Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tämä+menee+niin+että+ensin+on+ajatus++-+syntiopista,+anteeksiannosta,+syömisestä+nukkumisesta+aina+tilanteen+mukaan.+
Ei+voi+tehdä+ja+sitten+yllättyä+hupsis+tulinpa+tehneeksi.
Ajatus+jättää+aina+jäljen,+mikään+ajatus+ei+jätä+alkulähdettään.
eerika+kyllä+aloituksessa+puhuu+myös+uskon+voimasta.+Jeesus+ei+liene??+puhunut+uskonnosta,+oikaise+jos+olet+eri+mieltä.
Mielestäni+uskonto+on+kirjanoppineisuutta,+usko+on+elämää+nyt.+On+varmaan+hyvä+tuntea+kirjoitukset,+parempi+kuitenkin+elämä+luottamuksessa+nyt.
Jumala+on+Rakkaus+ei+se+riippu+ihmisen+ajatuksista+eikä+teoista.+
Missä+on+luottamus+jos+Jumalan+Rakkaus+olisi+jotenkin+"saavutetavissa"+eihän+sitä+koskaan+ole+menetetty
28.04.2018 21:20
Avartaa+tosiaan+paljon+kun+käsitetään+että+pelastus+tulee+syntyvän+lapsen+mukana.
lainaus:
+kirjoitukset
9.12.2009+18:42
Kyllä+on+heti+alkulehdillä;tehkäämme+ihminen,kuvaksemme+ja+kaltaiseksemme.Siis+kaikki+persoonat+olivat+mukana.
Pelastus+tulee+tämän+ennustetun+persoonan+mukana+Sitten+ihmiset+tekivät+hänestä+erityisen+Jumalan,+siis+siitä+persoonasta,
Alun+alkaen+kaikki+olivat+samaa+persoonaa+Jeesuksen+mukana+tuli+opetus+pelastuksesta.+Edelleen+kaikki+ovat+saman+arvoisia+ja+pelastus+on+jokaisen+persoonan+sisällä.
Tällätavoin+tedään+tyhjäksi+Jeesuksen+opetus:+Teette+vielä+suurempiakin+kuin+minä...
Jeesus+ei+opettanut+omaa+erinomaisuttaan+vaan+elämäntapaa,+käytäytymismallia.+
Siinä+on+pelastus,+ei+persoonassa.
28.04.2018 14:37
linkki+ei+suoraan+vienyt+ko.+esitykseen.+Pitää+mennä+ensin+-+++youtu.be++-+++siellä+kirjoittaa+haku+kenttään+mielen+salattu+voima.
Kyllä+se+käsittelee+uskon/mielen+voimaa+-+liitty+aiheeseen
28.04.2018 14:24
Kaikin+mokomin+monenlaisia+vaikutuksia+näyttää+olevan.+Jätän+kuitenkin+avoimeksi+tiedostamattoman+mielen+vaikutuksen,+ehkä+juuri+siksi+sentään+jotenkuten+"selviydymme"+Pelkoni+ja+epäuskoni+ei+aivan+kokonaan+hallitse+mieltäni+:)+näin+uskon
Jos+tätä+nyt+selviytymiseksi+voi+sanoa+(huumoriani)!
28.04.2018 14:17
Ainoastaan+rakkaus+on,+mikään+muu+ei+ole+mitään.
Jumala+on+Rakkaus.
Ei+ole+ensin+tai+toiseksi+mitään.+Kaikkea+mahdollista+muuta+voi+toki+jutella+ja+selitellä,+se+on+rakkauden+kaipuuta.
28.04.2018 10:20
https://youtu.be/mielen+salattu+voima
Ylläolevasta+linkistä+löytyy
27.04.2018 20:58
Yle+lähetti+äskettäin+kolmiosaisen+ohjelman+Mielen+salattu+voima.+
Harmittavasti+se+on+jo+poistunut+Areenan+katsottavista
1/3:+Usko,+niin+paranet.+Useat+tutkimukset+osoittavat,+että+usko+paranemiseen+merkitsee+jopa+enemmän+kuin+annettu+hoito.+Jopa+lumeleikkaus+voi+toimia.+Ihmismieleen+kätkeytyy+myös+pelottavia+ja+tuhoavia+voimia.+(U)
Siinä+osoitettiin+kuinka+stressaantunut,+masentunut,+ihminen+käynnisti+solutasolla+itseään+tuhoavan+toiminnan.+(vapaasti+ulkomuistista)
Mieli+on+maailmankaikkeuden+surin+voima
27.04.2018 20:54
Jos+mahdollista+älä+takerru+lillukan+varsiin.+Etsi+sitä+mikä+sanoma+eli+sisältö+tekstissä+on.
