Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jjohnny77
profiilit
jjohnny77
jjohnny77
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joka kerta olen väh sen 30min odottanut vielä koneeessa ja ei lähelläkään viimeisten joukossa sisään mennyt että ei mua ole koskaan tarvinnut odottaa. jos luit sen verran mitä sanoin edellisessä ja ehkä jopa ymmärsit että ei ne laukut 30 minuutissa vaihda konetta. eli kyseessä on kokemusten myötä tullutta tietoutta. eli hyvin ehdin tax freen kautta kääntymässä missä mulla menee 5-10 min, portin vaihto ja transit tiskillä käynti noin 20min. menen koneeseen ja odotan siellä vielä sen 30min että kone lähtee portilta niin ehkä jollekin sitten tulee stressiä ja kiire kun portilla tullaan sanomaan että nyt on kiire kun kone oli vähän myöhässä. jokainen varmaan osaa katsoa koska lento lähtee ja siitä laskea että kuinka kiire todellisuudessa on, eikö? aasiassa varsinkin kiire on hyvinkin suhteellinen käsite. ja jostain syystä ne ei osaa arvioida yhtään mitä matkoihin menee aikaa.
09.01.2014 20:52
tarviiko sun stressata tollasista asioista?jos näin on niin ihan hyvä että sulla on se jaloittelutauko Singaporessa, ettei stressi ota sydämmen päälle.
myönnän kyllä ettei se oo mikään superideaali tilannekun pitää niin vauhdilla vaihtaa konetta, ja pari kertaa on tultu portilla sanomaan että nyt on kova kiire toiselle lennolle. no niilläkin kerroilla olen kävellyt kaikessa rauhassa tax freen kautta. ei ne matkalaukut vaihda siinä 30min koneesta toiseen.... pieni vinkki stressaajille....
09.01.2014 15:40
niin, tiedän että joillekin 150€ on paljon rahaa ja se on ihan ok
09.01.2014 02:00
itse en maksaisi 760€ siitä että matkustamiseem menee vuorokausi ja ylikin, maksan sen 150€ enemmän että pääsen perille 16-17 tunnissa
07.01.2014 14:17
1 / 1