Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ette ikinä arvaa, mitä tuolla paketissa oli, heh heh hi hi hi.
Minäpä kerron. Uusi viimesen päälle oleva tietokone kaikkine lisävarusteineen. Nyt jo innolla odottelen alkavaa vuotta, kun selvästikin minua pyydetään ja kehotetaan jatkamaan Susianalyysin suoltamista. Terveisiä joulupukille hienosta lahjasta.
24.12.2014 22:09
Opettele sinä apina vaan puhumaan ensi alkuun. Minä aukasen kohta joulupaketin, hi hi hi.
24.12.2014 14:52
Huh huh, olinpas tosiaan ajattelematon, kun pilasin monen jouluilon kertomalla pakettien sisällön etukäteen. Tästä korvauksena annan ihan hyvää hyvyyttäni näin joulun kunniaksi kaikille susipelkureille (ja muillekin) tosi hienon joululahjan:
MINÄ LUPAAN, JOTTA TULEVANA VUONNA EI KUKAAN TÄSSÄ MAASSA JOUDU SUSIEN RAATELEMAKSI NIIN PAHOIN, ETTÄ HENKI LÄHTEE
Ihan jännittää, että mitähän minun pakettini tulee sisältämään. Luulisin, että nyt puhutaan todella isosta ja painavasta paketista hienossa lahjapaperissa.
24.12.2014 04:27
Älä hätäile, kyllä sinunkin paketista banaania läytyy.
23.12.2014 22:05
Heh heh, taisit pettyä kun paljastin pakettisi sisällön etukäteen.
23.12.2014 22:03
Heh heh, apina on itse ensimmäisten joukoissa vastailemassa viesteihini.
16.12.2014 17:07
No joo, Mutta tämä on kaikkien aikojen ristiriita. Minä tykkään jo työni puolesta haastavista ristiriidoista. Hermot tässä kohta jo menee kun yritän pikkuhiljaa saada jotain tolkkua Gödelin teoreemaan, se vaan on joskus niin vaikeata. Vielä tässä pitäisi ymmärtää jotain sutta pelkäävää apinaa, huh ja heh.
16.12.2014 05:04
Röh röh, rö röh, tuo Analyysi I on jo sen verran vaikeata tavaraa, että apina ei voi muuta kuin ihmeissään pyöritellä lerppahuuliaan, vieläpä typerä ilme naamallansa. Älyäisi edes apina kammata naamansa, jotta olisi pikkusen siivomman näkönen. Jos joku haluaa keskustella vaikkapa Matemaattisesta Analyysisarjasta I,II ja III, niin tästä löytyy keskustelukumppoani.
15.12.2014 10:05
Lisään vaan, jotta ei näillä porokuolemilla vielä juopoksi tulla. Lisää susia tähän valtakuntaan vaatii Susianalyytikko, kun tuo viinakin aina maistuisi hyvän ruuan kera.
15.12.2014 09:56
Jos minä olisin juoppo, niin selitäppäs, miten olisin pystynyt suorittamaan (yleensä kiitettävin arvosanoin) seuraavat jo aiemmin mainitsemani kurssit? Tämän kaiken lisäksi olen vielä kirjoittanut teoreettispsykologisen "trillerin" Susianalyysi:
Analyysi I
Analyysi II
Analyysi III
Matemaattinen logiikka
Matematiikan perusmetodit I
Matematiikan perusmetodit II
Lineaarialgebra
Algebra I
Algebra II
Topologia
Matemaattinen mallintaminen
Tilastotieteen peruskurssi I
Tilastotieteen peruskurssi II
Differentiaaliyhtälöt ja erikoisfunktiot I
Differentiaaliyhtälöt ja erikoisfunktiot II
Matematiikan historia
Funktioteoria
Diskreetti matematiikka
Geometria I
Geometria II
Ryhmäteoria I
Ryhmäteoria II
Matriisiteoria
Automaatit ja formaalit kielet
Funktionaalianalyysi
Todennäköisyyslaskenta I
Todennäköisyyslaskenta II
Fysikaaliset mittaukset I
Fysikaaliset mittaukset II
Lämpöoppi
Mekaniikka I
Mekaniikka II
Numeeriset menetelmät
Sähkö- ja magnetismioppi
Sähköoppi
Atomifysiikka
Aaltoliike ja optiikka
Johdatus geofysiikkaan
Sovellettu geofysiikka
Geofysikaalisen aineiston käsittely
Elektroniikka I
Elektroniikka II
Aineoppi
Johdatus suhteellisuusteoriaan
Suhteellisuusteoria
Johdatus tähtitieteeseen
Kvanttimekaniikka
Johdatus teoreettiseen fysiikkaan
Pro gradu-tutkielma funtionaalianalyysin alueelta
Fysiikan harjoitustyöt
Geofysikaaliset kentät
Geofysiikan laboratorioharjoitukset
Kypsyysnäyte
Seminaari
Vektorianalyysi
Martingaalit ja harmoninen analyysi
Johdatus parabolisiin osittaisdifferentiaaliyhtälöihin
Spektraaliteoria
Riemannin geometria
Moderni reaalianalyysi
Malliteoria
Ramseyn teoria
