Vapaa kuvaus

-Aina voi parantaa-

Aloituksia

53

Kommenttia

1446

  1. "Hyvä+jos+olet+parantunut.+Mutta+Jumala+hyvin+harvoin+parantaa+ketään."Kyseessä+olikin+käsittämätön+kokemus+jolle+ainoa+mahdollinen+käsite+on+Jumala.Olotilani+tuolloin+oli+kuin+kohdussa...siihen+jos+johonkin+voin+sitä+verrata."Johtopäätös+tästä+on+se,+että+ne+"sairaudet",+jotka+ihmisiltä+ovat+lähteneet+ovat+olleet+joko+kuviteltuja+sairauksia,+joiden+ihmiset+ovat+uskotelleet+niiden+lähteneen+pois+taikka+sitten+he+ovat+tehneet+elämäntapamuutoksen,+jonka+seurauksena+vointi+on+kohentunut.+"Minusta+riippumaton+mielenmullistus+joka+muuttaa+koko+maailmankatsomuksen+ja+siten+myös+koko+tavan+kuinka+elää+ajatuksiaan+todeksi+fyysiseen+maailmaan.+Noin+sen+koen+kokeneeni.Minulle+kuolema+on+ihmisen+keksimä+käsite+jonka+on+"irrottanut"+kokonaisuudesta+ja+antanut+liian+suuren+merkityksen...keho+kasvaa+kukkii+ja+lakastuu...Elämä+on+ja+meno+jatkuu,+persoonia+tulee+ja+menee+ihmisen+kehossa.En+omista+edes+omaa+kehoani+,+se+on+maata+ja+lainassa+minulla+,+sillä+joka+ajattelee....minä+tämän+lihakasan+sisällä...tietoisuus...henki/sielu...tarvitseeko+kokemukselle+antaa+edes+nimeä?+Kunhan+vain+on....Minä+olen+ja+keho+kuihtuu....kokemus+jatkukoot!Sori+tuli+hiukan+tollee+epäselvästi+tämä+automaatiokirjoitus+;)"Silloin+kun+Jumala+parantaa,+kyse+on+selllaisesta+ihmeestä,+että+sen+todella+huomaa+sekä+ympärillä+olijat,+että+parantunut+itse.+Se+näkyy+diagnoosien+poistumisena.+Jukala+ei+jätä+mitään+puolitiehen.+Ei+hän+paranna+yksilöltä+vain+yhtä+vaivaa+ja+jätä+toista+vaivaa+parantamatta.+Jumalan+parantava+voima+ja+suuruus+ovat+niin+suuria+että+kun+Jumala+parantaa,+siinä+parantuvat+sivullisetkin."Niin+on+kohdallani+käynytkin+ja+monet+todistaneet+muutoksen.No+kun+minä+sain+kokea+tämän+Jumalan+lahjan+niin+oli+selvää+hakeutua+yksinäisyyteen+sulattelemaan.Ja+sitten+käyn+jakamassa+tyynen+mielen+viboja+kaupunkeihin+ja+viikon+päästä+tulen+patterit+puolillaan+takaisin+yksinäisyyteen+lataamaan+ja+tasapainottamaan+harmonista+värähtelyä...eli+antautumista+Jumalalle.Erilaiset+elämät+ja+erilaiset+näkemykset+,+menneestä+ja+itsekkyydestähän+Jeesus+opettaa+päästämään+irti....vapaus+nääs+:)