ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
SUOMALAINEN SAKSALAINEN JA JAPANILAINEN
Istuivat samassa ravintolassa. Kohta soi puhelin ja saksalainen vastasi kellopuhelimeensa. Hän kehui sitä muille. Hetken0201HYVÄT MATKUSTAJAT
Tämä on Intercity-juna Poriin, pysähdyspaikkamme ovat Nokia, Karkku, Vammala, Kokemäki ja Harjavalta. Ravintolakärry kie0201- 0201
KALLE LAITA VILLAHOUSUT HETI JALKAASI!
SAAT KEUHKOKUUMEEN MUUTEN! Ei mun keuhkot oo takapuolessa!0201KUN KERRAN SITTEN VIIMEISEN MÄ MAAILMASTA ERKANEN
Ja Pietarikin venttaa mua jo taivaan portilla. Ja jos ei löydy kirjasta mun nimee aijon karjasta: JUU JUU JUU LUKIHÄIRIÖ0201- 0201
- 2200
- 1200
SVEN VASTASI VAHINGOSSA SILITYSRAUTAAN
Vaikka hänen piti vastata puhelimeen, mutta miksi hän sitten poltti toisenkin korvansa. Täytyihän se ambulanssikin joll0200PAPPI NÄKEE MITEN PIKKUPOIKA
yrittää soittaa ovikelloa, mutta ei ylety millään. Sinun on vielä vähän kasvettava, mutta minä soitan kelloa puolestasi.0200KOULUSSA KERROTTUA
Uskokaa tai älkää, mutta joka silmäräpäyksellä kuolee 1 kiinalainen. Joonatan, miksi räpyttelet silmiäsi? Tapan kiinalai0199PAPUKAIJA HYPPELI KUKKARUUKUSSA
Isäntä: Jos hypit vielä kerrankin kukkaruukussa, ajan sinut kaljuksi. Lintu senkunvaan hyppeli. Isäntä suuttui ja ajoi s1199MIKSI KAIKKI OVAT MINULLE AINA NIIN ILKEITÄ?
Olkoopa nyt vain hyvä ja menkkä teihenne siitä.0199- 0198
KARHU KÄVELI METSÄSSÄ
Sitten se istui riukupaskalle. Tuli jänis vastaan. Lähtekö karva? Karhu kysyi. Kyllä lähtee. Vastasi jänis. Ketustakin0198MIKSVARET TRUKULAISIL O HÖRÖKORVAT?
Siksvarte tiäteski ko, silloin ko turkuiliane syntyy ni se nostetaan heti lähimmäl ikkunalaural ja si sille sanotaa: tua0197KUNNON KOULULAISVITSI
Ääretön ja loputon eivät suihkaan ole ne lopullisimmat käsitteet. Niiden jälkeen nimittäin tulevat vielä sellaiset kuin0197MIES MENI TAIVAASEEN KAHTENA PUOLIKKAANA
Miksi olet haljennut? Pietari kysyi. Söin niin paljon saippuaa.0196- 0196
KANANPOIKA NÄKI
Siakarin toisen kananpojan suussa. Vanhempasi saavat kyllä kuulla tästä. Kerro vaan, minä olen tullut hautomakoneesta, h0196