Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Edsonin+kommentti+pitää+osata+lukea.+Hänhän+selvästi+:)+hieroi+siinä+tuttavuutta+amummun+kanssa.Ikuninen+tai+tunnettu+ihmishistoriallinen+totuushan+on+se,+että+jonkinlaista+joikhaamista+ja+jollain+välineellä+tuotettavaa+keinotekoista+rytmistä+meteliä+on+aina+harjoitettu+joko+pienessä+tai+suuressa+muodossa,+joten+musiikki+on+osa+meitä+aina.+Tietysti+osa+musiikista+ja+tavasta+esittää+se+on+"elitististä".+Miten+kukin+elitismin+käsittelee+ja+kokee+on+sitten+ihan+yksilökysymys.+Minäkin+periaatteessa+viittaan+kintaalla+elitismille,+mutta+olen+joutunut+"työn+puolesta"+myös+sen+kanssa+elämään.+Enää+ei+onneksi+tarvitse+ellei+itse+halua.Sensijaan+kenkien+kanssa+olen+aina+ollut+hyvässä+tarveyhteistyössä.+Mukavissa+kengissä+on+mukava+asua.Tässä+maailmalla+mukavimmiksi+äänestettyjen+kenkien+kuca:http://but.fi/82sNäyttävät+juuri+sellaisilta+miltä+minunkin+mukava+kenkämielikuva+näyttäisi,+mutta+en+ole+tarkistanut+valmistetaanko+tuollaisia+crockseja++isoille+jaloille
  2. Se+Glyfosaatti+on+todella+harmillinen+siksi,+että+sen+vaikutuksia+kokonaisuudessa+ei+ole+riittävän+pitkässä+ja+monipuolisessa+käytössä+pystytty+todentamaan,+mutta+missä+on+todennettu+niin+kyllä+on+tullut+syöpää+mahdollisesti+aiheuttava+vaikutus.+Mikä+on+vielä+pahempaa+on+se,+että+syöpä+ei+välttämättä+ole+ainoa+pitkäaikaisvaikutus+vaan+emme+todellakaan+tiedä+miten+se+vaikuttaa+esimerkiksi+perimään,+pölyttäjien+perimään.+Sen+tiedämmä+että+meillä+rypsin+tuholaistorjuntaan+käytetyt+neonikotinoidit+tekivät+yhtä+sun+toista+kqamalaa+mehiläisille+ja+mjuille+pölyttäjille,+ja+että+Suomi+pienen+siis+suhteellisen+pienen+rypsinviljelyalan+vuoksi+vastusti+viimeisenä+neonikoitiniidien+poistoa.+Maataloustuet+rypsistä+tulivat+nääs+kovin+vaikutusvaltaiselle+"pankkiirriviljelijä"+joukolle+ja+pääosa+Suamen+Lounaiskulmal+mihi+Raisioki+kuuluu.No+joka+tapauksessa+Neonikotinoidit+ja+Glyfosaatti+ovat+sen+verran+tarkkailussa,+että+niiden+käyttö+vähennetään+ja+kovasti+tutkitaan+uusia+haitallisempia+tuholaismyrkkyja.+Aina+on+kuitenkin+riski+että+esiin+ponnahtaa+joku+DDT+ominainen+tai+se+lapsiepämuodostumia+aiheuttanut+thalidomidi+lääke.++Me+olemme+jo+Dr.+Whoota+lukuunottamatta+niin+vanhoja+ettei+meihin+poure+edes+sappitatin+henki+vaan+sitä+ennen+sulaa+itse+sappitatti+limaksi+eli+automaattisesti+poistuvaksi+nuljaskatyypiksiAsia+on+meidän+miesten,+siis+rationaalien+miesten,+mietiskelyn+arvoinen.+Jos+onnistumme+kehittämään+esimerkiksi+toimivan+biologisen+ja+hyvin+selektiivisen+tuholaistorjunnan+niin+olemme+paljon+saavuttaneet.Biologisissakin+torjuntakokeissa+pitää+olla+kyllä+hyvin+harkitsevainen,+Siksi+se+onkin+miesten+tehtävä+ja+ehkä+Ceen.+Cee+vlki+aina+desinfioida+pieleen+menneet+biotuoholaiskokeet+calvadoskäsittelyllä+tai+skiwovichilklä,+sillä+alkoholia+nopeasti+riittävän+vahvana+pikkueliöt+eivät+kestä.Tässä+myös+sama+juttu.+Älkää+uskoko+lainkaan+mitä+kirjoitan.+Kaikki+on+puhdasta+mielikuvitusta+ja+väärennöstä,+ainakin+jos+uskomme+njurmeksen+sienitoimiston+hyviä+ja+rehellisiä+tiedotteita
