Miehet kiinnostuneet töissä mutta ei vapaa-ajalla

Mikä juttu tämä on?

Mistäköhän voi johtua sellainen ilmiö, että töissä kanssani flirttaillaan todella paljon ja tuntuu kuin jokainen varattu nuorempi ja vanhempi 25-55 v. mies olisi iskemässä, puhutaan kauniisti, kehutaan, tuijotetaan tauotta, ehdotellaan kummallisia asioita, isketään silmää jne., mutta vapaa-ajalla en löydä itselleni samanlaisia miehiä. En ole koskaan ollut vapaa-ajalla miesten suosiossa, joten 30 iästäkään se ei voi johtua. Töissäni olen aina ollut loistava.

Olen välillä ihan ymmälläni, mistä suuri suosioni töissä johtuu? Toisaalta kaikki töissä olevat miehet ovat varattuja. Tietääkseni muiden naisten kanssa ei flirttailla yhtä paljon, vaikka nuoria naisia löytyy paljonkin. Miehet antavat ymmärtää hyvin paljon vaikka ovatkin varattuja. Moni vaikuttaa siltä kuin olisi valmis pettämään. En itse mielestäni flirttaile heille, olen vain iloinen. En pidä paljastavia vaatteita töissä. Olen luonteeltani ujo ja hiljainen, mutta töissä kuitenkin aika määrätietoinen ja osaan asiani hyvin. Olen kuullut nuorena kommentin, että kanssani seurustelevalla miehellä pitää olla hyvä itsetunto, mutta en koskaan kysynyt tarkemmin, mitä se tarkoittaa. Tämä nyt voi olla ihan sivuseikkakin asiassa. Olen hoikka ja perusnätti, en kuitenkaan kaunotar ja yökerhossa en ole saanut oikeastaan koskaan iskuyrityksiä.

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi että

aivan kamalaa! töissä saat kokea seksuaalista häirintää ja vapaalla et saa edes baarista yhden illan juttuja. Kurjaa on elämä. Osanottoni.

• ....

Ehkä se johtuu just tuosta määrätietoisuudestasi? Jos näytät töissä ollessasi itsevarmemmalta kuin siviilissä, koska tiedät osaavasi hommasi.

Toisaalta, helpompi kai sitä on mennä flirttailemaan työkaverille, jota näkee joka päivä, kuin baarissa täysin tuntemattomalle. Jos työpaikallasi olevat miehet vielä ovat tekemisissä kanssasi työasioiden tiimoilta, niin ehkä siinäkin tapauksessa heidän on helppo heittää pientä flirttiä mukaan.

• Työsosiologisten havaintojeni mukaan miehet testailee työpaikalla mielellään kolmea asiaa:

- viehätysvoimaansa
      - suosiotaan johdon silmissä
      - urallaetenemismahdollisuuksiaan

Sinkkunaisena olet erinomainen kohde ensimmäiselle. Sitä en tiedä miksi suosiota ei ole yksityiselämässä, oudolta kuulostaa. Ei työpaikan karjutkaan keneen tahansa silmiään iske. Ehkä et ole osoittanut mitään suopeuden merkkejä baaritiskillä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe