ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0240
KUINKA LASTA TARVITAAN VAIHTAMAAN LAMPPU?
Ei siihen lapsia tarvita. Päiväkodin täti vaihtaa lampun.1240TÄSSÄHÄN NÄKYY PELKKÄÄ RANTAA
Totesi savolaisukko. Siihen toinen savon ukko: mehän olemme Rantasalmessa.0239TOSIJUTTU
Mun mummuni muni mun mammani, mun mammani muni mun. Mun ukkini pani mun pappani, mun pappani pani mun.1238- 1238
- 2237
ENSIN KALLE SAUNOI
Isän kanssa: Mikä toi o? Tarzan. Sitten äidin kanssa: Mitkä noi o? Kahvikupit. Mikä toi o? Viidakko. Illalla saunan jälk2236MIKÄ ON ILKIVALLAN HUIPPU?
Pyytää vessapaperia sen jälkeen, kun on tehnyt tarpeensa naapurin rappusille.3236NUORI NAINEN VIE SULHASEN MUMMON LUO
Mummo kysyi mieheltä. Millä sinä oikein elät. Olen katukauppias. Minkä hintainen Uudenmaankatu on nykyään.1235POIKUUDENMENETYS
Se on eräänlainen käännekohta. Eikä sellainen varmasti unohdu koskaan.1235- 0234
MUSTALAISET
Huijasivat hevoskaupoissa. Se olikin juoksija hevonen. Lopulta tilan isäntä huusi että AJA NAVETAN SEINÄÄ PÄIN. Silloin1234MIKÄ ON MAAILMAN SUURIN LUKU?
Sentiljoona. Miten niin? No kun sentiljoonassa on vain 1 ykkönen ja 600 nollaa. Ei pidä paikkaansa. Maailman suurin luku1234TÄMÄ KUULOLAITE
On niin mahtava että tällä kuulee ruohon kasvunkin. Minkä hintainen se oli? Tokmannilta.2233TAPAHTUI JAMAIKALLA (PERUSTUU BERTIN PÄIVÄKIRJAAN)
Isä kysyi haluaako tarjoilija vaihtaa rahaa. Se halus. Mutta isä heilutti seteleitä niin näkyvästi, että hotellin johtaj0233MITÄ SAADAAN KUN RISTEYTETÄÄN
Pönttö, iivari ja sonni? No siitähän tietenkin saadaan pönttöiivarson.0233HÅKAN
Muutti Ruotsista Suomeen. Erään päivänä hän päätti kilpailla suomalaisten kanssa siitä, kuka kertoo parhaan vitsin. Olip0231MISTÄ TEITÄÄ OLEVANSA VANHA?
Kun kadulla tulee vastaa entisiä seksikumppaneita rollaattoreilla.0231- 1231
- 0231