Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, apina ei lukenut heti avaustanikaan kovin tarkkaan Siinähän todettiin, jotta
"Minä osasin heti vastata oikein kaikkiin kysymyksiin"
09.12.2014 20:59
Heh heh, oletkos sinäkin suorittunut vain tämän metsästäjä- eli pelletutkinnon ja sinulla on sen tähden alemmuuskompleksi minuun verrattuna?
09.12.2014 18:49
Pannaanpa tähän vielä näkösälle näitä kysymyksiä:
1) Kumpi seuraavista on kanalintu?
a) metso
b) varpunen
2) Suositeltavin ase hirvijahtiin on
a) pieni pistooli
b) jalkajousi
c) kääntöveitsi
d) hirvikivääri
08.12.2014 17:07
Toki olen jo aikoja sitten mennytkin ja sillä tiellä tässä ollaan. Pari vuotta sitten näytin kahvipöydässä kollegalleni muutaman metsästäjätutkinnossa olleen kysymyksen, niin hän oli tukehtua munkkiin kun niin nauratti. Hän vaan hoki jotta vitsistähän tässä täytyy olla kysymys jos puhutaan oikein tutkinnosta.
08.12.2014 16:49
Ja vielä jotta pelkäätkös sutta? Minä kyllä voin tähän vastata puolestasi jos et itse kehtaa.
08.12.2014 16:45
Ja Susianalyysiin syvällisyyteen on tietysti vaikuttanut kaikki suorittamani kurssit. Oletkos apina suorittanut metsästäjätutkinnon, siis sen pelletutkinnon, heh heh? Siinähän sitä olisi sinullekin meriittiä, hi hi hi.
08.12.2014 16:44
Katsopas varsinkin noita matematiikan syventäviä opintojani. Ei mulla paljon mopojen rassailu kiinnosta.
08.12.2014 16:41
Apina ei vaan älyä, jotta teknillinen fysiikka on aika lailla eri asia kuin teoreettinen fysiikka. Toki niihin samojakin kursseja kuuluu, varsinkin opintojen alkuvaiheessa. Sinähän varmaan älyätkin tekniikasta sen verran, että saat juuri ja juuri mällin roiskahtamaan omin avuin. Naisethan ei noin tyhmälle apinalle tätä iloa suo, heh heh. Teoreettisesta fysiikasta ymmärrät yhtä paljon kuin tyhmin apina.
08.12.2014 16:37
Ei apina näköjään osaa päätellä esittämästäni listasta, että minä en ole minkään sortin teknikko laisinkaan. Matematiikka, teoreettinen fysiikka ja tähtitiede ovat osaamisaluettani. Minua ei tekniikka kiinnosta vaan teoreettinen ajattelu ja pohdiskelu.
08.12.2014 13:41
Sinähän oot muistaakseni joskus leuhottanut suorittaneesi metsästäjätutkinnon, sen pelletutkinnon? oothan siksi hankkinut pelletamineet ja naamarin punanenällä, hi hi heh heh?
06.12.2014 18:50
Minähän en muuten olisi edes alkanut rehvastelemaan suorittamillani kursseilla, mutta kun tuossa joku apina heitti, että ota selvää, mitä sana "analyysi" tarkoittaa, niin pitihän tässä vähän konahtaa, jotta on tämä poika aika paljon analyyseja tutkinut ja siksi analyytikko sopii nimimerkkiini kuin pipo päähän.
06.12.2014 18:48
Tässä on vuosien varrella tullut suoritettua näitä kursseja ensin Oulun yliopistossa ja myöhemmin Helsingissä. Niin että apinat pähkäilkää te vaan miten pääsisitte siitä metsästäjätutkinnosta läpi, siis siitä pelletutkinnosta.
06.12.2014 18:38
Ja lisää suorittamiani kursseja:
Analyyttinen mekaniikka
Kiinteän aineen fysiikka
Kvantimekaniikka II
Kvanttimekaniikan jatkokurssi
Klassinen kenttäteoria
Astrohiukkasfysiikka
Kvanttioptiikkaa sähköisissä piireissä
Tiheysfunktionaaliteoria ja siihen liittyvät laskentamenetelmät
Hydrodynamiikka
Suprajohtavuus
NMR-spektroskopia
NMR-spektroskopian sovellukset
Kiinteän aineen NMR-spektoskopia
Aurinkofysiikka
Heliosfäärifysiikka
Atomifysiikan sovellutukset
Kosmiset säteet
Taivaanmekaniikka
Galaksit
Planetologia
Aurinkokunnan dynamiikka
Tähtrijärjestelmien dynamiikka
Galaksien rakenne ja kinematiikka
Tilastolliset menetelmät tähtitieteessä
Introduction to Cosmology
Physics of the Solar System
Time Series Analysis in Astronomy
Astrophysics of interacting binary stars
Gasdynamics and interstellar medium
Stellar atmospheres
Radiative Processes in Astrophysics
Taitaa pojulla tulla pää kipeäksi jo kun lukee näitä kurssien nimiä. Mutta hei, ei näitä kursseja apina voikaan läpäistä toisin kuin naurettavaa metsästäjäntutkintoa, heh heh.
