Vapaa kuvaus

Nikkini on nyt tämä ja tapani opitte tuntemaan. Kerrottakoon nyt vielä, että tämä on 100% JKK -ystävällinen taho.

Aloituksia

1

Kommenttia

8

1. >>Liian+paljon+olen+kuitenkin+kertonut+itsestäni.+Niin+olen+joutunut+tekemään+lähinnä+siksi,+kun+eräät+ovat+jatkuvasti+tuoneet+tänne+mielikuvituksensa+minusta+tuottamaa+ja+olen+halunnut+oikaista+heitä+tosiasioilla,+kertomalleni+usein+myös+todisteita+esittäen.Silti+minua+tuollainen+avautumiseni+nyt+harmittaa.+Ei+olisi+tarvinnut+niin+tehdä.<<Suotta+Sinä+parahin+JKK+harmittelet+tuollaista,+vaikka+ymmärrän+kyllä+hyvin+sen+toisenkin+puolen,+eli+muutaman+"luojalta+saaliiseen+jääneen+vajakin"+taholta+tulleen+järjettömän+loanheiton+ja+ilkeän+herjauksen+asioista,+joihin+Sinulla+ei+ole+voinut+olla+osaa+eikä+arpaa.+Osa+herjoista+oli+niin+alhaista+sorttia,+että+rekkasin+jkk-fan-club+nikin+ja+pistin+muutaman+tsemppiviestin.+Toki+se+nikki+ei+taida+olla+enää+validi,+joten+otinpas+tämän+uuden,+hieman+pilailevan+sorttisen...Vaatimattomista+lähtökohdistasi+huolimatta+olet+nyt+se+mitä+olet.+On+ollut+kiinostavaa+lukea+vaiheistasi+hieman+eri+ajan+Suomessa+kun+olet+noin+20+vuotta+vanhempi+minua.+Muistelmasi+(3.+versio)+on+tullut+luettua+myöskin+muutamaan+kertaan.+Sen+olen+saanut+jo+vuosia+sitten+spostilla+Sinulta.+Joskus+vertailtiin+niitä+Sotkamon+Korhosia+ja+niitä+synnyinseutuni+"toisia+Korhosia",+että+tiedä+vaikka+oltaisiin+kaukaista+sukuakin+äitini+puolelta.+Itsekin+kovin+vaatimattomista+lähtökohdista+maailmalle+lähteneenä+sitä+osaa+arvostaa+toisenkin+parjäämistä+elämässä.Taannoin+me+on+tavattukin+Zeppeliinissä,+siellä+käytiin+syömässä+ja+juttelemassa+kotvanen.+Pistäydyin+mökiltä+pitäen+ihan+mielenkiinnosta+tapaamaan+Sinua+kun+kerran+olit+Oulun+suunnalla+liikkeellä.+Kirjoittaa+Sinä+osaat+aiheesta+kuin+aiheesta.+Päivän+poliitiikasta+ja+ajan+ilmiöistä+kirjoittaminen+tietenkin+vaatii+tietoa+ja+oman+aikansa+seuraamista.+Menneistä+kirjoitettaessa+tarvitaan+taas+historian+tuntemusta.+Harvempi+lienee+päässyt+kovin+suuresti+parsimaan+niitä+tutkielmiasi+mm.+Kekkosesta+ja+Tannerista.+Toki+Kekkos-tutkielmaasi+sensuroitiin+suurella+innolla+kerta+toisensa+jälkeen.+Lieneekö+sekään+enää+missään+täytenä+versiona?Omilla+avuillaan+elämässä+pärjää+kun+on+älliä+ja+oivallusta.+Se+lienee+eniten+kateutta+herättävin+asia+ja+kun+"kynttiläsi+ei+ole+ollut+vakan+alla",+niin+moskaa+lienee+satanut+välillä+lujastikin.+Kateus+se+on+Suomessa+suurempi+kuin+kiima.+M.O.T.Onhan+se+ollut+kiinnostavaa+seurata,+välillä+tosin+vähemmänkin+aktiivisesti,+keskusteluiden+kulkua+ja+tietyt+Suomen+historiaan+liittyvät+aiheet+on+itseäkin+kiinnostaneet+ylitse+muiden...Kun+katsoo+Keskusta+-palstan+kommenttien+määrää,+niin+se+on+todella+suuri+verrattuna+muihin+puoluesaitteihin.+Siitäkin+lienet+saanut+osasi,+siis+hyvää+ja+huonoa+palautetta.+Toki+Kepu-saitin+kiinnostavuus+ja+kävijämäärä+romahtaa+tietenkin+samalle+uinuvalle+tasolle+muiden+politiikka-palstojen+kanssa,+jos+ja+kun+kokonaan+lopettelet+kirjoittelusi+täällä.Itse+olen+saanut+elinikäisen+Kepu-immuniteetin+juuri+tämän+palstan+juttuja+seurattuani+noin+15+vuoden+ajan.+Toki+en+aiemminkaan+ole+ollut+kepulainen,+mutta+nämä+täällä+käydyt+keskustelut+ovat+pelkästään+vahvistaneen+aiempaa+kantaani+keskustapuolueesta.Hyvää+kesän+jatkoa+täältä+Oulujokivarresta.
  2. Tämän+inspiroimana+;=)