeksiantamuksen uskon kautta J-lan ainosyntyisen Pojan, Yeshuan vereen!

Ainoa este pysyä edelleen työttömänä uskossa olevilla työttömillä on heidän sairautensa, epäuskonsa tai haluttomuutensa seurata Yeshuaa! Kukaan aidosti uskossa oleva ei voi olla työtön niin kauan kuin yksikin ihminen maan päällä on menossa Helvettiin! Esirukous ja suuren ilosanoman julistus ovat Herran silmissä arvokkainta työtä, josta Hän totisesti maksaa myös palkan jo täällä maan päällä! Sen lisäksi ns. 'maallinen työ' Herran johdatuksessa on tarpeellista jo meidän fyysiselle kehollemme, ettei se rapistu ja suorastaan sairastu ja surkastu!

Lukija huomioikoon sen, etten kirjoita tätä missään tapauksessa kevyellä mielellä, enkä lisätäkseni jo muutenkin suurissa huolissa ja syvässä masennuksessa olevien mieliä ja henkistä pahoinvointia, vaan kirjoitan todella asiaa ja joka ottaa sanoman uskossa vastaan, saa kokea sen myös toteutuvan omassa elämässään, niin kuin moni muukin jo ennen häntä!

Kirjoitan tämän kannustukseksi ja aidon ja todellisen TOIVON syntymiseksi työttömille uskoville ja vielä uskosta osattomille nykyisille ja tuleville työttömille, sillä kokemuksesta tiedän Herra Yeshuan olevan Kaikkivaltiutensa ohessa AIDOSTI kiinnostunut myös yksittäisten ihmisten ja näiden perheenjäsenten maallisesta hyvinvoinnista!

Yeshuan sanat teille kuuluvat näin:

a) Jesaja:
    55:3 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

b) Matteuksen evankeliumi:
    11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

c) Matteuksen evankeliumi: (Tässä Yeshua antaa suuren ja paikkansa pitävän lupauksen Häneen uskoville)
    18:19 Vielä minä sanon teille: "Jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii MISTÄ ASIASTA TAHANSA, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
    18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Kehotan lukijoita alkamaan lukea Raamattua kannesta kanteen, kuitenkin niin, että luette siitä ensin Johanneksen evankeliumin, sitten Johanneksen kolme kirjettä ja vasta sitten Raamatun alusta alkaen.

Jaksottakaa lukeminen niin, että luette joka päivä teille parhaaksi sopivimpaan aikaan yhtäjaksoisesti 3 lukua Vanhasta Testamentista ja yhden luvun Uudesta Testamentista. Rukoilkaa, että J-la avaa teille Sanastaan asioita ja antaa teille ymmärrystä Pyhän Henkensä kautta, sillä ilman sitä ette kykene ymmärtämään Raamatun todellista hengellistä sisältöä!

Lukekaa nimenomaan vuoden 1933/1938 käännöstä, sillä vuoden 1992 käännös on liian virheellinen!
    Tässä lopuksi linkki vuoden 1933/38 käännökseen ja Johanneksen evankeliumiin:
    http://www.finbible.fi/UT/Johannes/Raamattu.htm
  7. ...mainitsin. Lisäksi meitä on kehoitettu rukoilemaan esivaltamme puolesta ja kaikkien ihmisten puolesta, mutta ennen kaikkea J-lan valittujen puolesta.

Meille on annettu jopa seuraava lupaus:
    "Mistä tahansa asiasta kaksi teistä päättää keskenään, että he sitä Yeshuan Isältä anovat, niin se on heille tuleva!"

Matteuksen evankeliumi:
    18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
    18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii MISTÄ ASIASTA TAHANSA, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
    18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Tuohon "mistä asiasta tahansa" kannattaa ilman muuta laittaa ne reilut 1,5 miljoonaa suomalaista pelastettaviksi ja heistä ne reilut 500 000 lisäksi varustettaviksi sellaisin Pyhän Hengen avuin, että Herra Yeshua voi meidän kautta pelastaa eri puolilla maailmaa vielä monin verroin enemmän kuin tuo 1,5 miljoonaa täällä! Tehkäämme näin mekin yhteisestä sopimuksestamme ja rukoilkaamme asian puolesta kiittäen Yeshuaa ja taivaallista Isäämme, odottaen uskossa myös saavamme sitä vastaavan vastauksen Isältä rukoukseemme!

Jätetään, jos vain J-la armossaan sen kaikille uskoville suo, ne omat pikku toiveemme henkilökohtaisissa asioissa aivan toisarvoisiksi näiden nykyisten satojen miljoonien, jopa miljardien Helvettiin matkalla olevien sielujen pelastamisoperaatioiden rinnalla, eikö vain!
  8. ...saisin kuulla kyseisen väitetyn ilmestyksen tiimoilta lisää tietoja ja olin jo etukäteen siinä käsityksessä, että lisätiedot tulisivat osoittamaan sen entistä epäluotettavammaksi. Juuri niin kävikin ja siksi kiitän tämän avauksen tekijää tarkaavaisuudesta ja siitä, että hän meni lukemaan Maritan FB:ia.