06.12.2014 15:12
Menihän lölleröapinat hiljaisiksi kun latasin tiskiin ymmärrykseni analyysista. Sinä se vielä jaksat sängyn alta räkyttää mutta mikäs ihme se on kun ajattelee kuinka tyhmä olet. Lisätäänpäs vielä suorittamiani kursseja:
Pro gradu-tutkielma funtionaalianalyysin alueelta
Fysiikan harjoitustyöt
Geofysikaaliset kentät
Geofysiikan laboratorioharjoitukset
Kypsyysnäyte
Seminaari
Vektorianalyysi
Martingaalit ja harmoninen analyysi
Johdatus parabolisiin osittaisdifferentiaaliyhtälöihin
Spektraaliteoria
Riemannin geometria
Moderni reaalianalyysi
Malliteoria
Ramseyn teoria
Aksiomaattinen joukko-oppi
Johdatus yleistettyihin kvanttoreihin
Joukko-opin jatkokurssi
Mietippä apina, kuka voi hyvällä omalla tunnolla käyttää nimimerkissään analyysi-sanaa ja kellä on vara nimitellä tyhmiä susipelkureita apinoiksi?
06.12.2014 14:25
Lisää suorittamiani kursseja:
Matematiikan perusmetodit I
Matematiikan perusmetodit II
Lineaarialgebra
Algebra I
Algebra II
Topologia
Matemaattinen mallintaminen
Tilastotieteen peruskurssi I
Tilastotieteen peruskurssi II
Differentiaaliyhtälöt ja erikoisfunktiot I
Differentiaaliyhtälöt ja erikoisfunktiot II
Matematiikan historia
Funktioteoria
Diskreetti matematiikka
Geometria I
Geometria II
Ryhmäteoria I
Ryhmäteoria II
Matriisiteoria
Automaatit ja formaalit kielet
Funktionaalianalyysi
Todennäköisyyslaskenta I
Todennäköisyyslaskenta II
Fysikaaliset mittaukset I
Fysikaaliset mittaukset II
Lämpöoppi
Mekaniikka I
Mekaniikka II
Numeeriset menetelmät
Sähkö- ja magnetismioppi
Sähköoppi
Atomifysiikka
Aaltoliike ja optiikka
Johdatus geofysiikkaan
Sovellettu geofysiikka
Geofysikaalisen aineiston käsittely
Elektroniikka I
Elektroniikka II
Aineoppi
Johdatus suhteellisuusteoriaan
Suhteellisuusteoria
Johdatus tähtitieteeseen
Kvanttimekaniikka
Johdatus teoreettiseen fysiikkaan
Tässä näin aluksi. Lisää löytyy vielä ja tulenkin esittämään ne tänne näkösälle. Että siinähän apina mieti kuka ymmärtää analyysista jotain.
04.12.2014 13:48
Minähän olen suorittanut yliopistossa mm seuraavat matematiikan kurssit kiitettävin arvosanoin:
Analyysi I
Analyysi II
Analyysi III
Matemaattinen logiikka
04.12.2014 12:47
En millään voi pitää suutani kiinni. Sisältäni pursuaa väkisin painavaa ja arvokasta sanan säilää, oikeata syväanalyysia.
04.12.2014 12:44
Pyörät huutavat!
02.12.2014 13:45
Röh rö röh, mulla ihan röh röh röh röh rö rö röh..... ei tästä tuu röh röh röh mitään kun röh jännä juttu röh hirvi röh röh potkas rö rö apinaa röh röh.....ihan mahtava juttu röh röh..
01.12.2014 22:06
Niinpä niin. Nykypäivänähän äijätkin märisee ja se on ihan suotavaa. Jokos oot sopinut hääpäiväsi kun se sukupuolineutraalilakialoitekin meni läpi? Sano Reinolle terkkuja, heh heh.
01.12.2014 13:13
41 / 106