ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
DINGDONG!
Kalle meni avaamaan. Onko sisko kotona? Manta! Sun päiväkirjas sivut 23 27 ja 56 ovat täällä!0253OLTIIN AMERIKAN KROKEIMMAN PILVENPIIRTÄJÄN
Ylimmänkerroksen ravintolassa. Tiedätkö, että näin korkealla tulee niin lujaa, että jos yrittää hypätä ikkunasta niin tu0253PERJANTAI 23. MARRASKUUTA
Nyt minun täytyy sitten viikoloppu olla ilman puhelinta, sillä olen hyvin tarkka rahoistani. Pistetään onnistumaan. On0253- 0252
BASISTI RUPESI SEURUSTELEMAAN.
Ja meni ensivierailulle tyttöystävän kotiin. Vai, että musiikkimiehiä? Kyseli tuleva appiummo. Käyko Motzorto tai Bach?0252- 0252
KETÄ SAAMME KIITTÄÄ SIITÄ
Että meillä on koululaitos? Kygnaeusta. Ja minkä etunimen hän on saanut sen takia? Uuno.0251TARJOILIJA!
Keittohan on ihan täynnä kärpäsiä! Kärpäskeittoa se onkin. HEHHE HEE HE, HEH HEH!0251NO KALLE
Millaista koulussa oli 1. päivänä? Siellä olisi ollut tosi mukavaa, mutta kun joku tyyppi nimeltään Opettaja pilasi kaik0251- 3251
TUNNETTEKO KETÄÄN NISKASTA?
En minäkään, kyllä se ihiminen on edestäpäin helpompi tunnistaa.0251TAMPERELAINE HÄÄPARI
Tuli nääs vossikkakyyrillä kirkosta. Heppa rupes vikuroittee. Miäs huusi: EKA VAROTUS. Mentiin pikkusemmatkaa ja taas h0251TÄSSÄHÄN NÄKYY PELKKÄÄ RANTAA
Totesi savolaisukko. Siihen toinen savon ukko: mehän olemme Rantasalmessa.0251MIUTAKIN DEITTEJÄ KANNATTAA KOKEILLA
Jos suomi24:stä ei löydä mieleistään niin kannattaa kokeilla myös näitä: twoo, badoo.com ja zoosk. Kaikki toimivat Faceb0250ENSIN KALLE SAUNOI
Isän kanssa: Mikä toi o? Tarzan. Sitten äidin kanssa: Mitkä noi o? Kahvikupit. Mikä toi o? Viidakko. Illalla saunan jälk2250NUORI LEMMENPARI
Alkoi panna keskellä rautatietä. Juna lähestyi lähestymistään, mutta pari vain hommasi. Veturinkuljettaja antoi äänimerk0248- 1248
NUORI NAINEN VIE SULHASEN MUMMON LUO
Mummo kysyi mieheltä. Millä sinä oikein elät. Olen katukauppias. Minkä hintainen Uudenmaankatu on nykyään.1247- 2247
- 0246