Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskinpa+vaan+erotatte+te+narskut,+teidän+mielestä+kaikki+teidän+harjoittama+narskuilu+on+"tervettä+narsismia"+vaikkei+olisikaan.
05.02.2017 23:34
Sovitaan+niin+mutta+et+sitten+näyttänyt+hyväksyvän+minun+poikkeavaa+näkemystä,+siis+sitä+että+useinkin+noiden+raja+on+häilyvä+ja+monesti+narsistisesti+persoonallisuushäiriöiset+selittelee+itseään+hyviksiksi+sillä+"hyvällä+narsismilla".
Joo+no+se+on+sun+näkemys+allekirjoittaneesta.
05.02.2017 23:19
En+minä+mutta+vaikuttaa+vähän+siltä+että+itse+olisit+hakemassa+jotain.+Minähän+vain+hyvässä+hengessä+vastailen+tässä+sun+huuteluihin.
05.02.2017 23:01
Sittenhän+se+onkin+reilu+peli+kun+on+suunnilleen+tasaväkinen+vastus+sulle+:D
05.02.2017 22:56
Taitaa+eniten+vaikuttaa+multinikkailut+ja+toisten+nimissä+trollailut+mutta+sehän+on+tosiaankin+hyvä+kun+nyt+tiedät+kuinka+kantajengi+vastaa+jos+alat+ihan+vääriä+huhuja+levittämään.
05.02.2017 22:47
"Silloin+syntyy+mylläköitä,+ja+minä+sanon+aina+lopulta+viimeisen+sanan.+Aina.
Se+on+kuitenkin+luonnonlaki,+ei+narsismia."
:D+Etkö+tosiaan+itse+näe+missä+sulla+menee+vikaan+:D+ja+kyllä,+se+juurikin+on+narsismia+tai+siis+narsistin+kyvyttömyyttä+nähdä+omia+virheitään.
05.02.2017 22:34
Sama+vika+mutta+se+näyttää+poikivan+narsismisyytöksiä.+Ei+se+sun+tapauksessa+se+keskustelu+sinällään+vaan+se+kun+niiden+keskustelujen+seurauksena+syntyi+melkoinen+mylläkkä+niin+se+kyllä+nostaa+kärkisijoille+palstanarskuilussa.
05.02.2017 22:21
Oletkos+itse+sitten+hyvänä+kolmosena?Kokonaisuus+ja+palstahistoria+huomioonottaen+voisi+kyllä+ajatella+että+sulla+olis+saumaa+ykköseksikin.
05.02.2017 22:11
Lähdit+sitten+vetämään+tuota+narskujen+vanhaa+kikkaa+että+väitetään+jotakuta+muuta+narskuksi+niin+ei+itse+paljastuta+sellaiseksi?+Tuo+aiemmin+mainitsemani+kaveri+harrastaa+tuota+kanssa+aina+kun+ajautuu+vaikeuksiin,+kaikki+muut+ovat+narsisteja+ja+hän+viaton+puhdas+pulmunen.+Sorry,+ei+toimi+minuun+kun+olen+kyllä+nähnyt+oikeastaan+kaikki+pikku+metkut+mitä+lievästi+narsistinen+luonne+voi+yrittää+omaa+kilpeään+kiillottakseen.
05.02.2017 21:52
Mulle+on+ihan+sama+mitä+nökemyksiä+jotkut+psykologian+opukset+esittää+kun+oman+mielipiteeni+nojaan+kokemuksiin+itsensä+"terveinä+narsisteina"+näkevistä.+Enkä+minä+nyt+kovin+paljon+etevämpänä+itseäni+pidä+mutten+myöskään+ihan+niin+hankalana+ihmisenä+kun+mitä+ne.
05.02.2017 21:31
Juu+bertti+on+pertti.+
Nimenomaan+näin,+huumorilla+pitää+suhtautua+kenen+tahansa+väittämiin+jua+muutenkin+suhtautua+niin+ettei+ne+toisetkaan+ihan+tosissaan+täällä+ole+vaikka+joskus+vähän+yrittäisivät+ärsyttääkin.+Eihän+tästä+mitään+tulisi+jos+tunteiden+antaisi+liikaa+viedä+näissä+jutuissa.
