Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, näkee, että olet lueskellut analyysia ja sisäistänyt siinä piilevää viisautta. Termisi ovat kuin suoraan analyysista, väkevää tavaraa. Mutta nyt on kuitenkin tarkoitus keksiä jotain uutta, raikasta materiaalia. Tämä ei ole helppo tehtävä. Niin ylivertaisen hieno on "apina" ollut, jotta millä tahansa ilmaisulla on hirveä haaste astua apinan saappaisiin.
Kuitenkin, olet Sinä palkinnon arvoinen. Erinomaisia ehdotuksia, jatka vaan pohdiskelua. "nössöperse"........hi hi hi hih, tämä varsinkin hirnuttaa ja naurattaa minua, heh heh. Tätä pitää oikeasti pohtia, jotta olisiko tällä ilmaisulla kantavuutta jatkoa ajatellen.
03.03.2015 22:40
Tähän on pakko lisätä vielä
* tyhjän märisijä
* koiraa paapova taikka metsästyrakkia häkissä pitävä pelle
03.03.2015 14:42
Tuossa on kymmenen tähdellä merkittyä ominaisuutta. Kuinka monta niistä passaa sinuun? Veikkaanpa, että kaikki, heh heh.
03.03.2015 14:11
Onhan tässä haastetta, kun tämän uuden kielikuvan pitäisi siis yhdellä sanalla ilmaista mm seuraavia ominaisuuksia:
* sutta pelkäävä hysteerikko
* maalaiseinari
* jonkin uskonnollisen hihhulilahkon jäsen
* tollo metsästäjä
* keskustapuolueen jäsen
* apinanaama
* vanhempiensa aivopesun uhri
* alkoholisti
* sonnalle haiseva karvanaama
* pusikossa metsästystamineissa vaimoltansa salaa miestä pussaava
03.03.2015 12:35
Pitää vielä lisätä näin täpinöissäni, että Susianalyysi V:ssa on tarkoitus syrjäyttää "apina" ja käyttää uutta ilmaisua. Koko analyysisarja siis on on lähtenyt ihan ruohonjuuritasolta ja nyt kun kliimaksivaiheeseen kohta päästään, niin uusien myrskytuulien ansiosta nämä pikkuset ruohon riekaleet lentävät pitkin maailmaa levittäen ilosanomaa. Apinasta se on lähtöisin, mutta nyt olisi tarkoitus korjata hedelmää, eli pikkuisten siementen voima alkaa kasvun kautta jylläämään. Apinastakin voi sivistämisellä tulla lähes ihminen. Siemenet ovat tietysti lauseita ja toteamuksia Susianalyysissani.
Tämä voi tietysti jostakusta tuntua vähän vaikealta teoreettiselta pohdiskelulta, mutta lukemalla analyysia saat koko ajan pikkusen enemmän irti kokonaisuudesta ja ymmärrät aina vaan enemmän ja enemmän siinä piilevää viisautta.
03.03.2015 05:26
Mutta lähetäppä sinäkin jokin ehdotus projektiini, vai oletko niin reppana, että kaikki energia kuluu pähkäilyyn, jotta mitenköhän banaanista saisi lihat esille?
03.03.2015 05:13
Susianalyysi on läsnä jo tässä tilanteessa. Toki kustantajan kanssa on pelit selvillä ja tulen lähiaikoina julkaisemaan omalla nimelläni Susianalyysit I, II, III, IV ja V. Työ on vielä pikkusen kesken.
Huvittavaa, kun täällä olen julkaissut suoria otteita tulevasta julkaisusta, niin ne on jostain kumman syystä poistettu. Jos historiaa jaksaa selata, niin siellä on kyllä jotain jäljellä. Arvokasta materiaalia.
Julkaisijan kesken on jo sovittu, että sensuuria ei ole. Totean apinan tyhmäksi ja perustelen juurta jaksain väitteeni. Lisäksi vielä olen valmis sivistämään tuota vajakkiapinaa. Mainitsen vielä, jotta kun laitoin tänne materiaalia Susianalyysi I:stä, niin jo puolen tunnin kuluttua se oli poistettu. Apinalla petti hermo, kun sattui vilkaisemaan peiliin.