Onhan+se+sekavaa+kun+juutalaisudessa+perimys+menee+miehen+mukana.+Kuitenkin+Jeesuksen+sanottiin+olevan+Davidin+sukua.+Onko+siis+Jumala+Davidin+sukua,+mielestäni+ihminen+on+Jumalan+sukua.+Myös+Jeesus.
Näitä+löytyy+tukuttain+sille+joka+näitä+etsii.
Etsivä+löytää+on+tähänkin+kohtaa+SISÄLTÖ.+Jokainen+löytää+etsimänsä+kunnes+tajuaa+että+jokainen+etsii+sitä+ainoaa+oikeaa+yhtä+++eli++Rakkautta.
Ei+syntyperä+märää+ihmisen+merkitystä.+Sellainen+ajatus+ei+liene+mahdollinen+parituhatta+vuotta+sitten.+Koska+näin+oli+niin+merkilliselle+ihmiselle+piti+kehitellä+merkityksellinen+alkuperä.+Englanissa+ei+vieläkään+rekisteröidä+ihmisen+sukulaisuksia+kovinkaan+tarkasti.+Suomessa+sitä+on+tehty+jostain+1600+luvulta+alkaen.
Jeesus+oli+noin+30+kun+häneen+kinnitettiin+enempi+huomiota,+kuka+silloin+muisti+hänen+syntymänsä,+paitsi+vanhemat+mutta+kuunteliko+heitä+kukaan.
27.04.2018 15:47
Tarviko+Jeesus+lääkäreitä.+Kuka+oli+hänen+lääkärinsä.
Keho+tuottaa+juuri+sitä+mitä+henki,+mieli,+elämä+tarvitsee.+Ainut+ongelma+on+usko+että+näin+ei+ole,+että+olisin+syyllinen,+syntinen+mato+kurja+matkamies+maan.+Missä+silloin+on+Rakkaus,+missä+on+käsky+rakasta+itseäsi.+Sitä+iteseä+joka+ei+koskaan+lähtenytkään+Isän+luota.
Ensin+on+ajattelu,+kun+mitään+ei+ole+ennenkuin+se+on+mielessä.+Tiede+ei+ole+vielä+selvittänyt+mistä+ajatukset+tulevat,+paitsi+ateisti.
Rakastan+sinua+niinkuin+itseäni.+Jos+vaikutan+jyrkältä+olen+sitä+itselleni.
Vastìkään+oli+lehdissä+tutkimustuloksia+joissa+todistettiin+että+positiivinen+iloinen+mielenlaatu+on+pitkän+iän+tae.
27.04.2018 15:03
Erillisyys?
Stressi+on+mielessä+ja+lopulta+keho+sairastuu,+vuorovaikutus+on+saumaton,+aivan+niin.+
Kun+mieli+paranee+keho+seuraa+mukana.+Siksipä+juuri+mitään+muuta+parannettava+ei+ole+kuin+mieli.+Keho+on+seuraus+ei+syy.
Paavalin+kipuilu+stressinsä+kanssa+-+miksi+teen+vaikka+tiedän+???+hänellä+oli+stressi
Kun+uskoa++(+lujaa+luottamusta+siihen+mikä+ei+fyysisin+silmin+näy+)++pohditaan+henki,+tietoisuus+,+mieli+on+ensin.++Niitä+ei+kehon+silmillä+näe,+kuitenkin+tiedämme+että+ne+ovat+elämän+perusteet.+Hengen+tasolla+kaikki+on+yhtä.+Mieli+etsii+tietoisuudesta+kokemuksia+joita+Pyhä+Henki+käyttää+ohjatakseen+mielen+rauhaan+ja+iloon.
Erillisyys+on+uskoa+syntiin+eli+uskoa+kehoon,++Keho+ei+ole+toimija+se+on+seuraus+uskosta+Jumala+eroon.+Kun+Jeesus+sanoi+se+on+täytetty+hän+luopui+kehostaan+ja+liittyi+täydellisesti+henkeen.
Olen+tullut+kehoon+oikaistakseni+värinkäsitykseni.+Aatami+uskoi+pääsevänsä+eroon+ja+meni+puutarhaan+piiloon,+sitä+väärinkäsitystä+olen+tullut+oikaisemaan.+Elämällä+kehossa+(erillisyyden+kuvitelmassa)+voin+korjata+virheeni+(syntini)+ja+liittyä+Rakkauteen+(jokainen+ihminen+on+samanarvoinen)
Kehoa+ei+tarvita+kun+ykseys+on+oivalettu.+Minun+tahtoni+on+sama+kuin+Luojan+tahto+ja+mitään+muuta+ei+ole
27.04.2018 10:18
Nykyisin+käyttäisin++liha+käsitteen+asemesta++sanaa+ego.
