Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. No+tämä+menee+niin+että+ensin+on+ajatus++-+syntiopista,+anteeksiannosta,+syömisestä+nukkumisesta+aina+tilanteen+mukaan.+Ei+voi+tehdä+ja+sitten+yllättyä+hupsis+tulinpa+tehneeksi.Ajatus+jättää+aina+jäljen,+mikään+ajatus+ei+jätä+alkulähdettään.eerika+kyllä+aloituksessa+puhuu+myös+uskon+voimasta.+Jeesus+ei+liene??+puhunut+uskonnosta,+oikaise+jos+olet+eri+mieltä.Mielestäni+uskonto+on+kirjanoppineisuutta,+usko+on+elämää+nyt.+On+varmaan+hyvä+tuntea+kirjoitukset,+parempi+kuitenkin+elämä+luottamuksessa+nyt.Jumala+on+Rakkaus+ei+se+riippu+ihmisen+ajatuksista+eikä+teoista.+Missä+on+luottamus+jos+Jumalan+Rakkaus+olisi+jotenkin+"saavutetavissa"+eihän+sitä+koskaan+ole+menetetty
  2. Itseltäni+kysyn+juuri+samoin+kuten+sinä+"mielenkintoista"+"Minä+kysyisin+näistä+tunteista:+mikä+merkitys+sinulle+on+tunteella+-+ilolla,+vihalla,+pettymyksellä+jne.?"Siis+kysyn+miksi+menetän+mielenrauhani+monien+asioiden+metelissä?Menetän+sen+koska+sisäinen+totuuteni+haluaa+että+huomaisin+ja+katsoisin+miksi+tämä+tai+tuo+asia+saa+minut+tolalatani.Seitys+on+liian+yksinkertainen+jotta+egoni,+itse-+viisauteni+hyväksyisi+sen.Reagoin+koska+vanhat+mustikuvani+ovat+luoneet+mieleeni+odotuksen+ja+varmuuden+miten+asian+pitää+olla+jotta+se+sopsi+itse-viisauteni+mielestä+sopivasti+tilanteesen.Minussa+on++kaksi++Ego+eli+vanhat+muistikuvat+ja+odotukset+itse-visausToinen+on+se+jonka+soisin+lopulta+tulevan+ensimäiseksi;++sisäinen+viisaus+eli+Taivasten+valtakunta,+Rakkaus,+joka+antaa+vastauksen+nyt+tähän+hetkeenKiitos+taas+tästä+kun+inspiroitte+hyvillä+kysymyksillä