Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lapitar55
profiilit
lapitar55
lapitar55
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+kannattas+jättää+nämä+julkkis+miljonäärit+taakseen+ja+keskittyä+oman+elämän+hallintaan+.+Kouluttautua+kunnon+ammattiin+ja+elättää+itsensä,+eikä+sekoilla+otsikoissa+siitä++ei+hyvää+seuraa+koskaan.+Kokeneen+neuvo.
05.01.2021 11:40
Vesistöissä+lilluu+kaikki+eritteet+ja+ja+hotellien+viemärit+laskee+suoraan+vesistöihin+.+Hautaukset+,+miten+Intiassa+hoidetaan+polttamalla+ja+vesistöjen+päällä+rituaalit+.Vesistöt+on+likaisia+ja+saasteisia+,+en+menis+uinti+reissulle.
08.12.2020 09:14
Jotenkin++koko+ohjelma+ja+sen+pari+valinnat+on+mennyt+aivan+metsään.+Ei+elämää+eletä+jatkuvien+ohjelmien+sääntöjä+kelaten.+Yhteiselämä+pitää+mennä+omalla+painollaan+luonnollisesti.+Ohjelma+on+tuhoon+tuomittu.Entisetkin+parit+osa+eronneet,+onnistumisia+hyvin+vähän.
08.12.2020 09:07
Itse+työskentelen++hoito+alalla+.+Ja+olen+ihmetellyt+Matin+tilanne+monta+päivää+huono+ja+olisi+pitänyt++hälytyskellot+soida+lähihoitajalla+,+kun+pitäs+tietää+kuinka+tilanne+on+vaarallinen+kaikkine+muiden+sairauksien+lisäksi+ja+soittaa+ampulanssi.+Vaikka+kuinka+toinen+kieltää.+Olisivat+kuitenkin+tulleet+kotiin+ja+tarkistaneet+tilanteen+pitääkö+lähteä+sairaalaan.Asiahan+onniin+että+jälkikäteen+on+tyhjä+viisastella.
16.02.2019 16:52
Nyt+pittää+lopettaa+tämä+Edesmenneen+Matin+riepottelu.+Kukaan+teistä+ei+tiedä+"mitä+on+tapahtunut,+luulo+ei+oo+tiedon+väätti".
08.02.2019 11:15
Kyllä+alkoholi,+yöeläminen+ja+Diabetes+on+vaarallinen+yhdistelmä.+Kun+sitä+ei+hoideta+säännöllisesti+oteta+lääkkeitä+.+Kun+tulee+huimausta+ja+pahoinvointia+ja++voimattomuus+,+pitäisi+hälytyskellojen+soida+.+Heti+ampulanssi.+Eikä+jäädä+odottamaan+hetkeäkään.
06.02.2019 10:13
Olen Turkin kävijä 2 kertaa vuosi ja myös vailla matkaseuraa syksyllä nainen nuorekas50+. Ota yhteys suomi24 nimimerkki lapitar.
12.05.2015 12:54
Ei kaikki naiset ole kieroja. Itse olen eronnut kauan sitten yksi poika ja mies on esimiesasemassa ollut 40 v ja ei ole maksanut itse penniäkään. Sote on ollut periänä vielä pojan ollessa aikuinen. Ja ero tuli väärillä todistajilla mieheni valehteli , että olen pettänyt. Joka ei ollut totta ja ero tuli väärillä perusteilla. Olin niin nuori en osannut puolustaa itseäni.Ymmärrän hyvin mitä tuska suru kärsimys on.Toinen avioliitto mies petti ja pahoinpiteli ja yritti sotkea minua vääryyksiin. Mutta pääsin ehjänä erilleen . Pitkän uhkailujen kautta. Nyt on kynnys uuteen suhteeseen mahdoton en uskalla. Olen tosi varovainen.
20.01.2015 14:50
1 / 1