Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eiköst tässä ollut jonkin aikaa sitten juuri,ylläri ylläri, jenkeis ku kaks poikaa"
No mut se oli jenkeissä ja siäl tapahtuu paljon muutakin.
Ala-aste aikoina oli yks "kaveri". Oli se ihan järkevä mutta ei ollu ainuttakaan pävää, millon se ei olis saanu raivokohtausta ja juossu nyrkit pystyssä. Ja joskus se oli pitkään hullu ilman syytä. Heti kun opettajan silmä vältti ni se hyökkäs tosta vaan jonku kaverin kimppuun.
Mut olihan sitä kiva pitää siin aloillaan ku se huus :)
24.11.2004 12:54
Siellä samassa paikassa missä oltiin ku peli alotettiin niin sitä gymii vastapäätä siäl talojen välissä on yks.
24.11.2004 12:47
Jotain tommosii oli kun kokeili consoles eri komentoja. Eiku se oliki sv_cheats.
Mun mielestä siäl oli kyl niit aimbot juttuja.
24.11.2004 12:41
Ainoastaan gta:n pelaajat tuntuu olevan huolissaan palstastaan. Kun on monta muutakin palstaa eikä kukaan oo itkeny. Jumalauta sitää vinkunaa kun oli kaikki pelit laitettu erikseen. "mix vitus gta palstan tilalle tuli joku vitu habbo?"
Gta pelit pehmittäny aivot?
24.11.2004 12:39
Ite otin ton tosissani kun sähköpostissa liikku oikee kampanja. Laita nimi ja jäkä jäkä. En laittanu nimeä enkä lähettäny minnekkään mutta linkin katoin ja otin tosissani. Kun vielä kerrottiin että Japanissa tekee tommosta. Niistä ei kyllä tiedä.
24.11.2004 12:28
Mihin tarvii myrkkyjä kun on kissa talossa. Meillä oli hiiriä mutta sitten kun tuli ensimmäinen kissa niin ei ole sen jälkeen näkynyt.
24.11.2004 12:17
En tiiä miten on nykyään mutta ainakin ennen oli ihan ihmeellisiä myrkkyjä. Löytyy meiltä vieläkin. Kissa sitä tuskin noin vain menee syömään vaan jos joku hiiri on ottanu makupalaa ja sitten kissa syö sen.
24.11.2004 12:16
Anna ihmeessä muutakin ruokaa. Jos ei purkkiruoka kelpaa kokeile jotain pakastekalaa, lihaa ja semmosta. Ei kissa pelkillä raksuilla ja vedellä pärjää.
Mut jos kissalla on matoja niin se voi laihtua mutta jos se ei ole syönyt ulkona mitään elijöitä (tuskin kun on valjaissa) tai raakaa lihaa.
24.11.2004 12:13
Itse en edes huomannu tota "lopettää" virhettä.
Lukekaa alla oleva teksi normaalilla nopeudella. Samaan tyyliin kuin monilla koulussa "lukasin vaan nopeasti". Sitten kun lukee hitaasti... niin ihmeellistä.
Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakaan ei ole väilä msisä
jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että
esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voiavt
olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin
ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan
kokoniasuuetna.
Pitäkää mielessä ja lopettakaa itkeminen jos jollakin on kirjoitusvirheitä. Voitte hyvillä mielin ajatella että se ei vaan osaa.
24.11.2004 09:08
Mulle tuli kirje jossa luki että tuplaa Joulu-Tammikuussa. Pitää alkaa tarkkailemaan tilannetta :P
Elisan autoja näkyny täällä päin.
24.11.2004 09:03
Nyt sinulla siis on nopeampi netti. Hinta on sama kuin ennen. Ole iloinen.
24.11.2004 09:01
Ei vois asiat huonommin olla. Onkohan sulla edes palomuuria.
Sulla voi olla semmonen virus tai mato koneella joka sulkee noi palomuurit ja kaikki tietoturva jutut eikä päästä asiaa koskeville sivuille.
On se kumma kun ei osata pitää koneesta huolta. Ja se pitää sitten viimeisimpänä yrittää tuhota jollain kazaalla. Virusimuri se on.
Ite formatoisin kovalevyt ja asentaisin koko homman uusiks. Jos ei osaa tai ei ole varma niin kannattaa viedä johonkin atk liikkeeseen niin siellä ne hoitaa homman. Ei tietenkään ilmaiseksi.
Ja sitten http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000005483368
Ja muista päivitellä niitä virustorjuntoja ja palomuureja jos sellasia on!!
24.11.2004 08:59
Ei ainakaan mulla kone oo päällä koko aikaa. Kun tuun koulusta kotiin niin laitan päälle ja jos on joku leffa niin tietenkin dc päälle. Sitten ei voi pelaa Counter-Strikee eikä Enemy Territoryy ja tulee vieroitusoireita. Sitten pitää sammuttaa dc ja mennä pelaa.
24.11.2004 08:48
Jotkut ohjelmat vaatii toimiakseen javan. Ja jos pelaa selaimessa jotain peliä tai on chatissä niin tarvitsee javan. http://www.java.com
24.11.2004 08:43
Väkisinkin siihen mahtuu pari sähkökatkosta :D
24.11.2004 08:41
Epäilemättä tulee kahteen kertaan.
Jos nyt ymmärsin oikein (epäilen itseäni :D) niin Media Playerissä vikaa. Selaimen vaihto ei taida auttaa asiaa. Mutta kuitenkin Firefox on turvallisempi ja nopeampi selain kuin Internet Explorer.
Luulen et Media Player käyttää jotenkin Internet Exploreria. En tiedä kun en käytä mitään media pleijereitä. Päättelin vaan kun Media Player toimii myös Internet Explorerissa.
Itse soitan musiikkia Winampilla
http://www.winamp.com
24.11.2004 08:39
Jos nyt ymmärsin oikein (epäilen itseäni :D) niin Media Playerissä vikaa. Selaimen vaihto ei taida auttaa asiaa. Mutta kuitenkin Firefox on turvallisempi ja nopeampi selain kuin Internet Explorer.
Luulen et Media Player käyttää jotenkin Internet Exploreria. En tiedä kun en käytä mitään media pleijereitä. Päättelin vaan kun Media Player toimii myös Internet Explorerissa.
Itse soitan musiikkia Winampilla
http://www.winamp.com
24.11.2004 08:37
Eikös ne pakkaamattomat dvd leffat oo useita gigoja? Siis jos levyltä kopsaa suoraan jakoon. Ja kai siihen tarvii dvd aseman et pystyy lukee sitä levyä ja kopioimaan.
24.11.2004 08:27
Yritin sanoa eilen että sen koko ohjelman uudelleen käynnistäminen tapahtuu nopeammin kuin hubien restarttaaminen erikseen. Mutta enpä saanu viestiä perille.
24.11.2004 08:22
Half-Life 2:ta en niin jaksa pelaa. Enemmän menee aikaa ton CS:Sourcen kanssa :)
24.11.2004 08:16
84 / 137