ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
CHING CNONG CHUNG
On kiinaa ja tarkoittaa suomeksi: Ota jalak pois happiletkun päältä.0169- 0169
- 0169
MITEN KANSALAISOPISTO EROAA MUISTA OPISTOISTA?
Kansalaisopiston toiminta on täysin harraste perusteista ja kurssimaksut koostuvat osallistumis- ja materiaalimaksuista.1169RUOTSALAISKONE LÄHESTYY TAMPEREEN KENTTÄÄ
Lennonjohto ottaa yhteyttä: Olkaa hyvä ja ilmoittakaa sijaintinne. Lentäjä ei reagoi mitenkään. Lennonjohto yrittää uud0169- 0169
PIKKUISEN MATKAN PÄÄSSÄ LUOSTARISTA OLI VÄINÖN VIINAKAUPPA
Kerran eräs nunna meni sinne. Sinähän olet nunna, en voi myydä viinaa sinulle. Abbedissalle se tulee, hänellä on ummetus0169- 0168
KOULU EI TODELLAKAAN
Ole lasten ystävä. Miten niin? No kun ylä-asteella koululaiset ovat jo teini-iässä. Tuo on kyllä totta.0168ROOPE OLI VIMMOISSAAN KUN MARKE
Tuo varsinainen poikatyttö pelasi pesäpalloa, kiipeili puissa ja jopa ajoi poikien pyörällä. Ja tyttönä tietysti suoriut0168TÄSSÄHÄN ON VAIN 7% RASVAA
Jos tämä saa ruoan maistumaan hyvältä niin minä lupaan johtaa orkesteria alasti tänä iltana.0168UNESSANI
Oli äitini, molemmat sisareni ja sitten vielä minä. En ymmärrä sitä unta. Sen jälkeen heräsin.0168MIKSI KAIKKI OVAT MINULLE AINA NIIN ILKEITÄ?
Olkoopa nyt vain hyvä ja menkkä teihenne siitä.01682 LAPPALAISAKKAA
Joutui oikeuteen kapakkatappelusta. Lappalaisukko oli todistajan ja tuomari kysyihäneltä: Miten se tapahtui. Leila löi L0167MITEN VALKOINEN ELEFANTTI AMMUTAAN?
Sen kärsäsä puristetaan niin kauan, että se muuttuu vihreäksi ja sitten se ammutaan vihreällä elefnattipyssyllä. PAM!2167- 0167
- 0167
- 5167
ON SE KUITENKIN HYVÄ ETTEI
Kalle ole venäläinen. Silloin hänestä ei olisi yhtään suomenkielistä vitsi. Dva pa ruskii pravda.0167MENIKÖ LEIKKAUS HYVIN?
Kysyi potilas. Päätelkää itse. Minä olen nimittäin Pietari.0167