Kyseessä saattaa olla hänen näkemänsä uni, joka hänen mielessään ja muistissaan muuttuikin ikäänkuin todelliseksi tapahtumaksi. Olen minäkin nähnyt värielokuvan tapaisia unia Pyhässä Hengessä, siis unia, jotka ovat tuntuneet jopa niin todellisilta, että on pitänyt oikein nipistää itseäni ja tuskin olen sen suhteen yksin! Olen nähnyt unen ja jopa unia, joista en vieläkään ole varma, että olivatko ne vain unia, vaiko ihan todellisia tapahtumia tässä elämässä! Siksi en ala spekuloida enempää syistä, mitkä johtivat romaninaisen menettelemään noin.

En suinkaan tuomitse kyseistä naista, vaan olen aidosti iloinen, jos hän vilpittömästi uskoo kokemuksensa todelliseksi ja jos se todella auttoi häntä lähemmäksi Herraa, vaikken hänen kertomukseensa uskokaan, minkä näkemykseni olen mielestäni riittävän kattavasti perustellut Raamatunjakeilla.

Sainpa eräältä mieheltä meilin, jonka mukaan hän olisi saanut tutun, tutun tutulta viestin erään miehenkin nähneen saman näyn, mutta hänen kertomuksensa mukaan viesti kuului:

"Maan elo on kypsynyt korjattavaksi"

Vertaa nyt tuohon romaninaisen mainintaa "Elovainiot vaalenneet"

Ei sitten yhtä ainoaa samaa sanaa! Se seikka, että sisällön voi halutessaan ymmärtää samalla tavalla ei mielestäni riitä todistukseksi, sillä jos jotain tekstiä katselee noin 30 min, niin kyllä se näkyy samanlaisena. Miksi muuten nainen ei osannut kuvailla enkelin ulkonäköä muuta kuin että tämä oli suuri, sillä enkelin ulkonäkö olisi VARMASTI jäänyt hänen mieleensä, sillä joka päivä emme enkeleitä näe ja useimmat meistä eivät koskaan elämänsä aikana!

Humoristisesti ajatellen: Tietenkin joku voi uskoa, että taivaan enkeleillä on nykyään siivissään kullekin ihmiselle sopiva teksti, jota muut eivät näe tai että siivissä on vaihtuva valomainos maailman mediasirkuksen tavoin... ;=)
  9. ...niin huomaat, että mulla oli täysi syy epäillä sitä hujaukseksi jo alusta alkaen.

Tässä linkissä kerron syistä lisää:
    http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9626238/47958782

Kuka sanoikaan meille varoitukseksi:
    "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, että ovatko ne J-lasta!"

Ps. Palautteesi antoi mulle sen vaikutelman, että sä uskot tuollaisiin ilmestyksiin suoralta kädeltä. Herkkäuskoisuus on vaarallista, etenkin uskoville! Tee parannus siitä, ettei sua vedetä höplästä ja ettet lopulta eksy!
  10. Ainoa keino pelastaa Suomi edessä olevista J-lan tuomioista on se, että kaikki Suomen todelliset uskovat rukoilevat armoa ja anteeksiantamusta. Sekin, että totiset rukoilijat alkavat täällä rukoilla taivaallista Isäämme Hengessä ja Totuudessa, on J-lan armoteko ja Hän tulee näin tekemään!

Sen seurauksena J-la antaa armon ja voimakkaan Pyhän Hengen vuodatuksen, jonka seurauksena valtava määrä suomalaisia ja täällä asuvia muita ihmisiä saa syntyä uudesti ylhäältä ja täyttyä väkevällä Pyhällä Hengellä. Sen jälkeen evankeliumi leviää kotkan siivin ja tämä kansa ja maa tervehtyy Yeshuan parantavien käsien suojissa!

Olen rukoillut jo jonkin aikaa päivittäin, että Herra Yeshua antaa Suomessa reilun 1,5 miljoonan uudestisyntyä ja heistä reilun 500 000 täyttyä voimallisesti Pyhällä Hengellä ja kaikkinaisilla Pyhän Hengen armolahjoilla ja armoituksilla sekä että Hän auttaa meitä myös virittämään nuo lahjat ja armoitukset palaviksi ja johdattaa meidät kaikkialle maailmaan, sillä pelastussanoma kuuluu julistaa kaikille luoduille!

Olen rukoillut lisäksi päivittäin, että Herra Yeshua antaa meidän reilun 500 000 valittunsa julistaa pelastussanoman niin, että sitä seuraavat välittömästi kaikkinaiset apostoliset tunnusteot, ihmeet ja ylen voimalliset teot ja taivaalliset merkit ylen palttisesti!

HalleluYah!

Ps. Uskon, että Herra Yeshua on puhunut tästä useille omilleen ja he ovat sen myös ottaneet todesta!

Siunausta Yeshuassa elämääsi!