ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLE SAI TARPEEKSEEN VANHEMPIENS MOTKOTUKSESTA
Ja rupesi rikolliseksi. Sitten hän sai tuomion ja joutui linnaan. Eräänä päivänä vanginvatija kysyi: kadutko tekoasi. E0162MILLOIN BLONDI ON SATAPROSENTTINEN?
Tietsyti silloin, kun hänelle on ihon lisäksi jotain muutakin vaaleaa, kuin huikset.0162- 4162
- 0161
KALLE TARVITSI UUDEN SEINÄKELLON
Kas tässä. Vedetään vain kaksi kertaa vuodessa: Jouluna ja Juhannuksena. Ja minähän en vuoden parhaita julhapyhiä kello0161- 0161
ELÄIMET TAPPELIVAT SIITÄ
Kenestä olisi eniten apua sodassa? Minä pystyn kuljettamaan raskaitakin kuormia, sanoi hevonen. Minäpä vainuan herkästi0161JASKA MATKUSTA RUOTSIIN
Taksissa hän sanoi kuskille: Stoppaan siinä missä lukee KÄVELE. ruot. Gävle.2161- 0161
- 0161
- 0161
- 0160
AFRIKAN VIIDAKOSSA
Mies löysi elefantin, otti sen kiinni ja vei tulliin. Tullimies sanoi: "tänne ei saa tuoda norsuja". Mies vie norsun tak0160ÄLÄ VAAN KOSKAAN UNOHDA KONDOMIA KOTIIN
Se voi nimittäin ihan oikeasti olla loppuelämän piina. TÄMÄ EI OLLUT VITSI.1160- 0160
MITÄ YHTEISTÄ ON SEKSILLÄ JA SAUNALLA?
Molemmissa tulee lämmin, mutta kumpikaan ei ikinä ole pakollista.0160MIKÄ ON POSITIIVISEN AJATTELUN HUIPPU?
Kalju pappa, joka pystyy toteamaan peilin edessä: olen minä hyvin säilynyt, kahdeksankymppinen jo eikä yhtään harmaata h0159SUOMEN ARMEIJA
Järjesti kilpailun, kuka keksii parhaan idean ajan säästämiseksi. Kenraali voitti. Hän perui sen kisan.0159TYYPILLINEN
Äidinkielen tunti yläasteella: Pankaa kirjoituksessanne pilkku siihen, mihin puheessanne panette sanan vittu.0158- 0158