ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0171
NORSU TULI JOMAAN AAVOKKOLAMMELLE
Se kohtasi kamelin. Onko sulla selässä tissit? Kameli: Kannattaako moista edes kysyä ku itelläs on muna naamassa.0171MITÄ YHTEISTÄ ON FIKSULLA BOLIDILLA
Joulupukilla ja suomen taidokkaimmalla insinöörillä? Ketään ei oikeasti ole olemassa.0171- 0171
KANANPOIKA NÄKI
Siakarin toisen kananpojan suussa. Vanhempasi saavat kyllä kuulla tästä. Kerro vaan, minä olen tullut hautomakoneesta, h0170JOS KÄYTÖKSESI EI PARANE, VAIHDAN SINUT KILTIMPÄÄN POIKAAN
Äiti sanoi Kallelle. Se ei kyllä tule onnistumaan. Miten niin? Kuka typerys nyt vaihtaisi kiltin poikansa tällaiseen tuh0170UJOT
Te tavitsetta rohkaisua, joten pyytäkää sitä. Näyttäkää, että te olette ujoja, sillä se ei ole häpeä.3170- 0169
MIES MENI TAIVAASEEN KAHTENA PUOLIKKAANA
Miksi olet haljennut? Pietari kysyi. Söin niin paljon saippuaa.0169- 0169
MIKSI RUOTSALAISEN MOOTTORIPYÖRÄ
Kypärän päällä on villamyssy? Ettei kypärä meni rikki, jos tulee kolari.1168KALLE OLI VASTA KUUSITOISTA
Ja saanut ensimmäisen kevytmoottoripyöränsä eli kevarin. Hän ylitti erään risteyksen STOP- merkistä piittaamatta. Miten0168TEOLOGIAN OPISKELOIJAN
Kämppäkaveri veitti niin siveellistä elämää, että tämä sattui jopa itse ylioppilasta. Niinpä hän ehdotti kämppikselleen.0168- 0168
KANITILAN
Uroskani osoitti jo vanhuuden merkkejä, joten tila päätti hankkia viriilimmän suvunjatkajan. Tämä näyttikin heit, miten0168LÄÄKÄRIN MINÄ VIELÄ YMMÄRRÄN
Mutta potilaat menevät kertkaikkiaan välillä aivan liian pitkälle.2167REISKALA JA KILULA
Oli samallaine vaurenkiarto. Soli nääs sillai, et syssyllä linna lämpöö ja keväälä vapaalle jalalle. Ko sit tapas siä li0167JOS VÄYRYNEN JA LIPPONE RIITAANTUVAT
Niin mitä Lipponen tekee? Kääntyy lipoillaan enne kuin saa turpaansa.0167VAUVAN ODOTUSTA
Miten se tulee ulos? Ensin pää, sitten kädet ja vartalo, lopuksi jalat. Kuka sen panee kokoon?2167MITÄ TAPAHTUI VENÄLÄISELLE
Ladan omistajalle, joka työskenteli Volvon kuorma-autotehtaalla? No hän ei sitten koskaan päässyt kuorma-auton kuljettaj0167