Vapaa kuvaus

S-posti: [email protected]

Suosikkileffat:

Vapaa-aikanani:

Suosikkipalstat:

Katson tv:stä:

Parhaat matkakohteet:

Ruoka &; juoma:

Koulutus:

Ammatti:

Ase tai siviilipalvelus:

Siviilisääty:

Aloituksia

13

Kommenttia

1719

  1. Pikkuse huonost.
  2. Noh. Vähä o luottoo. Elä kehttoo, kait nyt jokkaine nuit epä selevvii kuvvii suap otettuu : ). Oikkeesttaa tuoho kuvvoomissee o aikonnaa ollunna pikkuse painostust.
  3. Missees o oltu?