Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Marum
profiilit
Marum
Marum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tähän+en+voi+kyllä+samaistua.+En+ajattele,+että+minusta+ei+pidettäisi+tai+että+minusta+ei+välitettäisi.+Päinvastoin,+olen+onnekas+siinä,+että+minulla+on+hyviä+ystäviä,+vaikka+en+heitä+tällä+hetkellä+juuri+jaksa+tavatakaan.+Koen+kyllä+häpeää+itsestäni+ja+tilastani,+mutta+joka+kerta+esimerkiksi+työnantajalta+saamani+tuki+yllättää.+Haluan+itse+toisille+ihmisille+vain+hyvää,+ja+siksi+uskon+että+suurin+osa+muistakin+ajattelee+näin+lähimmäisistään.+Se,+etten+jaksa+tavata+muita,+johtuu+siitä+etten+vain+jaksa+puhua,+tai+näytellä+iloista+ja+normaalia,+tai+rasittaa+muita+masentuneella+itselläni.
29.05.2022 21:10
Tämähän+se+ongelma+juuri+onkin.+Joko+selviydyn+jotenkin+itseni+kanssa,+ja+hyväksyn+elämäni+ja+itseni.+Elän+sen+asian+kanssa,+että+en+ehkä+ikinä+jaksa+juuri+mitään+tai+ketään+tai+tule+työkykyiseksi.+Tai+sitten+päätän+päiväni+oman+käden+kautta.+
Koen+kuitenkin,+että+jossain+sisälläni+minussa+on+se+kaikki+mitä+hyvään+elämään+tarvitsen,+mutta+olen+niin+lukkiutunut+ja+lamaantunut,+että+en+saa+itsestäni+mitään+ulos.
29.05.2022 21:01
Hyvä+kysymys.+Koen,+että+ovat+auttaneet+pahimpaan+ahdistukseen,+jolloin+olen+vain+tärissyt+ja+itkenyt+ja+jopa+oksennellut.+Asiat+eivät+myöskään+ärsytä+tai+haittaa+niin+paljon+kuin+ilman+lääkkeitä,+enkä+ole+raivohullu+kotona.+Toisaalta,+en+tiedä+onko+tämä+hyvä+asia,+jos+siedän+paremmin+asioita,+jotka+normaalisti+haittaisivat.+Kärsin+myös+aiemmin+unettomuudesta,+enkä+pystynyt+syömään,+koska+ruokahalua+ei+vain+ollut,+ja+nämä+asiat+ovat+korjaantuneet.
29.05.2022 20:53
Kilppariarvot+ym.+on+kyllä+tutkittu,+ja+arvot+hyvät.++Alavireistä+varastorautaa+lukuunottamatta+kaikki+ollut+tutkimuksissa+kohdillaan.+Ehkä+voisi+vielä+kokeilla+noita+vitamiinilisiä+laajemmin.+Nyt+käytössä+vain+D,+ja+kuureina+välillä+B+ryhmän+vitamiineja.+Ja+kiitos+kauniista+sanoistasi.
29.05.2022 20:48
Kilppariarvot+on+useaan+kertaan+otettu+ja+aina+olleet+hyvät.+Muutenkin+somaattista+puolta+tutkittu,+eikä+mitään+selittävää+ole+löytynyt,+paitsi+ferritiini,+joka+aluksi+22+ja+puolen+vuoden+rautakuurilla+nousi+33.++Vitamiineja+syön+säännöllisesti,+joten+en+usko+että+olisi+esim.+B12-+tai+D-vitamiinistakaan+puutosta.
29.05.2022 20:40
Hienoa,+että+olet+löytänyt+merkityksellistä+tekemistä+elämääsi.+Itsellenikään+raha,+status+ym.+ei+merkitse+mitään.+En+koe+työtäni+enää+merkitykselliseksi,+vaikka+se+sellaista+ja+jopa+hienoa+monen+ulkopuolisen+mielestä+voisi+ollakin.+Tunnen+itseni+täysin+turhaksi+työpaikassani.+Taloudellisista+syistä+en+kuitenkaan+pysty+tällä+hetkellä+irtisanoutumaan,+enkä+edes+ole+millään+muotoa+kykenevä+kokoaikaiseen+työhön.+Olen+yrittänyt+etsiä+sisäistä+motivaatiota+asioihin,+mutta+hetken+saatan+kokea+jonkun+asian+itselleni+"oikeaksi",+kunnes+tämä+tunne+taas+katoaa+vajotessani+masennuksen+syövereihin+ja+kaikki+menettää+merkityksensä.+Olen+niin+hukassa+itseni+kanssa,+että+en+osaa+enää+luottaa+omaan+ajattelu-+ja+arvostelukykyynikään.
28.05.2022 23:07
1 / 1