Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Heh heh, näinhän se on. Minä olen piessyt ja häpäissyt tyhmän apinan älylläni ja voimallani.
  2. Heh heh, lihanhimoinen, mielisairas apina siinä vuodattaa kyyneleitä ja avautuu. Minäpä vähän suomennan:

Maaseutu on pullollaan vajakkeja ja sutta pelkääviä apinoita. Siellä ne paskovat ja saastuttavat luontoa ja märisevät petojen kaameutta. Fiksut ovat lähteneet kaupunkeihin, jotta luontoa olisi vielä olemassa ja petoeläimille jäisi elintilaa.

Nämä apinat sitten vielä mässäilevät riistalihalla, kun fiksun mielestä, jos ihmisen pitää lihaa söydä, niin navettalihan tulisi kelvata. Kuka tässä nyt jänistä sen kummemmin suojelee? Sehän on hyvä jos on jäniksiä, niin siinähän on pedoille purtavaa. Ja jos metsästä ei löydy tarpeeksi ravintoa, niin on ihan oikein, että sudet ja karhut raatelevat ja popsivat suihinsa poroja ja lampaita. Varsinkin metsästysrakki on tosi nami välipala sudelle. Minä pidän juhlat aina, kun susi saa namutella koiralihalla.

Nythän apina muka selittelee mm hirvenmetsästystä kannan säätelyllä. Heh heh, lihan- ja tappamisen himohan tässä jyllää. Hirvetkin kuuluisivat luonnon suojelijan mielestä susille ja niitä pitäisi olla niin paljon, jotta kunnon susilaumoja muodostuisi. Iso susilauma kyllä saa hirven hengiltä.

Apinat siis pitäisi hätistellä kaupunkeihin asumaan. Nytkin kun pari päivää sitten se maalaisakka joutu karhun raapimaksi, niin se oli sille ihan oikein. Mitä meni häiritsemään talviunilta heräämässä olevaa karhua. Ensin mennään pollevana metsään ja sitten märistään kun huomataan, että siellähän on susia ja karhuja, hi hi hi.

Ja kylläpäs siinä apina muka on huolissaan lintu kannoista ja toisaalta itsee tappaa jokaisen riistalinnun minkä vaan näkee. Ennen linnut kuuluvat minkeille ja supikoirillekin kuin lihanhimoiselle vajakkiapinametsästäjälle.