Aksiomaattinen joukko-oppi
Johdatus yleistettyihin kvanttoreihin
Joukko-opin jatkokurssi
Analyyttinen mekaniikka
Kiinteän aineen fysiikka
Kvantimekaniikka II
Kvanttimekaniikan jatkokurssi
Klassinen kenttäteoria
Astrohiukkasfysiikka
Kvanttioptiikkaa sähköisissä piireissä
Tiheysfunktionaaliteoria ja siihen liittyvät laskentamenetelmät
Hydrodynamiikka
Suprajohtavuus
NMR-spektroskopia
NMR-spektroskopian sovellukset
Kiinteän aineen NMR-spektoskopia
Aurinkofysiikka
Heliosfäärifysiikka
Atomifysiikan sovellutukset
Kosmiset säteet
Taivaanmekaniikka
Galaksit
Planetologia
Aurinkokunnan dynamiikka
Tähtrijärjestelmien dynamiikka
Galaksien rakenne ja kinematiikka
Tilastolliset menetelmät tähtitieteessä
Introduction to Cosmology
Physics of the Solar System
Time Series Analysis in Astronomy
Astrophysics of interacting binary stars
Gasdynamics and interstellar medium
Stellar atmospheres
Radiative Processes in Astrophysics
15.12.2014 09:48
"poroja menee kymmeniä joka päivä"
Voi kun meniskin. Mutta juuri näin hysteerikko ja susihullu ajattelee. Niitä on kaikkialla. Ne vaanivat ja kyttäävät ja mikä tahansa painauma voi olla suden jälki. Jos kymmeniä poroja menisi joka päivä, niin aslakit olisivat märisseet itsensä hengiltä jo aikapäiviä. Vielähän vaan noita neljäntuulehatun juoppomärisijöitä vaan riittää tässä maassa, joten väitteesi on lapsellista kamaa.
14.12.2014 22:16
Voi voi, pelottaakos pojulla sudet ja ahmat? Noh, opiskele Susianalyysia, se auttaa tuohon vaivaan:
14.12.2014 22:10
Niinkö? Voi hellanlettas. Että ihan kaameita ahmojakin on olemassa? Heh heh, minä pidän aina juhlat, kun sudet taikka ahmat ovat päässeet raatelemaan poroja. Namuttelen itsekin tuolloin ruokaryyppyjen kera puoliraa'alla laampaan- taikka poronlihalla. Kaluan luita kiihkoissani ja eläydyn tunnelmaan. Olen kuin yksi lauman jäsen raatelemassa typerää elukkaa. Viime aikoina onkin saanut juhlia ihan kohtalaisesti. Sen verran raadeltuja poroja aina löytyy, röh rö röh röh.
14.12.2014 13:59
Heh heh, apina ei älyä, että 180-200 yksilöä on koko valtakunnan lukumäärä eikä Lapin. Eihän Lapissa tarvi olla kuin yksi susi niin aslakit parkuvat ja märisevät hädissään.
13.12.2014 17:41
Heh heh, sinä et osaa laskea ensimmäistäkään laskua, housuihin kyllä osaat laskea. Asiahan on sillä lailla poju, että sulla tuli jännityksestä pissit housuun kun Minä (Mestari), Susianalyytikko olen vaivautunut muutaman kerran vastaamaan typeriin viesteihisi.
12.12.2014 18:46
Tuli vielä mieleen, jotta saiskohan noihin koirien tissiliiveihin vielä valkosipulitkin mukaan, sopisi tosi hyvin rakkilihan kanssa.
12.12.2014 15:17
Heh heh, mitähän hullu (susihullu) siinä huutelet?
Minä kait toivon, jotta Susianalyysissa määrittelemäni sutta pelkäävä maalaisapina joutuisi joskus suden hampaisiin. Tämä riemupäivä kun vaan ei millään tunnu toteutuvan.
11.12.2014 22:47
Otan osaa. Pääperiaatteet analyysissani olivat kuitenkin tälläkin kertaa oikeat. Vanhempasi (vaikkakin kaksi isää) ovat saastuttaneet sinut kasvatuksellasi ja olet tätä kautta hysteerinen susipelkuri. Koulunkäyntikin on susipelon vuoksi jäänyt puolitiehen ja siksi matematiikasta älyät vähemmän kuin tyhmin apina.
11.12.2014 14:01
Minä tiesin, jotta menee sulle liian vaikeaksi ja tiedän senkin, jotta isoäitisi ja äitisi ovat taikka olivat märiseviä susipelkureita ja ovat kasvatuksellaan saastuttaneet sinutkin. Susianalyysinhan mukaan susipelko siirtyy sukupolvelta toiselle kun vanhemmat tosiaan saastuttavat lapsiaan hysterialla ja järjettömyyksillä.
10.12.2014 13:19
No kerropas sitten omin sanoin, käyttämättä matemaattisia symboleja spektraalilauseen todistuksen idea ja pääperiaatteet. Tämä jää sinulta apina takuuvarmasti tekemättä, siis että sepustuksessasi olisi yhtään järkeä.
10.12.2014 00:12
40 / 106