ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0187
KALLE ALOITTI KOULUN
Opettaja tutustui ekaluokkalaisiin kyselemällä nimiä. Ville, vastasi ensimmäinen oppilas. Mutta hnekilöllisyystoditukses0187MITÄ YHTEISTÄ ON FIKSULLA BOLIDILLA
Joulupukilla ja suomen taidokkaimmalla insinöörillä? Ketään ei oikeasti ole olemassa.0187PÄIVÄÄ
Oletteko Iiro Itämies? En, vaan Tommi Läntinen. Anteeksi, katsoin väärästä suunnasta.0186- 1186
KOULUSSA KERROTTUA
Uskokaa tai älkää, mutta joka silmäräpäyksellä kuolee 1 kiinalainen. Joonatan, miksi räpyttelet silmiäsi? Tapan kiinalai0185- 0185
MERIPOIKA KINGKONG
Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong, pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk1185PAPPI NÄKEE MITEN PIKKUPOIKA
yrittää soittaa ovikelloa, mutta ei ylety millään. Sinun on vielä vähän kasvettava, mutta minä soitan kelloa puolestasi.0185MIKSVARET TRUKULAISIL O HÖRÖKORVAT?
Siksvarte tiäteski ko, silloin ko turkuiliane syntyy ni se nostetaan heti lähimmäl ikkunalaural ja si sille sanotaa: tua0184SUOMALAINEN SAKSALAINEN JA JAPANILAINEN
Istuivat samassa ravintolassa. Kohta soi puhelin ja saksalainen vastasi kellopuhelimeensa. Hän kehui sitä muille. Hetken0184HYVÄT MATKUSTAJAT
Tämä on Intercity-juna Poriin, pysähdyspaikkamme ovat Nokia, Karkku, Vammala, Kokemäki ja Harjavalta. Ravintolakärry kie0184TEOLOGIAN OPISKELOIJAN
Kämppäkaveri veitti niin siveellistä elämää, että tämä sattui jopa itse ylioppilasta. Niinpä hän ehdotti kämppikselleen.0184KUN KERRAN SITTEN VIIMEISEN MÄ MAAILMASTA ERKANEN
Ja Pietarikin venttaa mua jo taivaan portilla. Ja jos ei löydy kirjasta mun nimee aijon karjasta: JUU JUU JUU LUKIHÄIRIÖ0184PAPUKAIJA HYPPELI KUKKARUUKUSSA
Isäntä: Jos hypit vielä kerrankin kukkaruukussa, ajan sinut kaljuksi. Lintu senkunvaan hyppeli. Isäntä suuttui ja ajoi s1184KALLE LÄHTI MOPOILEMAAN
Ja rysäytti itsensä päin puhelinpylvästä. Jonkin ajan päästä hän heräsi nyrkki täynnä puhelinlankoja. Luojan kiitos, se0184- 0184
TÄH?
Selvä kuulovaurio. Kun esim pakastin "käynnistyy" tehdäkseen lisää kylmää, välillä tuntuu että se puhuisi itsekseen. Kut0183ONKOHAN MULLA YLIPAINOA?
Tuskaili Kallen äiti lääkärissä. Kyllä, painoos nähden sun pitäs ola ainkin 5 ja puolimetrinen.0183HENGITYSKONE
Onko sellainen aina tarpeen vaikka keuhkot ois kuinka kipeet tahansa? Onneksi mulla terveet keuhkot. Hengityskonetta kun0183