05.02.2017 21:26
Kyllä+kai+kaikille+avoimella+mielipidepalstalla+saa+ilmaista+mielipiteensä?+Minä+nyt+ilmaisin+"terveistä+narsisteista"+noin+yleensä.+Itsehän+jokunen+päivä+sitten+pidit+minun+juttuja+täällä+"akkamaisina"+tai+jotain,+minusta+semmoinen+oikeastaan+enemmän+menee+loukkauksen+puolelle+mutta+enhän+minäkään+siitä+suuttunut+niin+ihmetyttää+jos+otat+taas+itseesi+semmoisesta+josta+ei+oikeastaan+tarvitsisi+että+mistähän+se+taas+sitten+on+osoitus+tai+oire?
05.02.2017 21:11
En+minä+trollaile+mutta+aihe+kiinnostaa+kun+itse+ilmeisesti+näet+itsesi+"terveenä+narsistina"+ja+minäkin+kun+parikin+vastaavaa+tunnen+ja+tiedän+niiden+edesottamuksista+niin+mukava+heitellä+murikoita+ihan+niin+kuin+niillekin.
05.02.2017 20:58
Niin+ja+"terveellä+itsetunnolla"+varustettu+"terve+narsisti"+sen+verran+tietysti+myös+itselleenkin+saattaa+niitä+vastoinkäymisiä+aiheuttaa+että+sehän+on+vain+reilua+kun+kestää+sitten+seuraukset+kuin+mies.
05.02.2017 20:44
Jep,+varmaan+tosiaan+tuollaisten+vanhempien+ihmisten+varsinkin+on+vaikea+ymmärtää+Jasperin+aivoituksia+kun+niiden+omassa+nuoruudessa+tyyppi+joka+olisi+jasperin+tapaan+kalastanut+olis+varmaan+viety+jonnekin+hoitolaitokseen+tutkituttamaan+päänsä.
Jossain+juutuuppivideossa+Linkola+kuittasi+vihreistä+aika+hyvin.....tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=cOP9K36HOmg
Ihan+terveen+maalaisjärjen+käyttö+monessa+asiassa+olisi+kyllä+kohdallaan,+Jasperikin+kun+söisi+kaiken+kalastamansa+niin+varmaan+hieman+vähemmän+tulisi+saalistettua+mutta+ehkä+enemmän+sitä+saalista+sitten+arvostaisi+kuitenkin.+Tai+ehkä+Jasperin+pitäisi+mennä+uimasilleen+->+siellä+järvessä+ottaa+kolmihaarakoukut+poskeen+->+sitten+joku+sen+kaveri+hinaisi+Jasperin+veneeseen+->+ei+sitten+kalauttaisikaan+hengiltä+vaan+kuvan+ottamisen+jälkeen+armeliaasti+vapauttaisi+Jasperin+takaisin+mereen.+Kysymys+kuuluu:+osaisiko+jasper+suu+paskaksi+revittynä+arvostaa+tuota+armon+osoitusta+kun+pääsi+sentään+vielä+vapaaksi+catch+and+release+hengessä+ja+pääsee+vielä+yrittämään+uusia+koukkuja+poskeen+joltain+muulta.
Totta+noi+autojutut+ja+kuka+muka+uskoo+ettei+niissä+kävisi+kuin+sähkäverkkokaupoissa:
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/170297-porssigurukin-turhautui-caruna-munaukseen-raha-haviaa-kummasti-kun-kapitalisti
"Yllättäen"+IL:stä+oli+hävinnyt+eilinen+uutinen+jossa+homopekkahaavisto+selitteli+munaustaan.+Tuolta+kun+klikkaa+linkkiä+"Pekka+Haavisto+Caruna-kaupasta+IL:lle:+Luulin,+että+yhtiö+maksaisi+veronsa+Suomeen":
http://uutisvirta.fi/uutiset/9227411-pekka-haavisto-caruna-kaupasta-illle-luulin-etta-yhtio-maksaisi-veronsa-suomeen
Ei+löydykykään+koko+uutista+enää,+ullatus.+Poliitikkojen+käskystä+siivottu+ikävät+uutisen+pois+jotta+valehtelu+voi+jatkua.+Siistittynä+juttu+löytyy+IL:stä+uudella+otsikolla:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020321062773_uu.shtml
05.02.2017 20:38
Joo+niin+se+kaverinikin+uskoo+olevansa+aina+oikeassa+ja+tekevänsä+mainioita+päätöksiä,+sen+lisäksi+tietysti+että+se+ajattelee+olevansa+komea,+älykäs+ja+hyvä+seuramies.+Joistakin+jutuista+voi+olla+hyvinkin+eri+mieltä+ja+kyllä+se+ääretön+itseluottamus+ainakin+minulle+on+huvitusta+aiheuttanut+monet+kerrat.
