että milloin olet uskaltanut pieraista hänen kuullen ? Ja oliko ruisleipä -pieru, kaali pieru vai ihan kananmuna pieru ?
olemme seurustelleet pikkujouluista lähtien, (hänen mielestään) joten uskallanko pieraista ja kuinka laukaisen hänen jännityksensä kubn pieraisen ??
teenkö se ratkaisevan liikkeen peiton alla vai milloin ??
Tosi ikävää.
Aloitan keskustelun kysymällä,
14
138
Vastaukset
- teeeeeeeeeeeeeee
Ja siis tähän keskusteluun on turha osallistua sanomalla että naiset ei piereksi; voi kuulkaa kyllä ne piereksii.
- teeltä
aloitin silloin kun pieretti en ihan alussa mutta aika lailla
- minä ainakin
piereksin, mutta muiden aikana en kehtaa vasta kun tosi pitkän tuttavuuden jälkeen.. ;)
- yletv1
melko brutaalia peiton alla
- pyöreet kulmat
Joku on tainnu teee kesyttää sut vihdoin ku tommosia välität miettiä
- kuuleppas teeeeeeee
tuliko tarpeeksi e-kirjaimia shou what, minä ja hän olemme pierekelleet heti kahden päivän tuttavuuden jälkeen hän aloitti ja minähän perskeles en huonommaksi jää, annoin takaisin ruisleipäpierulla, tuttavuus voisko sanoa,että rakkaus jatkuu edelleen,,
- teeeeeeeeeeeeee
No ei todellakaan. Laittanu sen tossa viimeset 2kk jonoon kun ei kiinnosta. Hieno mies mut nou tänks, joku hienompi voip ottaa siitä puolison..
Häällä ei tunnu olevan muuta tehtävää elämässään kuin meikäläisen hyvinvointi :) alko pikkasen keittämään jo heti alkutaipaleen aikana.
NIIN, mikään ei ole mulle hyvä ?
Kyllä oon kallistunu edelliseen. - Pierumaisteri
Mikäs on ruisleipäpieru? Tuleeko se kun syö reissumiestä vaiko mitä?
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
Ei vaan siiskosen :) Sitä huippua:)))) !!!!
- tomaatteeeeeeeeeeee
Lisä siihen valkosipulilevite, meetwursti ja juuuuusssstoo ja kurrrkkuuu.. suola tai tavallinen.. Hitsi nyt tuli nälkä...
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Äääkkk ,mainostin ihan vikaan ! On muuten Joroisten leipä. Ruisvuoka siivutettu, joroisten ry :) hemmetti et onnn HYVÄÄÄ !! :) Joka välissä vedän sitä hevosen ja doggin ja valkosipulin ja jos minkä suolakurkkujsen tai tuoreemman kera :) Kokeilkaa :D.
- voi vattu
teeeeeeeeeeeeee,miten voit muka olla sitten semmoisissa mitoissa jota joskus tosimiehelle kerroit, jos tuommoisialeipiä suuhus vedät, minä onneton,kun näenkin suolakurkut ja meetwurstin siivut, niin paino nousee huminalla ja liikun todella todella paljon, enkä autolla vaan ihan omin jaloin,,
- suoli jäi välistä
teeeeeeeeeeeeee taitaa olla ns. läpipaska niin siksi varmaan pysyykin kuosissaan.
- voi vattu
karehdin semmoisia läpipaska ihmsiä koska itse liikun todella paljon, jo työnikin puolesta ja katson todella tarkkaan mitä suuhuni tungen,silti pitää painoa seurata ja laskea kaloreita tarkkaan, mutta vaikka kuinka väittävät asiantuntijat niin kyllä se lihavuus on perinnöllistä, molemmat vanhempani olivat läskejä,vaikka itse en olekkaan, mutta koko ajan joudun syömisiäni seuraamaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2183611Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks152983Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i332663Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k152642Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma112531Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂452314Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole251882Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."01870Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S2941538- 971482