Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Jälleen uusi aamu..On aivan sininen taivas,ei pilvenhattaraa edes näkyvissä.Nyt luvattiin lämpimämpää koko maahan,saa nyt nähdä,pitääkö paikkaansa.Toivossa on hyvä elää..Kahvia keittelen tässä..Pistän vesipannun viheltelemään
    ja kissoille ruokaa .noin.Toin niitä ,juustosarvia
    tänne ja pullaa varmaankin onkin,joten niillä pärjäämme ja saadaan päivä alkuun..Katsoin Positiivareista,mikä olisi ajatuksena tänään..
    Oli semmoinen ,että älä nosta itseäsi,moittimalla muita..Se on oikein hyvä ajatus..Mieluummin pitää muistaa vähän kehua ja kannustaa. Maailma olisi
    mukavampi paikka elää.No ,me täällä,emme hauku ketään,siksi täällä onkin niin mukavaa ja leppoisaa.Meidän "Piilopirttimme" ,järven rannalla,on ihana paikka.Olen yrittänyt käydä lenkillä,eikö hyvä..Eilen oli niin ihana sää täällä,vähän viileää,mutta tyventä.Oli nautinnollista kävellä ulkona..Nyt menen verannalle juomaan kahvia..tulkaa tekin..
    Tänään menen taas kauppareissua tekemään siskolleni ja olen iloinen ,että voin tehdä jotain hänen hyväkseen..Olisi se kamalaa,jos itse ei pääsisi menemään,kyllä terveys on tärkeää.
    Tässä iässä,sen huomaa,että se ei ole itsestään selvä olotila.Toivottavasti ,me jokainen ,pysymme
    hyvässä kunnossa ,pitkään.Jori-pojallakin ,on jotain hauskaa tiedossa ja huomenna myös..Tuossa iloisena laulelee.Nyt menen antamaan hänellekin kahvia..Me näemme taas.. Iloa ja voimia tähänkin päivään! toivottelee Irkku
  2. No,aika on nopeampaa nykyään,kummallista,ei perässä meinaa pysyä..Tuli mieleen tuosta pöly-
    imurista..Minusta täällä kotona on aina pölyä ja
    pölyä..pakko imuroida usein..mutta mitä teen lehtikasojen kanssa,niitä kertyy .Jonkun pitäis selata ja kantaa paperinkeräyslaatikkoon..Minä kun alan,jään vain lukemaan jotain juttua ja
    sitten pitääkin jotain muuta alkaa tekemään. Hehhee..Olen toivoton tapaus..Sama se on joidenkin laatikoiden siivouksen kanssa..löytyy
    kaikenlaista kiinnostavaa,ei ne siistiksi tule koskaan,kun pitäisi jotain heittää poiskin...
    Pitäisi ostaa paperinsilppuri..menee aikaa,kun repii laskuja,kun pitää viedä roskiin.Ei kait siellä kukaan tongi..Hmmm..No,nyt keitän kahvia
    kuitenkin ja vesipannu vislaamaan..Toin pikkupullia,syödään niitä ,kahvin kanssa. Tulkaa
    kahville ,kun kerkiätte...Nyt on ollut,vähän rasittavaa,kun poika ei nuku,stressaa tätä vaarin poismenoa ja tarkistaa jatkuvasti,olenko paikalla..Voi ressua...Yritän päivällä ,ottaa tirsat.Ahaa..kissat tulevat,kuulivat liikettä tietysti.Pistämpä ruokaa lautaselle,noin..Mutta
    nyt ,pitää taas mennä katsomaan,mitä on menossa..
    Me näemme taas..Mukavaa päivää.t.Irkku
  3. Tule ihmeessä useimmin. Kyllä me asiaakin puhumme usein,eikä vain hassutella.Jos on vähän huolia,kuten jokaisella on,tulee täällä iloiselle mielelle..Olipa ihana aamuj,kun tuolla kävelin metsätietä,viedessäni pojan..Linnut täydessä touhussa,kukat kukkivat ja koivuissakin jo aika
    isot lehdet.Mustikanvarvuissa on kukkia,saa nähdä
    paleltuvatko,voi olla vielä useita pakkasöitä..
    Minä olen ollut semmoinen yökukkuja,lapsesta saakka,mutta joskus sitten alkaa väsyttää kovin,tuossa 16 aikoihin..Joten ,silloin keittelen kahvia..Tuosta vedestä,olisi kamalaa,
    jos ei olisi vettä.Joskus ,kun on yllättävä vesikatkos,tuntuu,että käsiä pitäisi pestä ..huh.
    Minulla on semmoinen 10 litran ,vanha mehu-
    kanisteri täynnä vettä,varoiksi, aina!..Paljon
    sattuu katastrofeja ,maailmalla. Kai niitä ennenkin sattui,mutta tiedonkulku ei ollut tämmöistä ,kuin nyt.Ei paljoa pysty tekemään,
    ihmisten hyväksi,täältä käsin..Ainoa on vain,
    että rahaa pistää kaikenlaisiin rahastoihin ja
    toivoo,että menevät sinne,mihin kuuluu mennä.
    Taas oli se oikeusjuttu,kun se yksi yritteliäs mies ,keräsi rahaa ,syöpää sairastavien hyväksi.
    Minullekin sattui soittamaan,mutta jo siitä
    Medihelin tapauksesta otin opikseni,enkä mennyt enää lankaan..Kaikenlaista ,kummallista on aina tekeillä.Tarkkana pitää olla,vaikka olisi kuinka
    hyväsydäminen..Pian tästä lähden toimittamaan
    siskoni kauppa-asiat. Kyllä pitää olla kiitollinen,kun pystyy itse menemään ja tulemaan.
    Mitä enemmän ikää tulee,sitä enemmän arvostaa semmoista asiaa..Terveys on kaiken A ja O..
    Oliskohan täällä kahvitippaa..taidan keittää parikuppia..Ostin tullessani munkkeja..olivat juuri tulleita kauppaan..Tulkaa tekin munkki-kahveille. Mukavaa päivää jälleen.Nyt menoksi..
    Näkyillään taas..Hei..Irkku