Vapaa kuvaus

En varmasti esittäydy, umpivieraille ihmisille. Ja vielä pitäs kertoa harrastuksista ja ties mistä. Enkä edes tsättäile, se on enemmän semmoista nuoren polven hommaa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

142

1. Kirjatoukka.com

Toukka oli näköjään ottanut ja kuollut sillä välin kun olin maasta poissa. Minne minä nyt menen? Onko muita foorumilaisi
    Yleistä kirjallisuudesta
    9
    1101
  2. Kuka lauloi Konstantinopolista?

Joku suomalainen naislaulaja lauloi The Four Ladsin biisistä "Istanbul (Not Constantinople)" käännettyä versiota, olisik
    Kenen biisi?
    1
    379
  3. HL1 Steamiin?

Nyt on taas niin kädetön olo, että pitää kysyä. Miten saan Half-Lifen toimimaan Steamin kautta, yhden modin pelaaminen v
    Toimintapelit
    2
    331
  4. Motelli Skronkle

Jo pitkään olen yrittänyt selvittää, mitä lauletaan Motelli Skronklen biisissä "Kirjailija". Useimmat sanat olen jo miel
    Lyriikka
    1
    808
  5. 6060 mykkänä, kumma juttu

Semmoinen outo vika on puhelimessa, että se ei soi. Soittaessa värinähälytys toimii ja kannen valo vilkkuu, mutta ääntä
    Nokia-puhelimet
    1
    217
  6. WinRARilla pakkaaminen

Miten WinRARilla pakataan tiedosto (vaikka elokuva) siten, että saadaan paljon kevyitä rarreja?
    Apua aloittelijalle
    2
    555
  7. Miten asennetaan/ pelataan HL1 modeja?

Ne harvat modit, joita olen pelannut, ovat olleet HL2-modeja ja hyvin yksinkertaisia asentaa. Mutta nyt siis kyseessä HL
    Toimintapelit
    3
    380
  8. HL2:n taustakuvat

HL2:ssa on erilaisia taustakuvia siinä päävalikossa, ne taustat vaihtuu sitä mukaa kun peli etenee. Minua häiritsee se,
    Toimintapelit
    1
    318
  9. 1 / 1