Miehet kiinnostuneet töissä mutta ei vapaa-ajalla

Mikä juttu tämä on?

Mistäköhän voi johtua sellainen ilmiö, että töissä kanssani flirttaillaan todella paljon ja tuntuu kuin jokainen varattu nuorempi ja vanhempi 25-55 v. mies olisi iskemässä, puhutaan kauniisti, kehutaan, tuijotetaan tauotta, ehdotellaan kummallisia asioita, isketään silmää jne., mutta vapaa-ajalla en löydä itselleni samanlaisia miehiä. En ole koskaan ollut vapaa-ajalla miesten suosiossa, joten 30 iästäkään se ei voi johtua. Töissäni olen aina ollut loistava.

Olen välillä ihan ymmälläni, mistä suuri suosioni töissä johtuu? Toisaalta kaikki töissä olevat miehet ovat varattuja. Tietääkseni muiden naisten kanssa ei flirttailla yhtä paljon, vaikka nuoria naisia löytyy paljonkin. Miehet antavat ymmärtää hyvin paljon vaikka ovatkin varattuja. Moni vaikuttaa siltä kuin olisi valmis pettämään. En itse mielestäni flirttaile heille, olen vain iloinen. En pidä paljastavia vaatteita töissä. Olen luonteeltani ujo ja hiljainen, mutta töissä kuitenkin aika määrätietoinen ja osaan asiani hyvin. Olen kuullut nuorena kommentin, että kanssani seurustelevalla miehellä pitää olla hyvä itsetunto, mutta en koskaan kysynyt tarkemmin, mitä se tarkoittaa. Tämä nyt voi olla ihan sivuseikkakin asiassa. Olen hoikka ja perusnätti, en kuitenkaan kaunotar ja yökerhossa en ole saanut oikeastaan koskaan iskuyrityksiä.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi että

aivan kamalaa! töissä saat kokea seksuaalista häirintää ja vapaalla et saa edes baarista yhden illan juttuja. Kurjaa on elämä. Osanottoni.

• ....

Ehkä se johtuu just tuosta määrätietoisuudestasi? Jos näytät töissä ollessasi itsevarmemmalta kuin siviilissä, koska tiedät osaavasi hommasi.

Toisaalta, helpompi kai sitä on mennä flirttailemaan työkaverille, jota näkee joka päivä, kuin baarissa täysin tuntemattomalle. Jos työpaikallasi olevat miehet vielä ovat tekemisissä kanssasi työasioiden tiimoilta, niin ehkä siinäkin tapauksessa heidän on helppo heittää pientä flirttiä mukaan.

• Työsosiologisten havaintojeni mukaan miehet testailee työpaikalla mielellään kolmea asiaa:

- viehätysvoimaansa
      - suosiotaan johdon silmissä
      - urallaetenemismahdollisuuksiaan

Sinkkunaisena olet erinomainen kohde ensimmäiselle. Sitä en tiedä miksi suosiota ei ole yksityiselämässä, oudolta kuulostaa. Ei työpaikan karjutkaan keneen tahansa silmiään iske. Ehkä et ole osoittanut mitään suopeuden merkkejä baaritiskillä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      75
      3164
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      134
      2788
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2707
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      206
      2362
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      126
      1783
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      169
      1425
    7. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1209
    8. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      37
      1163
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      86
      1022
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      187
      975
    Aihe