ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KARHU KÄVELI METSÄSSÄ
Sitten se istui riukupaskalle. Tuli jänis vastaan. Lähtekö karva? Karhu kysyi. Kyllä lähtee. Vastasi jänis. Ketustakin0167- 0167
TARJOILIJA MIKSI TUOSSA ON NOIN PALJON
Vessapaperia? Joillakin se on vessapaperia, mutta toisille maailman pisin lautasliina. PS. Tätä vitsiä ei voi olla taju0166MITÄ EROA ON SUOMEN JA RUOTSIN ARMEIJOILLA?
Ruotsin armeijassa ylennys tarkoittaa yläpedille siirtymistä.0166REHTORI KUULUTTAA
Anteeksi oppitunnin keskeytys: Olen nyt lukenut kaikki oppilaiden vihjeet. Ehkäpä he voisivat selventää toiveitaan kerto0166AMERIKKAILAISMETSÄSTÄJÄT
Lähtivät Alaskaan metästämään. Lentäjä tuli noutamaan sovittuna aikana. Emme kyllä millään saa tuota hirveä mukaan. Kyll0166- 3166
MITENKÄS SE ISÄNTÄ
Nyt sillälkailla lehmään? Kukas sitä tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?0165- 0165
JOS ARMEIJA KÄYTÄISIIN JO PERUSKOULUSSA
Opettejatkin valvoisivat välituntia aseiden kanssa. Ja sitten tulisi rehtori: HYVÄÄ HUOMENTA OPETTAJAT. Ja kaikki opetta0165LIIKENNESÄÄNNÖT MANSENKIÄLELLÄ
Jalakulkioille: kun pyäriliä ajaa sivuttes nin murjase kyynärpäällä kylkeen. Ylitä suajatiä vasta sitten kun oot iha var0165- 0164
- 7164
MITÄ JOS
Kerrankin jättisi alkoholin pois ja olisi vain pelkkä isti. Ei onnistu. Miten niin? Sanasta alkoholi jää kuitenkin vain0163MUTSI
Onks pierussa kokkareita? No ei varmasti oo. Sitten mä olen paskonu housuun. Jos tätä ei kukaan ymmärrä niin...0163- 0163
- 1163
TURHIMMAT MATKAT IKINÄ
Elämäni turhimmat matkat ikinä ovat olleet ne kerrat, kun olen matkustanut Mänttä-Vilppulaan, Iisalmeen ja Lappeenrantaa0163MIKSI HEVOSTA
Kannattaa lähestyä edestäpäin? Jos lähestyy takaapäin, se voi potkaista sinua.0162- 0162