Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Samiviinik
profiilit
Samiviinik
Samiviinik
Vapaa kuvaus
https://ihmiskauppa.vuodatus.net/
Aloituksia
24
Kommenttia
4586
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsehän+omistan+aarikaupalla+tukikelpoista+maata.
24.08.2018 07:14
Tumpelolla+ei+ole+peltoa,+niin+täytyy+leikkiä+parempaa+jollain+muulla.
24.08.2018 07:08
Vaikka+maalaispaukuthan+tuntuu+nauttivan+semmoisesta.
24.08.2018 07:07
Siinähän+voi+loputtomasti+vehkeillä+sillä+pillun+antamisella,+kun+minä+tässä+äitini+läheinen+olen.
24.08.2018 07:05
18.6+lähetin+työnhakusuunnitelman,+missä+kerron+tästä+saamastani+Viitaseudun+kumppanuus+ry:n+palvelusta,+eikä+vieläkään+siihen+ole+vastattu.+Siis+merkattu+luetuksi+ja+tai+muuten+reagoitu.
24.08.2018 06:51
Työnantaja+pakotti+ystävyyteen.
24.08.2018 06:40
Töissä+esinahkan+venyttely+on+suurempi+rikos,+mitä+olla+läheisempi+ystävä,+kuin+äiti+tai+työnantaja.
24.08.2018 06:38
Mäntylä+pakotti+minulle+skitsofrenia+lääkkeitä,+kun+palvelin+Viitaseudun+kumppanuus+ry:tä+ja+toimitti+tahdonvastaiseen+hoitoon,+kun+kerroin+ilmeisen+Pekkarisen+esittäneen+Venäläistä+naista+sähköpostin+välityksellä.+Te+vitut+vainositte+minua+tämän+viestin+vaihdon+johdosta,+mistä+kertomalla+minulle+ruvettiin+pakottamaan+skitsofrenia+lääkitystä+ja+olin+palvelemassa+Pihtiputaan+kuntaa!
24.08.2018 06:35
Niinistö+täyttää+tänään+70vuotta+ja+vettä+sataa,+ei+taida+tulla+mitään.
24.08.2018 06:32
Rakentaa+parisuhde+semmoisen+ihmisen+kanssa,+kenellä+ei+ole+mitään+tekemistä+teidän+kanssa+ja+se+ei+ole+oma+äitini!
24.08.2018 06:04
Sehän+se+minun+pahe+on,+kun+en+luovuta.
23.08.2018 21:23
Odotamme+että+kunnanjohtaja+tekee+rikosilmoituksen+itsestään.
23.08.2018 21:13
Eikun+käyn+ensin+koulun+puusepäksi+<3
23.08.2018 20:57
Minua+haluan+rahaa+rikoksista,+mitä+te+olette+minulle+tehneet,+että+mitä+saan+ostettua+naista!
23.08.2018 20:54
Ei+ollenkaan,+minä+teetin+rikoksen,+kun+piilotellaan+aiemmin+tehtyä+rikosta.
23.08.2018 20:44
Miehet+juo+viinaa,+eikä+vittua+vingu.
23.08.2018 20:39
Kun+olen+lähettänyt+2000+sähköpostiviestiä+Pihtiputaan+kunnalle,+eikä+kunta+vastaa,+Pihtiputaan+kunta+on+syyllistynyt+ihmisoikeusrikokseen.+Luullakseni+on+ihmisoikeuksien+loukkaamista,+jollei+valtion+virkamies+vastaa+tuhanteen+sähköpostiviestiin.
23.08.2018 20:35
Minua+keväällä+syytettiin+Twitter+tilillä+entisen+työnantajani+ja+hänen+poikansa+laittomasta+uhkauksesta.+Työnantaja+oli+vuonna+2015+järjestänyt+minut+tahdonvastaiseen+hoitoon+esittämällä+Venäläistä+naista+sähköpostin+välityksellä+ja+sen+jälkeen+esitti+kolmea+lisää+ja+hommasi+työkaverin+kuka+harrasti+minulle+flirttailua,+mikä+ajautui+minun+irtisanoutumiseen+ja+Pihtiputaan+Alkon+kanssa+oli+sama+peli.+Mikä+johti+minun+kuukauden+pakkohoitoon+Pihtiputaan+Alkon+työntekijöiden+laittomasta+uhkauksesta+Alko+oy:n+asiakaspalvelun+sähköpostiin.+Olin+tätä+ennen+laittanut+luultavasti+2500+sähköpostia+liittyen+tähän+heidän+Venäläistä+naista+esittämällä+parittamiselta+vaikuttavaan+toimintaan.+Viimeinen+pyöreä+vuosi+on+ollut+vastaavaa+leikkimistä+S-marketin+kanssa+ja+minun+on+varmaan+oikein+täytynyt+kuvitella+pääseväni+painamaan+lestadiolaista+neitsyttä.
Noh+siis+hänen+poikansa+nimi+on+Jami.+Tein+semmoista+puolen+tunnin+trance+tykitystä,+minkä+nimesin+tyylikkäästi+"huhtikuun+trance+jamit"+ja+mainostin+tätä+Twitterissä.+Olen+tämän+mainostamisen+jälkeen+hölkällä+nelostien+varressa+ja+tämä+työnantaja+ja+poliisi+tulee+minua+vastaan.
Arvelen+että+hän+halusi+minun+häntä+ja+hänen+poikaansa+laittomasti+uhkaavan+Twitter+tililläni.+Niinpä+näin+tein+ja+viikon+parin+päästä+on+kuulustelu+hänen+ja+hänen+Jami+nimisen+pojan+laittomasta+uhkaamisesta.+Kuulema+asuu+Helsingissä.
Pari+viikkoa+tästä+eteenpäin,+on+sunnuntai+ja+ovikello+soi.+Siellä+on+eräs+paikallinen+kleptomaani+pyytämässä+minua+kaljaa+hakemaan.+Poliisi+kurvaa+vähän+tämän+oven+avaamiseni+ja+hänen+pyynnön+jälkeen+pihaan.+Liukkaasti+menen+sisälle+poistamaan+Twitter+tililtä+kirjoitukset,+mitkä+ovat+rangaistavia+ja+menen+takaisin+ovelle.+Minun+kuulema+pitää+lähteä+kuulusteluun.+Nyt+oli+kyseessä+tämän+entisen+työnantajan+kunnianloukkaus.
Poliisi+teki+laittoman+kiinnioton.+Kunnianloukkaus+tutkinnasta+vaikka+olen+syytetty,+vastaan+vapaalta+jalalta+ja+tästä+tallaisesta+kuulustelusta+sovitaan+hyvissä+ajoin,+eikä+tulla+kotoa+sanomatta+väkisillä+hakemaan.
23.08.2018 20:32
Vedä+vittu+päähän+ja+pakene+vuorille.
23.08.2018 20:29
Jotain+tämmöistä+kylmää+sotaa+tämä+meidän+elämä.
23.08.2018 20:25
44 / 230