ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KOULU EI TODELLAKAAN
Ole lasten ystävä. Miten niin? No kun ylä-asteella koululaiset ovat jo teini-iässä. Tuo on kyllä totta.0185REHTORI KUULUTTAA
Anteeksi oppitunnin keskeytys: Olen nyt lukenut kaikki oppilaiden vihjeet. Ehkäpä he voisivat selventää toiveitaan kerto0185MITÄ TAPAHTUI VENÄLÄISELLE
Ladan omistajalle, joka työskenteli Volvon kuorma-autotehtaalla? No hän ei sitten koskaan päässyt kuorma-auton kuljettaj0184RUOTSALAISKONE LÄHESTYY TAMPEREEN KENTTÄÄ
Lennonjohto ottaa yhteyttä: Olkaa hyvä ja ilmoittakaa sijaintinne. Lentäjä ei reagoi mitenkään. Lennonjohto yrittää uud0184USEIMMISSA VITSIKIRJOISSA KERROTAAN
Että nissä on 400 koululaisvitsiä. Pitääkö se paikkansa?3184MITEN VALKOINEN ELEFANTTI AMMUTAAN?
Sen kärsäsä puristetaan niin kauan, että se muuttuu vihreäksi ja sitten se ammutaan vihreällä elefnattipyssyllä. PAM!2184MILLOIN BLONDI ON SATAPROSENTTINEN?
Tietsyti silloin, kun hänelle on ihon lisäksi jotain muutakin vaaleaa, kuin huikset.0184- 0183
- 0183
LADA POMPPASI ILMAAN MUUTAMAN
Minuutin välein. Poliisit lähtivät perään, pysäyttivät ja kysyivät: mikäs vika teidän autossanne on? Asiakas: Ei mikään,0183- 0183
- 0183
SUOMALAINEN RUOTSLAINEN JA NORJALAINEN
Tulivat toivomuslähteelle. Yhtäkkiä lähteestä nousi henki, joka sanoi: omistan tämän lähteen, joten teidän täytyy sanoa0182- 0182
MITEN KANSALAISOPISTO EROAA MUISTA OPISTOISTA?
Kansalaisopiston toiminta on täysin harraste perusteista ja kurssimaksut koostuvat osallistumis- ja materiaalimaksuista.1182- 0182
OPISKELU JA TYÖ YHTEEN (OPPISOPIMUS)
Olen kuullut, että ammatinvaihdon voi tehdä myös oppisopimuksella. Olen ajatellut keittiöalaa.0182MIKÄ ON MUMMOLLE
Tyypillisin kulkuväline eli anopinjakkara? Potkukelkka. Mikä sitten on "mummopotkuri"? Rollaattori.0182EI MIKÄÄN VITSI
Kalle laittoi peniksensä Liisan emättimeen. Sitten Kallelta alkoi tulla spermaa ja Liisa tuli raskaaksi. Meni 9 kuukautt0181NORSU TULI JOMAAN AAVOKKOLAMMELLE
Se kohtasi kamelin. Onko sulla selässä tissit? Kameli: Kannattaako moista edes kysyä ku itelläs on muna naamassa.0181