Keho+taas+ei+ole+mitään+sinänsä.+Se+palvelee+MIELTÄ+joka+kuuntelee+rakkautta+eli+Pyhää+Henkeä+joka+on+Jumalan+ääni+minussa+minulle+sinussa+sinulle+jne...+tai+MIELTÄ+joka+erehtyy+erillisyyteen,+unohtaa+kuunnella+Rakkauden+ääntä.++(syntiin)+Keho+siis+tekee+juuri+niin+kuin+Paavali+valittaa,+milloin+mitäkin+koska+mieleni+(uskoni)+on+horjuva+minne+milloinkin.
Mielen+avulla+teen+päätöksen,+millä+mielellä+kuuntelen+eli+suhtaudun+tapahtumiin+ja+kohtaamisiin.
Keho+on+tietenkin+otettava+huomioon+kunnes+voimme+sanoa+"se+on+täytetty".+Se+ei+kuitenkaan+saa+muodostua+epäjumalaksi.
26.04.2018 20:36
Ihminen+toimii+kokemustensa+mukaan.+Määrääkö+Jumala+kokemukset+se+on+toinen+juttu.
Kokemusten+mukaisesti+opetetaan+lapset,+ei+ole+aikaakaan+kun+poikalapset+olivat+halutuja+koska+heistä+opetettin+"hyviä"+sotilaita.
Petetysti+tarkoitettiin+että+meidän+pitää+sotimalla+voittaa+maailma+ja+sen+mukana+kaikki+hyvinvointi....+meille?
"Mun+isäin+oli+sotamies"+++HUOM+ei+kenraali+ei+kuningas+vaan+alinta+kastia+tykinruokaa.
Nykyisin+hetkittäin+"kansan+syvissä+riveissä"+oivalletaan+että+hyvinvointi+lisääntyy+jakamalla+hyvinvointia,+ei+lsäämällä+tykinruokaa+ja+tykkejä.
Vahvaa+uskoa+vaaditaan+jotta+nykyiset+sodat+esim.+välimeren+maissa+nähdään+hyvinvoinnin+lisäämisenä.+Johtajillamme+sitä+näyttää+olevan.+Saanevatko+he+sen+Jumalalta,+hyvä+kysymys+tosiaan.+Ettei+vain+tulisi+kansalta?
Se+on+varmaa+että+jokainen+tekee+parhaansa.
26.04.2018 14:18
Tuolla+ylempänä+keskusteltiin+syntiopista
#++++++Kirje+galatalaisille,+luku+3,+Paavali+puhuu
13.+Kristus+on+lunastanut+meidät+lain+kirouksesta,+kun+hän+tuli+kiroukseksi+meidän+edestämme+-+sillä+kirjoitettu+on:+"Kirottu+on+jokainen,+joka+on+puuhun+ripustettu"++++#
Minusta+sana+synti+on+substantiivi,+kun+parempi+ja+valaisevampi+olisi+adjektiivi+erillisyys,+erimielisyys,+ero.
Paavali+siis+kehitteli+erillisyys+oppia.
"Joten+kirottu+on+joka+on+puuhun+ripustettu.+"+Vain+LIHA++(Paavalin+käsite)+voi+olla+puuhun+ripustettu.+++Henki+ei+tietenkään+milloinkaan.++Aivan+ymmärrettävää,+näinhän+sen+täytyy+olla.+Joten+jokainen+henki+on+ikuisesti+lunastettu.+Usko+erillisyyteen+(syntiin)+vain+uskottelee+että+LIHA+voisi+tehdä+jotain.
Juuri+LIHAN+merkityksettömyyden+Jeesus+halusi+osoittaa.
26.04.2018 10:51
Juuri+näin.+Olen+kiitollinen+tunteestani+että+loukkaanun,+silloin+tiedän+että+kaverini+on+jotenkin+väärin+ymmärtänyt+minun+lähestymiseni.+Toki+tiedän+hyvin+että+joskus+menee+kuppi+nurin+ja+päästelen+mitä+ikinä+ennenkuin+huomaan+että+anteeksi+onpa+minulla+tänään+huono+päivä.
Rehellinen+riitely+on+siunaukseksi.+Jokaisella+on+oikeus+mielipiteisiinsä.
25.04.2018 16:06
Kiitos+samoin.
