Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Hyvä+jos+olet+parantunut.+Mutta+Jumala+hyvin+harvoin+parantaa+ketään."
Kyseessä+olikin+käsittämätön+kokemus+jolle+ainoa+mahdollinen+käsite+on+Jumala.
Olotilani+tuolloin+oli+kuin+kohdussa...siihen+jos+johonkin+voin+sitä+verrata.
"Johtopäätös+tästä+on+se,+että+ne+"sairaudet",+jotka+ihmisiltä+ovat+lähteneet+ovat+olleet+joko+kuviteltuja+sairauksia,+joiden+ihmiset+ovat+uskotelleet+niiden+lähteneen+pois+taikka+sitten+he+ovat+tehneet+elämäntapamuutoksen,+jonka+seurauksena+vointi+on+kohentunut.+"
Minusta+riippumaton+mielenmullistus+joka+muuttaa+koko+maailmankatsomuksen+ja+siten+myös+koko+tavan+kuinka+elää+ajatuksiaan+todeksi+fyysiseen+maailmaan.+Noin+sen+koen+kokeneeni.
Minulle+kuolema+on+ihmisen+keksimä+käsite+jonka+on+"irrottanut"+kokonaisuudesta+ja+antanut+liian+suuren+merkityksen...keho+kasvaa+kukkii+ja+lakastuu...Elämä+on+ja+meno+jatkuu,+persoonia+tulee+ja+menee+ihmisen+kehossa.
En+omista+edes+omaa+kehoani+,+se+on+maata+ja+lainassa+minulla+,+sillä+joka+ajattelee....minä+tämän+lihakasan+sisällä...tietoisuus...henki/sielu...tarvitseeko+kokemukselle+antaa+edes+nimeä?+Kunhan+vain+on....Minä+olen+ja+keho+kuihtuu....kokemus+jatkukoot!
Sori+tuli+hiukan+tollee+epäselvästi+tämä+automaatiokirjoitus+;)
"Silloin+kun+Jumala+parantaa,+kyse+on+selllaisesta+ihmeestä,+että+sen+todella+huomaa+sekä+ympärillä+olijat,+että+parantunut+itse.+Se+näkyy+diagnoosien+poistumisena.+Jukala+ei+jätä+mitään+puolitiehen.+Ei+hän+paranna+yksilöltä+vain+yhtä+vaivaa+ja+jätä+toista+vaivaa+parantamatta.+Jumalan+parantava+voima+ja+suuruus+ovat+niin+suuria+että+kun+Jumala+parantaa,+siinä+parantuvat+sivullisetkin."
Niin+on+kohdallani+käynytkin+ja+monet+todistaneet+muutoksen.
No+kun+minä+sain+kokea+tämän+Jumalan+lahjan+niin+oli+selvää+hakeutua+yksinäisyyteen+sulattelemaan.
Ja+sitten+käyn+jakamassa+tyynen+mielen+viboja+kaupunkeihin+ja+viikon+päästä+tulen+patterit+puolillaan+takaisin+yksinäisyyteen+lataamaan+ja+tasapainottamaan+harmonista+värähtelyä...eli+antautumista+Jumalalle.
Erilaiset+elämät+ja+erilaiset+näkemykset+,+menneestä+ja+itsekkyydestähän+Jeesus+opettaa+päästämään+irti....vapaus+nääs+:)
23.04.2019 09:16
Tarkoituksesi+on+ainoastaan+purkaa+pahaa+oloasi+täällä+muihin+,+se+näkyy+kirjoituksistasi+melko+selvästi.
Tämä+on+myös+hyvää+jumppaa+minulle+...tätähän+me+Jeesuksen+seuraajat+teemme+,+kuuntelemme+ihmisten+märinöitä/valituksia+tyhjänpäiväisistä+ja+tuemme+sinuakin+vaikeina+aikoina+kuten+nyt.
Päivän+jatkojen+tarkoituksen+oivallus+nähtävästi+tuottaa+sinulle+suurta+päänvaivaa+eikä+ihme...se+on+ollut+esillä+jo+alusta+asti.
23.04.2019 08:50
Onnea+ennakkoluulojen+purkamiseen+!+Kyllä+rakkaus+ja+rauha+voittaa+kunhan+selviät+noista+jäykistelyistäsi.+:)
23.04.2019 07:58
Todettu+on+kuitenkin+terveeksi+joten+juttusi+menevät+fantasiasi+puolelle+jossa+rakkaudelle+ei+ole+sijaa.
Eikä+maailmassa+olisi+sotia+jos+ihmiset+ottaisivat+opikseen+Jeesuksen+vinkeistä+,+kristinusko+on+ihmisen+itsensä+väkertämä+kyhäelmä+,+sen+kyllä+osaan+itsekin+nähdä...kiitos+vain+luuloistasi:)
Nyt+lopetan+vastailun+inttämisiisi+joilla+ei+ole+pohjaa+eikä+kantavuutta+,+hyvät+päivän+jatkot+ja+mukavaa+leikkipäivää+sulle+:)
23.04.2019 07:55
Riidanhaluinen+en+ole+vaikka+rauhasta+sinulle+kerronkin.+(ihan+rauhaksiin+vaan+,+ei+ole+mitään+hätää).
