Miehet kiinnostuneet töissä mutta ei vapaa-ajalla

Mikä juttu tämä on?

Mistäköhän voi johtua sellainen ilmiö, että töissä kanssani flirttaillaan todella paljon ja tuntuu kuin jokainen varattu nuorempi ja vanhempi 25-55 v. mies olisi iskemässä, puhutaan kauniisti, kehutaan, tuijotetaan tauotta, ehdotellaan kummallisia asioita, isketään silmää jne., mutta vapaa-ajalla en löydä itselleni samanlaisia miehiä. En ole koskaan ollut vapaa-ajalla miesten suosiossa, joten 30 iästäkään se ei voi johtua. Töissäni olen aina ollut loistava.

Olen välillä ihan ymmälläni, mistä suuri suosioni töissä johtuu? Toisaalta kaikki töissä olevat miehet ovat varattuja. Tietääkseni muiden naisten kanssa ei flirttailla yhtä paljon, vaikka nuoria naisia löytyy paljonkin. Miehet antavat ymmärtää hyvin paljon vaikka ovatkin varattuja. Moni vaikuttaa siltä kuin olisi valmis pettämään. En itse mielestäni flirttaile heille, olen vain iloinen. En pidä paljastavia vaatteita töissä. Olen luonteeltani ujo ja hiljainen, mutta töissä kuitenkin aika määrätietoinen ja osaan asiani hyvin. Olen kuullut nuorena kommentin, että kanssani seurustelevalla miehellä pitää olla hyvä itsetunto, mutta en koskaan kysynyt tarkemmin, mitä se tarkoittaa. Tämä nyt voi olla ihan sivuseikkakin asiassa. Olen hoikka ja perusnätti, en kuitenkaan kaunotar ja yökerhossa en ole saanut oikeastaan koskaan iskuyrityksiä.

3

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi että

      aivan kamalaa! töissä saat kokea seksuaalista häirintää ja vapaalla et saa edes baarista yhden illan juttuja. Kurjaa on elämä. Osanottoni.

    • ....

      Ehkä se johtuu just tuosta määrätietoisuudestasi? Jos näytät töissä ollessasi itsevarmemmalta kuin siviilissä, koska tiedät osaavasi hommasi.

      Toisaalta, helpompi kai sitä on mennä flirttailemaan työkaverille, jota näkee joka päivä, kuin baarissa täysin tuntemattomalle. Jos työpaikallasi olevat miehet vielä ovat tekemisissä kanssasi työasioiden tiimoilta, niin ehkä siinäkin tapauksessa heidän on helppo heittää pientä flirttiä mukaan.

    • Työsosiologisten havaintojeni mukaan miehet testailee työpaikalla mielellään kolmea asiaa:

      - viehätysvoimaansa
      - suosiotaan johdon silmissä
      - urallaetenemismahdollisuuksiaan

      Sinkkunaisena olet erinomainen kohde ensimmäiselle. Sitä en tiedä miksi suosiota ei ole yksityiselämässä, oudolta kuulostaa. Ei työpaikan karjutkaan keneen tahansa silmiään iske. Ehkä et ole osoittanut mitään suopeuden merkkejä baaritiskillä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe