että milloin olet uskaltanut pieraista hänen kuullen ? Ja oliko ruisleipä -pieru, kaali pieru vai ihan kananmuna pieru ?
olemme seurustelleet pikkujouluista lähtien, (hänen mielestään) joten uskallanko pieraista ja kuinka laukaisen hänen jännityksensä kubn pieraisen ??
teenkö se ratkaisevan liikkeen peiton alla vai milloin ??
Tosi ikävää.
Aloitan keskustelun kysymällä,
14
152
Vastaukset
- teeeeeeeeeeeeeee
Ja siis tähän keskusteluun on turha osallistua sanomalla että naiset ei piereksi; voi kuulkaa kyllä ne piereksii.
- teeltä
aloitin silloin kun pieretti en ihan alussa mutta aika lailla
- minä ainakin
piereksin, mutta muiden aikana en kehtaa vasta kun tosi pitkän tuttavuuden jälkeen.. ;)
- yletv1
melko brutaalia peiton alla
- pyöreet kulmat
Joku on tainnu teee kesyttää sut vihdoin ku tommosia välität miettiä
- kuuleppas teeeeeeee
tuliko tarpeeksi e-kirjaimia shou what, minä ja hän olemme pierekelleet heti kahden päivän tuttavuuden jälkeen hän aloitti ja minähän perskeles en huonommaksi jää, annoin takaisin ruisleipäpierulla, tuttavuus voisko sanoa,että rakkaus jatkuu edelleen,,
- teeeeeeeeeeeeee
No ei todellakaan. Laittanu sen tossa viimeset 2kk jonoon kun ei kiinnosta. Hieno mies mut nou tänks, joku hienompi voip ottaa siitä puolison..
Häällä ei tunnu olevan muuta tehtävää elämässään kuin meikäläisen hyvinvointi :) alko pikkasen keittämään jo heti alkutaipaleen aikana.
NIIN, mikään ei ole mulle hyvä ?
Kyllä oon kallistunu edelliseen. - Pierumaisteri
Mikäs on ruisleipäpieru? Tuleeko se kun syö reissumiestä vaiko mitä?
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
Ei vaan siiskosen :) Sitä huippua:)))) !!!!
- tomaatteeeeeeeeeeee
Lisä siihen valkosipulilevite, meetwursti ja juuuuusssstoo ja kurrrkkuuu.. suola tai tavallinen.. Hitsi nyt tuli nälkä...
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Äääkkk ,mainostin ihan vikaan ! On muuten Joroisten leipä. Ruisvuoka siivutettu, joroisten ry :) hemmetti et onnn HYVÄÄÄ !! :) Joka välissä vedän sitä hevosen ja doggin ja valkosipulin ja jos minkä suolakurkkujsen tai tuoreemman kera :) Kokeilkaa :D.
- voi vattu
teeeeeeeeeeeeee,miten voit muka olla sitten semmoisissa mitoissa jota joskus tosimiehelle kerroit, jos tuommoisialeipiä suuhus vedät, minä onneton,kun näenkin suolakurkut ja meetwurstin siivut, niin paino nousee huminalla ja liikun todella todella paljon, enkä autolla vaan ihan omin jaloin,,
- suoli jäi välistä
teeeeeeeeeeeeee taitaa olla ns. läpipaska niin siksi varmaan pysyykin kuosissaan.
- voi vattu
karehdin semmoisia läpipaska ihmsiä koska itse liikun todella paljon, jo työnikin puolesta ja katson todella tarkkaan mitä suuhuni tungen,silti pitää painoa seurata ja laskea kaloreita tarkkaan, mutta vaikka kuinka väittävät asiantuntijat niin kyllä se lihavuus on perinnöllistä, molemmat vanhempani olivat läskejä,vaikka itse en olekkaan, mutta koko ajan joudun syömisiäni seuraamaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602