Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

1. 0
    187
  2. KALLE ALOITTI KOULUN

Opettaja tutustui ekaluokkalaisiin kyselemällä nimiä. Ville, vastasi ensimmäinen oppilas. Mutta hnekilöllisyystoditukses
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    187
  3. MITÄ YHTEISTÄ ON FIKSULLA BOLIDILLA

Joulupukilla ja suomen taidokkaimmalla insinöörillä? Ketään ei oikeasti ole olemassa.
    Blondivitsit
    0
    187
  4. PÄIVÄÄ

Oletteko Iiro Itämies? En, vaan Tommi Läntinen. Anteeksi, katsoin väärästä suunnasta.
    Koululaisvitsit
    0
    186
  5. SIJAITSEE AASIASSA

Kiina Tiina Miina.
    Kiinalaisvitsit
    1
    186
  6. KOULUSSA KERROTTUA

Uskokaa tai älkää, mutta joka silmäräpäyksellä kuolee 1 kiinalainen. Joonatan, miksi räpyttelet silmiäsi? Tapan kiinalai
    Koululaisvitsit
    0
    185
  7. MADE IN CHINA

Kuka on kaikkein ilkein kiinalainen? Kenk Kui Lee.
    Kiinalaisvitsit
    0
    185
  8. MERIPOIKA KINGKONG

Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong, pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk
    Kiinalaisvitsit
    1
    185
  9. PAPPI NÄKEE MITEN PIKKUPOIKA

yrittää soittaa ovikelloa, mutta ei ylety millään. Sinun on vielä vähän kasvettava, mutta minä soitan kelloa puolestasi.
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    185
  10. MIKSVARET TRUKULAISIL O HÖRÖKORVAT?

Siksvarte tiäteski ko, silloin ko turkuiliane syntyy ni se nostetaan heti lähimmäl ikkunalaural ja si sille sanotaa: tua
    Turkulaisvitsit
    0
    184
  11. SUOMALAINEN SAKSALAINEN JA JAPANILAINEN

Istuivat samassa ravintolassa. Kohta soi puhelin ja saksalainen vastasi kellopuhelimeensa. Hän kehui sitä muille. Hetken
    Suomalainen
    0
    184
  12. HYVÄT MATKUSTAJAT

Tämä on Intercity-juna Poriin, pysähdyspaikkamme ovat Nokia, Karkku, Vammala, Kokemäki ja Harjavalta. Ravintolakärry kie
    Tamperelaisvitsit
    0
    184
  13. TEOLOGIAN OPISKELOIJAN

Kämppäkaveri veitti niin siveellistä elämää, että tämä sattui jopa itse ylioppilasta. Niinpä hän ehdotti kämppikselleen.
    Vitsit
    0
    184
  14. KUN KERRAN SITTEN VIIMEISEN MÄ MAAILMASTA ERKANEN

Ja Pietarikin venttaa mua jo taivaan portilla. Ja jos ei löydy kirjasta mun nimee aijon karjasta: JUU JUU JUU LUKIHÄIRIÖ
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    184
  15. PAPUKAIJA HYPPELI KUKKARUUKUSSA

Isäntä: Jos hypit vielä kerrankin kukkaruukussa, ajan sinut kaljuksi. Lintu senkunvaan hyppeli. Isäntä suuttui ja ajoi s
    Eläinvitsit
    1
    184
  16. KALLE LÄHTI MOPOILEMAAN

Ja rysäytti itsensä päin puhelinpylvästä. Jonkin ajan päästä hän heräsi nyrkki täynnä puhelinlankoja. Luojan kiitos, se
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    184
  17. MILLOIN LÄÄKÄRI TARVITSEE HOITOA?

Silloin, kun hänellä on lääkeriippuvuus.
    Lääkärivitsit
    0
    184
  18. TÄH?

Selvä kuulovaurio. Kun esim pakastin "käynnistyy" tehdäkseen lisää kylmää, välillä tuntuu että se puhuisi itsekseen. Kut
    Kuulo
    0
    183
  19. ONKOHAN MULLA YLIPAINOA?

Tuskaili Kallen äiti lääkärissä. Kyllä, painoos nähden sun pitäs ola ainkin 5 ja puolimetrinen.
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    183
  20. HENGITYSKONE

Onko sellainen aina tarpeen vaikka keuhkot ois kuinka kipeet tahansa? Onneksi mulla terveet keuhkot. Hengityskonetta kun
    Keuhkosairaudet
    0
    183