05.02.2017 20:02
"terveesti+narsistisen+seurassa+on+miellyttävä+olla."
Niinhän+ne+"terveet+narsistit"+sanoo+ja+uskoo.+Yksi+kaverinikin+oli+ihmeissään+kun+yhteen+sen+järkkäämään+juttuun+ei+halunnut+tulla+kukaan+sen+työkavereista+:D+että+se+siitä+miellyttävyydestä.+No+samainen+kaveri+kyllä+väittää+ettei+hän+ole+narsisti+mutta+kyllä+siihen+aika+monet+narsupiirteet+sopii.+Kyllä+sen+kanssa+pärjää+kun+pitää+sen+aisoissa+eikä+päästä+liikaa+niskan+päälle+missään+asiassa+ja+siihen+taas+vaikuttaa+se+kun+olen+tuntenut+lapsesta+asti+niin+ei+pysty+mua+pompottamaan.
05.02.2017 19:53
Se+onkin+kiva+termi+tuo+"terve+narsismi"+kun+sillä+voi+narsisti+perustella+vähemmän+narsisteille+tekemiään+koukkuja.+Haastavinta+on+varmaan+itse+sitten+erottaa+sitä+häilyvää+rajaviivaa+kun+"terve+narsismi"+muuttuu+"sairaaksi+narsismiksi".
05.02.2017 19:37
Joo,+tuo+kyllä+hyvinkin+pitkälle+varmaan+ihan+totta+mitä+kirjoitat+kun+eihän+oikeasti+mikään+voi+olla+sen+eettisempää+&+luonnonmukaisempaa+kuin+se+että+jos+pilkillä+tai+jollain+muulla+vehkeellä+vetää+kalan+järvestä/merestä+ja+sen+myös+sitten+ravinnokseen+käyttää.+Vähän+tuntuu+että+varsinkin+jasper+on+kunnostautunut+vähän+niin+kuin+valtakunnallisena+mielensä+pahoittajana+kaikkien+muiden+toimista+kun+se+oma+malli+on+niin+jees+ja+ainoa+oikea.
Tuosta+tuli+mieleen+viime+aikoina+vellonut+keskustelu+paineista+korottaa+autonkäyttömaksuja+ja+uudistaa+autokantaa+kun+ne+saastuttaa+niin+hirveästi.+No,+totuus+on+siitäkin+asiasta+se+että+aika+moni+vihreä+julkisen+liikenteen+käyttäjä+kuitenkin+hurauttelee+innokkaasti+lentämällä+lomamatkoille+ja+ihan+kotimaan+sisälläkin+vain+matkan+nopeutumisen+vuoksi+eikä+siinä+taas+huomata+minkäänlaista+eettistä+vääryyttä+vaikka+päästöt+on+vallan+hirmuiset+jos+vertaa+autoiluun:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/16/lentaminen-saastuttaa
"Hiilidioksidipäästöjä+voi+verrata+autoiluun:+jos+jättäisi+lomalla+lentämättä+Australiaan,+voisi+hyvällä+omallatunnolla+autoilla+töihin+20+kilometrin+päähän,+päivittäin+-+seitsemän+vuoden+ajan!+Bangkokin+tai+New+Yorkin+lento+taas+vastaa+lähes+kolmen+vuoden+työmatka-autoilua.+Las+Palmasin+meno-paluu-lipuilla+autoilisi+vuoden+päivät.+"
05.02.2017 15:09
Kuten+olen+tähän+ketjuun+pari+kertaa+todennut+niin+todellakin+toivon+että+hommat+sujuu+hyvin+eli+ei+hierrä+mutta+sen+vuoksi+myös+vähän+kiistän+tuota+N38:n+nyt+yltiöpositiiviselta+vaikuttavaa+intoilua,+mikä+toki+ymmärrettävää+ihastuksen+pyörteissä,++jotta+ei+tulisi+tehdyksi+tyhmyyksiä+liian+pian+pelkän+sinisilmäisyyden+vuoksi.+Tuo+kun+ei+varmaan+pidä+yhdenkään+naisen+kohdalla+paikkaansa+silloin+kun+on+pöksyt+kostuneet:
"Mutta+mä+olen+ihan+suht+älykäs,+aikuinen+nainen+niin+en+ole+tunteiden+vietävissä."
05.02.2017 14:56
1025 / 1041