Noh...sinulla+on+nähtävästi+lääkärinkin+tutkinto+alla+tai+ainakin+koet+itsesi+lääkärinä+kun+diagnoosia+pukkaa+tulemaan.
Olet+kyllä+vailla+hiukan+opetusta+toisten+kunnioittamisesta...hmmm..laitetaan+tulemaan+;)
23.04.2019 07:34
Hipsutella+vois+joku+kiva+nainen+:)))
23.04.2019 00:29
"Mitä+pahaa+jumalanpalveluksiinsa+kokoontuneet+kristityt+muka+tekevät?"
Maksavat+veroa+keisarille+maailman+herralle+eli+pirulle.
Jeesus+sanoo+ettei+voi+olla+Jumalaa+ja+rahaa+samaan+aikaan...joten+ovatko+he+edes+kristittyjä?
23.04.2019 00:27
Lähes+sama+kävi+mielessä.
Välillä+vähän+jopa+ärsyttää+kun+ihmiset+ei+huomaa+sitä!:'D
23.04.2019 00:05
Tässähän+sitä+ollaan+,+kuinkas+siellä?
Itse+palasin+juuri+metsämökkiini+4+päivän+kaupunki+pyrähdykseltä+ja+voimaa+kului...onneksi+koti+on+kuin+lataamo:)
Hiljaisuus+ja+yksinäisyys+tekee+muuten+hyvää
23.04.2019 00:03
Tuu+käymään+ja+ota+mukaan+avoin+mieli+!+:D
22.04.2019 23:35
En+välttämättä+suosittele+mutta+vaikka+prätkäkerholta?
22.04.2019 23:31
Se+mistä+portaat+ovat+tehty+on+pyhää+,+ei+se+miksikä+ihminen+on+sen+muovannut+eli+portaat.
Ihan+tällee+huomiona+:)
22.04.2019 23:27
Pari+hamppua+vaan+niin+ei+tarvitse+ressata:)
22.04.2019 23:22
Vauhti+on+ajoittain+niin+hurja+ettei+meinaa+mukana+pysyä+,+siitä+se+johtuu...n.4+vuotta+mennyt+:)+
Matkalla+matkalla
22.04.2019 22:49
He+ovat+matkalla+mutta+jumissa+,+kiitos+oivallisten+leipäpappien.
22.04.2019 22:44
Löytyy+parhaiten+erämökistä+,+ei+nettiä+eikä+televisiota+,+vaikka+puolikin+vuotta.
Ei+kalenteria,+ei+peilejä+,+ei+kelloa+ja+kerta+viikkoon+kaupassa.
Puhelimestasi+poistat+kaikki+numerot+ja+tiedot.
Ihan+vinkkinä+vaan
22.04.2019 22:42
Minä+parannuin+ainakin+monista+vaivoista+kun+kohtasin+selittämättömän+ja+siitä+lähti+tavallaan+uusi+alku.
Kysymyshän+on+kuitenkin+ajattelutavan+muutoksesta+,+perinpohjaisesti...ja+koska+se+on+parasta+mitä+minulle+on+tapahtunut+elämässäni+niin+toki+olisi+hieno+juttu+jos+sinäkin+sen+kokisit...
Me+olemme+ihmisiä+,+jos+se+on+minulle+mahdollista+niin+se+on+myös+sinulle.
Ei+millään+pahalla+kuitenkaan+,+tällaista+on+lähimmäisen+rakkaus+...Seuraa+Jeesusta+;)
22.04.2019 22:37
Karjalasta+taitaa+olla+puoli+sukua+,+pakolaisina+tulivat+sodan+aikoihin.
Ruskeita+silmiäkään+ei+ole...valitettavaa+harhallesi+nimittäin.
Suomi+on+ihan+hyvä+maa+,+kaunista+ja+sillee...Pohjois-Karjalassa+on+tällaiselle+etelän+miehelle+mukava+olla+kun+on+niin+rempseetä+sakkia+:)+Eli+juurilla.
Eli+ilmainen+kuski+olisit????+Pistä+ihmeessä+puhelinumero???+Voin+kertoo+Jeesuksesta+samalla+oivia+oivalluksia+!!+;)
22.04.2019 22:24
Esimerkki+on+annettu+,+seuraa+tai+ole+seuraamatta!
22.04.2019 22:11
Mitäköhän+Jumala+ajattelee+kun+väki+kitisee+jostain+kirjan+jakeista+että+mitä+kuka+teki+häh....
SEURATKAA+JEESUSTA+!
:'D
22.04.2019 22:10
47 / 73