ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIKÄ ON MUMMOLLE
Tyypillisin kulkuväline eli anopinjakkara? Potkukelkka. Mikä sitten on "mummopotkuri"? Rollaattori.0152MENIKÖ LEIKKAUS HYVIN?
Kysyi potilas. Päätelkää itse. Minä olen nimittäin Pietari.0152LIIA KUIVAT HUULET
Onkohan mulla liia kuivat huulet? Kun ne näin talven tullessa joskus ratkeilevat. Menevät jopa verille ilman voidetta. K0151- 1151
ON SE KUITENKIN HYVÄ ETTEI
Kalle ole venäläinen. Silloin hänestä ei olisi yhtään suomenkielistä vitsi. Dva pa ruskii pravda.0151MILLOIN BLONDI ON SATAPROSENTTINEN?
Tietsyti silloin, kun hänelle on ihon lisäksi jotain muutakin vaaleaa, kuin huikset.0151- 0151
- 0151
MITÄ EROA ON SUOMEN JA RUOTSIN ARMEIJOILLA?
Ruotsin armeijassa ylennys tarkoittaa yläpedille siirtymistä.0151- 0151
ELÄIMET TAPPELIVAT SIITÄ
Kenestä olisi eniten apua sodassa? Minä pystyn kuljettamaan raskaitakin kuormia, sanoi hevonen. Minäpä vainuan herkästi0150ELÄIMIÄ
Taina kasasi, teija rullasi, Tiikeri. Täira, ludeira, koira. Erimarkkais susi, toinen valuuttais hirvi, muurahaiskarhu.0150MITEN VALKOINEN ELEFANTTI AMMUTAAN?
Sen kärsäsä puristetaan niin kauan, että se muuttuu vihreäksi ja sitten se ammutaan vihreällä elefnattipyssyllä. PAM!2149- 0149
KUINKAMONTA NAISPRESIDETTIÄ SUOMELLA ON OLLUT?
Tietääkseni vain yksi: Tarja Halonen.0149- 0149
JUMISSA JOENSUUSSA
MINÄ EN VIIHDY TÄÄLLÄ POHJOIS-KARJALASSA, HALUAN POIS TÄÄLTÄ! SILLÄ EN KUULU TÄNNE VAAN TAMPEREELLE!35149ÄLÄ VAAN KOSKAAN UNOHDA KONDOMIA KOTIIN
Se voi nimittäin ihan oikeasti olla loppuelämän piina. TÄMÄ EI OLLUT VITSI.1148- 0148
KALLE TARVITSI UUDEN SEINÄKELLON
Kas tässä. Vedetään vain kaksi kertaa vuodessa: Jouluna ja Juhannuksena. Ja minähän en vuoden parhaita julhapyhiä kello0148