ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
TAMPERELAINE HÄÄPARI
Tuli nääs vossikkakyyrillä kirkosta. Heppa rupes vikuroittee. Miäs huusi: EKA VAROTUS. Mentiin pikkusemmatkaa ja taas h0269TAIDEKAUPASSA
Onko tässä auringonnousu vai lasku? Auringolasku, tunnen taiteilijan eikä hän koskaan ole ennen iltapäiväää herännyt.0268- 0268
OLTIIN AMERIKAN KROKEIMMAN PILVENPIIRTÄJÄN
Ylimmänkerroksen ravintolassa. Tiedätkö, että näin korkealla tulee niin lujaa, että jos yrittää hypätä ikkunasta niin tu0268- 0268
AINUT TAPA
Varmistua siitä, että voi sanoa naiselle viimeisen sanan, on opettella sanomaan: Kyllä rakkaani.0267OLIPA KERRAN TAMPERELAIS-TYTTÖ
Nimeltänsä Noora, joka sanoi aina: soromnoo. Niinpä häntä ajan myötä ruvettiinkin sanomaan Sorom-Nooraksi.0267PEKKA TÖPÖHÄNTÄ
Urheilukisoissa: Monni toimi lähettäjänä: PAIKAOILLANNE, VALMIINANNE, HEPNANNE!2266KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Pantasko näin merkkipäivän kunniaks? Jos sä kerran tahot. Kerkeenkö mä riisuutua. Kyllä kultaseni. Kerkeenkö riisua myös0266MIKSI PAPPI JOUTUU HELVETTIIN
Mutta seim taksikuski pääsee taivaaseen? Siksi tietenkin, että kun pappa sarnaa kaikki kirkonpenkissä nukkuvat. Sen sija0266MIkä on terminaali?
Kettueläin, jossa on termiä ja naalia. Eli suomeksi sanottuna termin ja NAALIN risteytys.0266- 0266
JATKUU
Nyt tänne tullo resitenttihi. MIE OON HÖLÖMÖ. Moe, mie oon Rauno. Tojellinen kuningas. Se siitä. LUONNONHELEMASSA Työ j0265MIKÄ ELÄIN OLISI KAIKKEIN PARAS JOULUPUKKI?
Kenguru. Ja miten niin muka? No, kun sillä on aina pussi mukana.0265ADHD JA ASPERGER KULKEVAT KÄSIKÄDESSÄ
Monella on ADHD:lla on varmasti myös ASPERGER. He eivät vain tiedä sitä itse.3265TÄSSÄHÄN NÄKYY PELKKÄÄ RANTAA
Totesi savolaisukko. Siihen toinen savon ukko: mehän olemme Rantasalmessa.0264AINUT TAPA VARMISTUA SIITÄ
Että pystyy sanomaan naiselle viimeisen sanan on opetella sanomaan: "kyllä rakkaani".0264KALLE JA VILLE TEKIVÄT TYÖMATKAN RUOTSIIN
Ja minevät tietämättään homobaariin. Nuorikomea mies tuli pyytämään jo Kallea parketille ja siitä meinasi tulla tappelu.0264KETÄ SAAMME KIITTÄÄ SIITÄ
Että meillä on koululaitos? Kygnaeusta. Ja minkä etunimen hän on saanut sen takia? Uuno.0264NUORI NAINEN VIE SULHASEN MUMMON LUO
Mummo kysyi mieheltä. Millä sinä oikein elät. Olen katukauppias. Minkä hintainen Uudenmaankatu on nykyään.1264