ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MUTSI
Onks pierussa kokkareita? No ei varmasti oo. Sitten mä olen paskonu housuun. Jos tätä ei kukaan ymmärrä niin...0177TÄSSÄHÄN ON VAIN 7% RASVAA
Jos tämä saa ruoan maistumaan hyvältä niin minä lupaan johtaa orkesteria alasti tänä iltana.0177MITÄ EROA ON VIRALLISELLA
Parisuhteessa ja seurustelulla? Seurustellessa seksi ei ole pakollista.0176- 0176
SKITSOFRENIA VAI JAKOMIELITAUTI?
Heh heh! Sama asia. Skitsorenian suomenkielinen nimi on Jakomielitauti.1176HÖYTIÄNEN
On kyllä nimenä kaikkein paras siinä mielessä. Se on nimittäin englanniksi HOEYTIAEINEN. Eikä sitä enää saa luettua, jos0176- 0176
ON SE KUITENKIN HYVÄ ETTEI
Kalle ole venäläinen. Silloin hänestä ei olisi yhtään suomenkielistä vitsi. Dva pa ruskii pravda.0176- 0176
- 0175
- 0175
HEVONEN VALJASTETTIIN KIRKON ETEEN
Mutta kirkko ei hievahtanutkaan. Muut hevoset hirnuivat että vatspeite hytkyi. Ei sen tarvinnutkaan liikkua, hirnahti0175- 0175
- 0174
- 0174
TARJOILIJA MIKSI TUOSSA ON NOIN PALJON
Vessapaperia? Joillakin se on vessapaperia, mutta toisille maailman pisin lautasliina. PS. Tätä vitsiä ei voi olla taju0174MITÄ EROA ON SUOMEN JA RUOTSIN ARMEIJOILLA?
Ruotsin armeijassa ylennys tarkoittaa yläpedille siirtymistä.0174- 1174
KALLESTA OLI TULLUT NIIN PAHANKURINEN
Että äiti uhkasi jo vaihtaa hänet kiltimpään lapseen. Kalle: No se nyt ainakaan onnistu. Äiti: Miten niin? Kalle: Kuka t0174MIKSI TAMPONIN KÄYTTÖ ON KIELLETTY JAPANISSA?
Koska japanilaiset ovat niin lyhyitä, että jos naiset käyttäisivät tamponia niin he saattaisisivat kompastua sen naruihi0174