Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seksirakkaus
profiilit
Seksirakkaus
Seksirakkaus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itseä+kiihottas+ajatus+päästä+parin+kanssa+hommailemaan.+En+oo+myöskään+naisen+kanssa+ollut+nuoruusvuosien+bile/baarisuuteloita+lukuunottamatta,+mutta+oishan+se+kiva+päästä+kokeilemaan.+Ja+kolmen+kimppa+todellakin+kiinnostais.+Hirveen+arka+vaan+oon+ottamaan+yhteyttä,+vaikka+ajoittain+näitä+tarjouksia+jostain+löytyy...
30.07.2021 00:42
Joo+se+on+kyllä+vakio.+En+tiä+mikä+homma+itellä,+kun+ei+tunnu+laantuakseen+ollenkaan+tää.+Täytyy+varmaan+ennen+unia+tas+lähtä+seikkailemaan+:)
30.07.2021 00:36
Hei+good+for+you!+Luulis+tossa+kohtaa+jo+tunnon+lähtevän.+Mulle+se+orkku+ei+joka+kerta+oo+se+tärkein+vaan+myös+se+matka.+On+ihanaa+himmailla+tulemistaan+ja+sit+kun+tulee,+niin+se+on+on+vaan+kovempi+ja+pitempi,+kannattaa+kokeilla+sitäkin+tyyliä+:)
30.07.2021 00:34
Ei+hätää,+kyllä+oon+tässä+välissä+jo+saanutkin+;)
27.07.2021 14:50
Mä+oon+tänään+tullut+vasta+kerran.+Täällä+kun+seikkailee+haaveilemassa,+niin+kohta+tulee+toinen+kerta.+Illemmalla+ois+treffitkin,+mitähän+siitäkin+tulee
27.07.2021 14:49
Mikä+siinä+onkin+et+aina+viihteellä+olon+jälkeen+on+aivan+kauhea+panetus+😅+tosin+mulla+tää+tuntuu+vaan+jatkuvan+nyt
27.07.2021 14:48
No+kyllähän+mä+vielä+tulin,+ainakin+kaksi+kertaa+sille+illalle.+Seuraavana+päivänä+tulikin+vähän+taukoa,+kun+oli+menoja,+mutta+sitten+on+taas+joka+päivä+ollut+pakko+ainakin+kaksi+kertaa+masturboida.+Ties+mistä+tämäkin+kiihko+taas+tulee
27.07.2021 14:46
1 / 1