Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
355
Kommenttia
12311
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kunnianloukkaus kohdistuu myös väestötyhmään. Sitä kutsustaan silloin termillä "VIHARIKOS". Kas näin:
"Viharikos on rikos, joka kohdistuu henkilöön sen takia, että rikoksen uhri kuuluu johonkin kansalliseen, uskonnolliseen, etniseen, seksuaaliseen tai muuhun vastaavaan kansanryhmään. Viharikoksen motiivina on tekijän ennakkoluulo tai viha kyseistä kansanryhmää kohtaan. Suomen rikoslain 6 luvun 5 §:n mukaan rangaistusta voidaan koventaa, kun rikoksen motiivina on viha kansanryhmää kohtaan."
PS. On sinänsä huvittavaa että sinä uskovana ihmisenä yrität selitellä että on ihan ok levittää netissä täysin perättömiä väitteitä. Mitä mieltä sinä olisit, jos minä väittäisin ihan pokerina että olen muka saanut tällä palstalla tappouhkausia uskovaisilta? Olisiko tuollainen perätön väite sinusta OK?
06.05.2025 14:52
En minä ainakaan ole. Enkä näin ollen räpiköi. Olkoot että olen hyvin huono uimari...
06.05.2025 14:42
Heh. Vai niinkö meinaat? Ja sitten kunnioitat jumalattomia jopa niin paljon että kirjoitat heidät isolla kirjaimella. Sana "jumalattomat" ei ole erisnimi ja se kirjoitetaan näin ollen pienellä kirjamella....
06.05.2025 14:41
Et siis keksi mitään. No sinunlainen reppana ei osaa muuta kuin repiä suutaan auki "rohkeasti" netissä. Olette te "herran sanansaattajat" huvittavia hihhuleita.
PS. Muista kuitenkin verenpaineesi....
06.05.2025 14:34
Kerro toki mitä olen väittänyt väärin? Siis mille ei löydy todistusta?
06.05.2025 14:25
T uo on ihan yleisessä tiedossa oleva asia. Muutenhan esim sinun terveystietojasi voitaisiin levittää ympäri kyliä ihan vapaasti.
PS. Ei voi kuin edelleen ihmetellä millä tietotasolla tänne kirjoitetaan ja esitetään väitteitä.
06.05.2025 14:06
Niinhän tässä ehdottaankin. Ilman lähiomaisten tai oman itsensä lupaa ei eutanasiaa voida suorittaa. Iiro Viinanenhan itse ihmettelee että miksi hän ei saa eutanasiaa, vaikka hän itse sitä haluaa?
06.05.2025 13:59
Et siis koskaan ole kuullut puhuttavan kunnianloukkauksesta?
"Kunnianloukkaukseen syyllistyy Suomen rikoslain mukaan se, joka "esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
06.05.2025 13:52
Se riippuu siitä että onko sinulla polkupyörää..
PS. Melkoisen alkeellinen yritys yrittää kertoa että jumalasi on olemassa.
06.05.2025 13:28
No mutta kun heitä vihitään ja sille sinä et voi aukkosi kanssa yhtään mitään...
06.05.2025 12:54
Ja sitten voisit kertoa että mistä tämä tieto on peräisin? Eli että naispapit olisivat uhanneet tappaa jonkun? Tuo on nimittäin niin törkeä väite että sille pitää löytyä myös näyttöä.
06.05.2025 12:53
Lueppas nyt reppana vaikka tuosta:
"Eduskunnalla on velvoite ottaa kansalaisaloite käsiteltäväksi, mutta aloitteen käsittelyaikataulu, hyväksyminen samoin kuin mahdolliset muutokset aloitteeseen jäävät eduskunnan harkittaviksi. Jos aloite tulee eduskunnassa hylätyksi tai sen käsittely raukeaa eduskuntakauden vaihtuessa, samasta asiasta voidaan tehdä uusi aloite."
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/ohjeet/aloitteen-vaiheet
PS. Niin ja sillehän minä en voi mitään jos teillä hihhuleilla on niin vajavainen tuon yhteiskuntaopin taito, että te kuvittelette tavallisen rivikansanedustajan - Päivi Räsänen - pystyvän yksin estämään jonkun lain voimaantulon tai että eduskunta edes käsittelisi sitä...
06.05.2025 12:39
Miksi sitten homojen avioliittolaki eteni? Vaikka hallituksessa oli itse PÄIVI RÄSÄNEN!!!
06.05.2025 12:31
Kuule kun otsikko kuuluu että "Päivi Räsänen voi estää eutanasian etenemisen", joka on täyttä kukkua. Sitten joku toinen hihhuli kuvittelee että hallitus voisi estää asian viemisen eteenpäin, joka sekin on täyttä kukkua. Vai mitä sinun mielestäsi tarkoittaa että
"Kyllä hallituksessa päätetään mitä esityksiä edistetään ja mitä ei."
Onko sinulla tosiaan Suomen kielen ymmärrys täysin hukassa? Vai oletko ikuisen murroiskään jumittunut henkilö, joka yrittää olla koko ajan näsäviisas? Ynnä että sinähän et ole se henkilö, jolle vastasin hallituksen toimista / valtuuksista.
06.05.2025 12:17
Siis kerrotko tarkemmin mitä Suomen lakia rikotaan kun puhut lait rikkomisesta? Millaisen rangaistuksen siitä oikein saa? Tulee suuri vaiko pieni sakko tai heilahtaako ihan häkki?
06.05.2025 12:07
ALS - diagnoosi ei ole syy hakea keneltäkään asetta pois. Varsinkin kun lääkärillä ei ole mitään oikeutta ilmoitella ilman lupaa yksityisen henkilön lääkäritietoja kenellekkään. Jos hän näin tekee, niin hän syyllistyy rikokseen. Etkö sinä edes tätä tiennyt?
06.05.2025 10:41
En tiedä muistatko oikein, mutta on naurettavaa väittää että Päivi Räsänen pystyy yksinään estämään lain läpimenon. Siksi minä kirjoitin sen mitä kirjoitin. Enkä edes millään tavalla ottanut kantaa siihen, hyväksyisinkö itse kyseisen lain. Mutta tätähän sinä et huomannut.
06.05.2025 10:38
Eli Albert Einstein oli vain kasa lämmintä paskaa...?
06.05.2025 09:36
Sinänsä huvittava koko ketju, että siinä ei olleenkaan tuoda esille ensiksi sitä, että Platon eli noin 400 vuotta ennen kuin Jeesuksesta tiedettiin yhtään mitään. Jos nyt kerran välttämättä halutaan uskoa että Jeesus oli olemassa.
Plus pitää muistaa että Platonin ideaoppia. johon oikeastaan koko länsimainen filosofia nojaa, ynnättiin jo Rooman loppua-ajalla yhteen kristinuskon kanssa. Eli puhuttiin ns. uusplatonismista ja siitä miten sillä voi selittää kristinuskoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Platon
https://fi.wikipedia.org/wiki/Uusplatonismi
06.05.2025 07:46
Minun ei tarvinnut katsella hautaan saakka. Tuttava ratkaisi ALS-diagnoosin jälkeen asian haulikolla autotallissa.
06.05.2025 06:14
56 / 616