Jeesus+jätti+jälkeensä+kertomuksen+miten+hän+kohtasi+ihmisen.+Siitä+on+hyvä+jatkaa.+
Koettaisin+ajatella+sisältöä.+Minusta+olisi+viisaampaa+jatkaa+siitä+missä+tunnen+onnistuvani,+myöhemmin+kyllä+selviää,+jos+on+tarpeen,+se+mitä+en+nyt+ymmärrä.
Hitunen+luottamusta.+Terhakkaasta+palautteesta+suur+kiitos.
25.04.2018 15:59
Kun+meitä+on+kaksi.
itsekkyyteni+eli+ego+joka+tietää+kaikki+maailman+tekstit.
tai+Rakkaus++eli+se+joka+sivoaa+lapsensa+pyllyn+kun+se+ei+vielä+osaa+jne...++kumpi+silloin+loukaantuu+kun+minä+loukaanun+sinun+sanoistasi.
Milloin+ystävä+on+tarpeeksi+ISO+jotta+hän+on+ja+elää+juri+kuten+minun+loukkantumiskynys+vaatii??
Rakaudella+jokaiselle+totuuden+etsijälle
25.04.2018 15:39
Itseltäni+kysyn+juuri+samoin+kuten+sinä+"mielenkintoista"+
"Minä+kysyisin+näistä+tunteista:+mikä+merkitys+sinulle+on+tunteella+-+ilolla,+vihalla,+pettymyksellä+jne.?"
Siis+kysyn+miksi+menetän+mielenrauhani+monien+asioiden+metelissä?
Menetän+sen+koska+sisäinen+totuuteni+haluaa+että+huomaisin+ja+katsoisin+miksi+tämä+tai+tuo+asia+saa+minut+tolalatani.
Seitys+on+liian+yksinkertainen+jotta+egoni,+itse-+viisauteni+hyväksyisi+sen.
Reagoin+koska+vanhat+mustikuvani+ovat+luoneet+mieleeni+odotuksen+ja+varmuuden+miten+asian+pitää+olla+jotta+se+sopsi+itse-viisauteni+mielestä+sopivasti+tilanteesen.
Minussa+on++kaksi++Ego+eli+vanhat+muistikuvat+ja+odotukset+itse-visaus
Toinen+on+se+jonka+soisin+lopulta+tulevan+ensimäiseksi;++sisäinen+viisaus+eli+Taivasten+valtakunta,+Rakkaus,+joka+antaa+vastauksen+nyt+tähän+hetkeen
Kiitos+taas+tästä+kun+inspiroitte+hyvillä+kysymyksillä
25.04.2018 09:58
Mielen+rauha+on+ainut+pämäärä+millä+on+mitään+merkitystä.
Kaikki+reagointi+on+vain+askel+sen+savuttamiseksi.
Kun+jakkaa+rauhaa,+elää+rauhassa,+itsensä+ja+ympäristönsä+kanssa+se+on+kaikki+mitä+voi+olla.+On+käytettävissä,+jakkaa++ja+ottaa+vastaan+kumppaninsa+palveluksia+ilman+syytä+tai+syyllisyyttä.
Sitä+voisi+kuvata+sanalla+rakkaus,+rakastaa,++on+vain+niin+pois+pilattu+sana.
25.04.2018 09:28
On+oltava+valmis+ajattelemaan+kehittyneesti.
Kehittynyt+sielu+saattaa+hyvinkin+tulla+jälleen+koska+haluaa+olla+avuksi,+samalla+"kehittyy"+itse.
Täydellisys+on+myös+läsnä+joka+hetki,+sen+tai+Hänen+läsnäoloaan+on+kuitenkin+äkkiseltään+vaikea+havaita+koska+Täydellissyys+ON+se+ei+pyri+ei+tyrkytä+ei+vaadi+mitään.+Se+ei+tuo+itseään+esille,+se+on+käytettävissä.+Helpoimmin+sen+huomaa+antamalla+anteeksi,+silloin+ajattelija+luopuu+itsensä+=+egonsa+esilletuomisesta.
(Taivasten+valtakunta+on+sisällisesti+jokaisessa)
Näin+olen+"kuolema"+ei+merkitse+mitään,+ainoastaan+kehosta+luovutaan.+Kuolema+ei+jalosta+eikä+"pelasta"+mistään+eikä+johdata+ketään+helvettin.
25.04.2018 09:09
Jokainen+katsoo+omaa+peiliään+ja+tekee+siitä+johtopäätöksensä.+Se+on+mahdollisuus+muutokseen+Peukukkuja.
24.04.2018 09:30
64 / 121