Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos joku soittaa siihen lankapuhelimen eli kotipuhelimen numeroon niin en ite ainakaan oo keksiny miten se siellä koneessa sois :)
26.11.2004 11:21
Mulla on aina toiminut emule hyvin. Nyt lähiaikoina on ollut ongelmia.
26.11.2004 11:17
Oli tiedosto pakattuna. Ware-peli :P Itkekää vaan antiwarettajat
No en ees ole varma oliko vika siinä vai niissä pikkupeleissä mitä olen googlella lataillu ja laittanu cd:lle. Kuitenkaa en saanut mitään avattua tai siirrettyä siltä cd:ltä ilmat että meni koko kone jumiin.
26.11.2004 11:15
Itelleni ei ole ikinä käynyt tolleen. Ehkä joskus on tullut tilanne vastaan, joka on mielestäni tapahtunut ennenkin. Mutta ei silleen että melkein heti uudestaan. Tiedä vaikka lähistöllä olis agentteja :P
Siinä tulee sellanen bon voyage olo niinku Matti Nykänen sanoi.
26.11.2004 09:47
Jääny setä paralla pillerit ottamatta. Auton moottorilla ei kauaa lennetä. Mutta on se 10cm aika hyvä saavutus. Itsekkään en pystyisi moiseen muulla kuin teepussilla.
Siis tee pussin avaa ja tyhentää.
Laittaa päydälle pystyyn se suuaukko alaspäin ja sytyttää yläpään tuleen. Pitäs lähteä lentoon n 5-6 sekunniksi, mutta menee ihan varmasti yli 10 senttimetrin.
26.11.2004 09:42
Ehkä lavasteet ja kaikki on ollut niin vaikuttavia ja ne on ajatellu niitä kaikkia juttuja. Sitten on tullu pupu pöksyyn ja niistä on tullut vainoharhaisia eikä kiinnitä kaikkeen huomiota.
26.11.2004 09:37
Jos sitä netistä katot niin ei se voi heti päivityä. Itse huomasin saman eilen kun testasin.
26.11.2004 09:33
Just silloin kun sitä olisi tarvinnut. Ja muutenkaan kun käyttää laaja hakua niin ei pysty ettimään pelkällä kirjoittajan nimellä. On siinä vähän paranneltavaa mut kai ne nyt on ottanu sen pois käytöstä jos ne päivittää sitä.
26.11.2004 09:31
Mun viesti ei näy. Siks lähetin toisen, turhan viestin. Ja mähän sanoin että älkää lukeko!!! Muuten uskotte kaiken mitä joku sanoo mutta sitten kun sanotaan jotain, mikä on totta niin sitten ei millään voida uskoa :P
26.11.2004 09:30
Ei kukaan kiellä sua käyttämästä IE:tä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait/mediait.shtml?2004/11/332001
Eli ei taida olla ihan meidän keksimä juttu. Mutta esim Firefox on tosiaan paljon parempi, nopeampi ja turvallisempi.
Ja ne välilehdet on käteviä eikä vie tilaa tosta alhaalta.
Ja kyllä ne voi keksiä milloin vain viruksen joka pääsee sun muurin läpi johon ei ole tullut päivitystä joka estäisi sen.
26.11.2004 09:28
åko äko!!!!!!
Sama kysymys eri tarina. Täällä ei neuvota laittomuuksiin. Sillä ei ole väliä kenen koneita ne on. Etkö tajua että se on vaikoilua ja käyttäjät voivat lähettää jotain yksityisasioita netin kautta. Tai käydä maksamassa laskuja.
En ole täysin varma mitä keylogger tekee mutta kuitenkin. Jos aluks asentaisit sen omalle koneelle ja vakoilisit itteäs niin huomaisit mitä tyhmää on tullut kyseltyä.
26.11.2004 09:20
Kuitenkin oon varmuudeksi katsonut minkä nimisiä ne on ja missä ne sijaitsee. Ei siinä mene kuin muutama sekuntti.
26.11.2004 09:05
Ja käytin sitä saatanalliset puolivuotta. Sitten vaihdoin Kazaa Liteen. Sitä käytin toiset puolivuotta. Siis suunnillee puolivuotta eli noin vuos tuli tapeltua paskaa vastaan. Silloin en edes tiennyt näiden palstojen olemassa olosta ja sillon oltiin vasta saatu ADSL ja pääs paremmin tutkimaan nettiä.
Kyllähän norttoni aina virukset huomas ja jotkut pääs läpi ja kone oli kerran huollossa kun osaaminen loppu. Sitten latasin Kazaa Liten. Tuli ihan yhtä paljon viiruksia. Siinä ohjelmassa ei ollu muuta hyvää kuin se et siinä ei ollu spywarea.
No kuitenkin alko litelläki kaikki menee päin persettä. Aina kun jonkun biisin latas niin se oli puolet jotain epämäärästä vinkunaa. Alko ottaa aivoon ku sai puol tuntia yrittää löytää biisi joka todella toimii.
Sitten vaihdoin DC++:aan ja olen ollut onnellinen. Kaveriksi otin eMulen eikä mitään ongelmia paitsi se hitaus. Ja siitäkin pääsee eroon kun pitää emulea koko päivän päällä ja jakaa tavaraa.
Nopeus ennätys meni rikki tossa viimeviikolla. n. 40kb/s
26.11.2004 08:47
...et se purkaa jotain päivityksiä tai jotain. Kun steam joskus latailee jotain cache filessei. Ite en ole muutamaan päivään pelannu Half-Lifeä enkä ole tommosta huomannut kun en ole kertaakaan menny itse peliin.
26.11.2004 08:36
Saat kaivaa osaman takapuolta vaikka lapiolla. Fiskarssin lumilapio sopii tähän hommaan hyvin. Luulis olevan tarpeeksi iso.
Itsekkin olen gta pelaaja mutta en ole huomannut olevani väkivaltainen. Oon myös käyny habbossa eikä siinä mitään vikaa ollu.
26.11.2004 08:15
Onhan se vähän väärin. Ite en ole nähnyt mitään ongelmaa. Varmaan siksi kun jotkut on joutunut lataamaan steamin ja sitten sillä säheltänyt. Itelläni on ollu steam kauan ja ei tarvinnu laittaa ku levy sisään ja cd-key.
25.11.2004 20:02
Gta-fanit on häiriintyneitä ja väkivaltaisia vittuilijoita ja habbo-fanit nuoria ja vajaita inisijöitä.
Pitäis kaikki sen turpansa kiinni ja ei tulis palstoille haistattelemaan, minne ei ole mitään asiaa.
25.11.2004 20:00
No kun kerta on sen netistä imassu niin ei kyllä ansaitse apua. Ja aika moni sen on ladannu kun niin paljon kysytään.
25.11.2004 16:09
En oo kuullu että Jeesuksen ihonväriä olisi raamatussa mainittu.
25.11.2004 15:45
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&subcat=1782
Siälä lukee perseelleen.
25.11.2004 14:51
80 / 137