03.03.2015 05:09
Heh heh, ihan hyvä ehdotus, mutta nyt haen ihan uutta, aiemmin käyttämätöntä kielikuvaa. Apinasta on kyllä vaikea parempaa keksiä. Apina, märyperse........hi hi hi
02.03.2015 19:32
Niin, nykyäänhän koirat raatelevat vanhuksia ja lapsia, mutta apinat pelkäävät silti hysteerisesti vaan täysin vaaratonta sutta.
27.02.2015 17:11
Heh heh, minä vaan toivon, jotta susi, koirasusi taikka susikoira repisi tuommosen märisijän isoäidin riekaleiksi.
27.02.2015 13:48
Heh heh, no kyllä se sateenkaaripoitsu lohduttaa tuota mielensä pahoittajaa......hi hi hi....
24.02.2015 16:47
Ja minähän tässä nenäliinoja jakelen. Niiskutan tunteella ja ymmärrän apinan hätää. Minä autan reppanaa hädässänsä. Etkö jo pikkuhiljaa ala ymmärtämään Susianalyysissa piilevää voimaa? Märyperseet pitäisi oikeasti hätistellä taajamiin, jotta susille ja karhuille olisi enemmän tilaa. Tyhmä apina saastuttaa olemassaolollaan koko yhteiskuntaa.
20.02.2015 05:34
Eikös se ole tullut jo selväksi, jotta olen Suden ystävä? Hysteerinen, sutta pelkäävä apina on jätettä minun silmissä. Tosi halveksuttava raukka. On toki tässä maailmassa muitakin fiksuja kuin minä, mutta maaseutumme on pullollaan apinoita.
20.02.2015 05:22
Heh heh. Jos apinailmaisusta sinulle tulee noin paha mieli, niin keksitään sinua varten ihan ikioma ilmaisu. Ole sitten vaikka Niiskuneiti ja saat vielä nenäliinat mihin niiskuttaa kaupan päälle. Tuliko nyt jo pikkusen parempi olo?
18.02.2015 19:21
Muistapas läskinaama hirmuinen kuulatulokseni, josta olen monesti täälläkin jo maininnut. Rautapallo kun ei läskin voimalla lennä. Ja minähän tässä olen kasvokkain haastatellut syrjäkylillä ja metsissä asustelevia sutta pelkääviä maalaisapinoita kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten (maakuntareissut). Kiperiä tilanteita on ollut paljonkin, mutta voimieni ja älyni ansiosta olen joka tilanteesta selvinnyt voittajana.
16.02.2015 12:40
Heh heh, vajakki ei vaan tajua omaa etuansa.
16.02.2015 12:35
Niin, totuus tekee kipeää joskus. Apina on apina vaikka voissa paistaisi ja sinä olet apina. Mutta jos olet valmis tekemään työtä, niin minä olen valmis sivistämään sinuakin. Lopussa kiitos seisoo, mutta helppoa se ei tule olemaan. Sen verran tyhmä olet, hi hi hi.
14.02.2015 18:30
Voit näin aluksi opiskella Susianalyysin alkeita lukemalla aiempia viestejäni ja avauksiani.
09.02.2015 15:40
Heh heh, sinunko mielestä sitten hysteerisesti sutta pelkäävää äpärää pitäisi oikein kehua? Tuommosethan on ihan jätettä fiksun kansalaisen mielestä.
09.02.2015 15:38
Heh heh, sutta pelkäävä apina näkee pelottavan Susianalyytikon joka puolella. Aivan samalla tavalla hän paskoo housuihinsa nähtyään minkä tahansa eläimen jäljet luullen niitä susien jättämiksi ja noita jälkiä on kaikkialla, myöskin unissa. Hi hi hi.....
06.02.2015 13:13
38 / 106