ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 1148
SANASOKEALTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatuko. Ikävä kyllä, siellä ole kuitekin vasta kukassa osa ja kypsiä sangen harvassa. Ni0148APRILLIT, MITKÄ NE OVAT?
Ne ovat varmaakin uudentyyppise silmälasit. Nimittäin Ap-rillit.0148- 0147
- 0147
- 0147
MIHIN TÄNÄ PÄIVÄNÄ
Tarvitaan tietokonetta, jos kerran puhelimellakin pääsee nettiin? No kattoppa. Kun sä kytket nettilaitteen teitokoneese0147KALLE TARVITSI UUDEN SEINÄKELLON
Kas tässä. Vedetään vain kaksi kertaa vuodessa: Jouluna ja Juhannuksena. Ja minähän en vuoden parhaita julhapyhiä kello0147- 0146
- 0146
- 0146
SUOMEN ARMEIJA
Järjesti kilpailun, kuka keksii parhaan idean ajan säästämiseksi. Kenraali voitti. Hän perui sen kisan.0146OLI KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Vaimo aloitti: kuule isä, tehtäskö sitä näin merkkipäivän kunniaks? No jo sä kerran tehdot. Kerkiänkö mä riisua? Kyllä r0146JASKA MATKUSTA RUOTSIIN
Taksissa hän sanoi kuskille: Stoppaan siinä missä lukee KÄVELE. ruot. Gävle.2145MIKÄ ON MAAILMAN NOPIEN NISÄKÄS?
Tommi Mäkinen. Ei pidä paikkaansa. Kimi Räikkönen on nopeampi.0145MUTSI
Onks pierussa kokkareita? No ei varmasti oo. Sitten mä olen paskonu housuun. Jos tätä ei kukaan ymmärrä niin...0145- 0145
- 0145
JOKU LÄNSI-SUOMESTA
Kuka tahansa se onkin, ruma temppu joka tapauksessa. Minun nimissäni oli tehty pizza-tilaus. Tällainen toiminta on laito0145OIKEASTAAN KAIKKI SÄHKÖLAITTEET TOIMIVAT RAHALLA
Kuinka niin? No höh. Jos kerran ei niin millä siitä sähköstäkään maksaa.0144