  3. Edsolventhan+onkin+tehnyt+tieteellisen+tarkkaa+työtä+nilviäiset+ja+ravut+selvittääkseen.+Hyvin+selvitetty.+Minulle+itseasiassa+yhdentekevää+kun+minulle+kaikki+nesteessä+ryömivät+ovat+yleisnilviäisiä.+Nilviäinen+onkin+harvoja+kirosanoja+joita+käyttäisin.Huomaan+että+mummot+käyvät+taas+kuumana+kuin+vaihdevuodet+uudestaan+saaneena+jostain+kommenttien+siirto+touhusta.Sen+mitä+itse+niitä+lukaisin+niin+veikkaisin+että+itse+nilviäismummo+on+ne+siirtänyt+sekoittaakseen+alistusmummojen+päät+ja+kerätäkseen+ansiotonta+sympatiaa.Nyt+sitten+takaisin+kuuntelulle+ja+silmin+netin+syövereihin.+Edson+ottaa+ja+huilaa+nyt.+Huomenna+alkaa+nääs+EU+ennakkoäänestys+ja+aion+mennä+heti+ajoissa+äänestämään+ja+sen+päälle+vähän+shoppailemaan,+jotta+saisi+edes+vähän+liikoja+fyrkkiaan+kulumaan.++Sateet+muuten+tekivät+tosi+hyvää+metsille+täällä+päin.+Poistui+se+kevätkuivuus+aika+hyvin
  4. Tässä+onkin+jo+uusia+tuulia+ensi+viikkoa+varten+ja+nyt+vanhan+tattimestarin+isoon+nälkään.Nähkääs+karpatian+vuoristojen+tatteja+ihan+kunnollqa.+Nämä+tatit+Ukrainan+karpaattien+puolelta.https://www.youtube.com/watch?v=SaOhOSFTkZcSe+mihin+kannattaa+näin+hienon+tattivalikoiman+nähdessään+on+katso+millaisessa+metsässä,+siis+oikeassa+metsässä+ne+kasvavat.Metsässä+missä+on+toteutettu+erinomaista+jatkuvaa+kasvatusta+koko+metsäluonnon+monimuotoisuuden+kannalta.Läheskään+kaikki+ei+ole+laho+mutta+varasin+paljon+sitä+risuharvennusta+ja+oksia+on+jätetty+metsään,+koska+tehokkaasti+toimialseen+metsä+tarvitsee+omia+mineraalejaan+ja+ravinteitaan+joita+se+saa+vain+biohajoitusprosessin+eli+sienten,+kääpien+ja+jossain+määrin+hallitun+mätänemisen+tukolsena.Tuollaisessa+metsässä+on+korjattavissa+sekä+sellupuuksi+jo+kasvanutta+30-50+vuotista+runkoa+ja+laatitakennuspuuksi+kasvanutta+80-100+vuotta+vanhaa+Transsylvanian+laatuluokan+rakennuspuuta.Ukrainassa,+Bulgariassa,+RUMANIASSA,+iTÄVALLASSA+Italiassa,+Ranskassa,+Esoanjassa+,+Luxemburgissa+ja+Belgiassa+kasvaa+meitå+monin+kerroinn+tehokkaammin+tuotettua,+korjattuaq+ja+jalostettua+nouuta.+Tason+suunta+in+ilmiselvö+ja+toimintatapanäyttö+huikaisevan+selkeä..Chilessä,+Argentrinassam+paraguayssam+Boliviassam+Eqyuadorissa+ja+Perussa+kasvaa+myösa+kestävää+pitkä+ja+mnlyhytkuituista+puuta+maailman+hyötykäyttöön.Lisätään+vielä+kauko+idän+omat+loistavat+metsät.Palmuöljyn+ns+sertifikaattuhuijaus+pitäisi+hetimiten+lopettaa+kuten+kotimaisen+puun+kestävän+hakkuun+tila´rajustin+valehdeltuina,Toisaalta+juuri+läskiset+lyllerömuorimme+vativat+sitä+valehtelua+mitä+saavat+mielisteleviltä+ja+liehittelevilt+ammattinuoleskelijoiltam+gambialaisilta+peeweleiltä,+miesten+irvikuvilta