ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIKÄ ON ORGASMIN HUIPPU?
Kun juuri vessasta tullessa nainen haluaa sänkyyn jä hänen lantionsa alkaa tutista niin, että tämä saa krapulan.4189MITEN TAVALLISET KYNTTILÄT EROAVAT SÄHKÖKYNTTELIKÖSTÄ?
No ainakin ne palavat vähemmällä sähköllä.0188PIKKUISEN MATKAN PÄÄSSÄ LUOSTARISTA OLI VÄINÖN VIINAKAUPPA
Kerran eräs nunna meni sinne. Sinähän olet nunna, en voi myydä viinaa sinulle. Abbedissalle se tulee, hänellä on ummetus0188KANITILAN
Uroskani osoitti jo vanhuuden merkkejä, joten tila päätti hankkia viriilimmän suvunjatkajan. Tämä näyttikin heit, miten0188ELÄIMET TAPPELIVAT SIITÄ
Kenestä olisi eniten apua sodassa? Minä pystyn kuljettamaan raskaitakin kuormia, sanoi hevonen. Minäpä vainuan herkästi0188HENGITYSKONE
Onko sellainen aina tarpeen vaikka keuhkot ois kuinka kipeet tahansa? Onneksi mulla terveet keuhkot. Hengityskonetta kun0188JOS ARMEIJA KÄYTÄISIIN JO PERUSKOULUSSA
Opettejatkin valvoisivat välituntia aseiden kanssa. Ja sitten tulisi rehtori: HYVÄÄ HUOMENTA OPETTAJAT. Ja kaikki opetta0188- 1188
- 5187
KETKÄ OVAT MAAILMAN IKÄVIMPIÄ IHMISIÄ?
No tietenkin opettajat. Kuinka niin!? He juuri pilaavat koulupäivän.2187- 0187
- 0186
- 0186
MIKÄ ON POSITIIVISEN AJATTELUN HUIPPU?
Kalju pappa, joka pystyy toteamaan peilin edessä: olen minä hyvin säilynyt, kahdeksankymppinen jo eikä yhtään harmaata h0186MIKÄ ON LÄÄKETIETEEN UUSIN KEKSINTÖ?
Lääke, jonka nimi on EN SAIRASTU KOSKAAN. Sitä kun ottaa ei enää mikään tauti iske. Saatavuus vain on ongelma, sillä lä0186- 0186
TÄMÄ ON TOTTA
Miten hammalääkäri eroaa tavallisesta lääkäristä? Hänellä on erikoisammattitutkinto, joten hän keskittyy hoitamaan vain0185- 6185
TYTTÖ OPETTELEEE RATSASTAMAAN
Kun hevonen siirtyy käynnistä raviin, alkaa tyttö heittelehtiä vallattomasti lentäen lopulta satulasta. Hännän kohdalla0185- 0185