Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pehmopaholainen
profiilit
Pehmopaholainen
Pehmopaholainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainoa+tie+taivaaseen+on+jeesuksen+mukaan+hänen+kauttaan+eli+noudattamalla+hänen+asettamiaan+sääntöjä.
säännöt+ennen+häntä+tai+hänen+jälkeensä+eivät+ole+hänen+asettamiaan+ja+ovat+siis+muita+polkuja.
jokainen+joka+väittää+seuraavansa+jeesusta+mutta+valitsee+jonkin+näistä+muista+poluista+perustellessaan+toimiaan+rikkoo+Jeesuksen+sääntöjä+vastaan.
hänen+sanansa+ovat+niin+yksi+selitteisiä.
koomista+että+joku+"tosiuskova"+kehtaa+kirkkain+silmin+nostaa+itseään+hänen+yläpuolelleen+ja+vääristellä+hänen+sanomisiaan+omaa+agendaansa+ajaakseen+ja+omia+syntejään+oikeuttaakseen.
16.11.2019 07:15
Nyt+sinä+laitat+sanoja+Jeesuksen+suuhun...
Jeesuksen+lait+ovat+ne+mitkä+hän+opetti,+muut+ovat+muiden.
"vain+minun+kauttani"
Jos+seuraat+mitään+muuta+polkua+päädyt+hävitykseen.
hänen+sanansa.
15.11.2019 18:10
Jokainen+raamatun+mihinkään+muuhun+osaan+kuin+Jeesuksen+ohjeisiin+vetoava+perustelkoon+minulle+nyt+miksi+olettavat+minkään+muun+kuin+Jeesuksen+sääntöjen+yhä+pätevän?
Jeesus+sanoi+yksiselitteisesti+"minä+olen+tie+totuus+ja+elämä,+vain+minun+kauttani+saatte+iänkaikkisen+elämän."
Tämä+on+niin+yksiselitteinen+virke+ettei+sitä+voi+tulkita+muutoin+kuin+että+tehtävä+on+kuten+hän+(Jeesus)+on+käskenyt.+Kaikki+jotka+toisin+toimivat+rikkovat+taivaallista+lakia+ja+ovat+tuomitut+hävitykseen.
lukekaapa+mitä+Jeesus+sanoi+näistä+teidän+halveksimistanne+syntisistä.
Ja+lopetan+kommenttini+lainaukseen+"se+ken+teistä+on+synnitön+heittäköön+ensimmäisen+kiven."
Nimimerkillä.+pelkästään+se+että+Räsänen+tuomitsee+on+itsessään+kuoleman+synti.
15.11.2019 10:25
1 / 1