internet explorerin komentosarjan virhe.Virhe:objekti ei tue tätä ominaisuutta tai menetelmää.Tälläinen ilmoitus tulee kun menen omiin musiikkitiedostoihin ja vallitsen sieltä kappaleen ja alan soittamaam(tekee näin kaikissa kappaleissa)Mitä teen asian korjaamiseksi,ennen pelannut kunnolla (Media player)
INTERNET EXPLORER
6
363
Vastaukset
- noniin....
Selainta.
- sjp
nii eiks tota muuten saa korjattua,ettei toi ilmoitus tule näyttöön,ku vaihtamalla selainta.Mikä olis hyvä selain,ja mistä löytyy,IE nyt,ja vaikuttaako sen vaihtaminen sähköpostiin tai johonkin muuhun (pankkiyhteydet jne.)
- sjp
nii eiks tota muuten saa korjattua,ettei toi ilmoitus tule näyttöön,ku vaihtamalla selainta.Mikä olis hyvä selain,ja mistä löytyy,IE nyt,ja vaikuttaako sen vaihtaminen sähköpostiin tai johonkin muuhun (pankkiyhteydet jne.)
Jos nyt ymmärsin oikein (epäilen itseäni :D) niin Media Playerissä vikaa. Selaimen vaihto ei taida auttaa asiaa. Mutta kuitenkin Firefox on turvallisempi ja nopeampi selain kuin Internet Explorer.
Luulen et Media Player käyttää jotenkin Internet Exploreria. En tiedä kun en käytä mitään media pleijereitä. Päättelin vaan kun Media Player toimii myös Internet Explorerissa.
Itse soitan musiikkia Winampilla
http://www.winamp.comEpäilemättä tulee kahteen kertaan.
Jos nyt ymmärsin oikein (epäilen itseäni :D) niin Media Playerissä vikaa. Selaimen vaihto ei taida auttaa asiaa. Mutta kuitenkin Firefox on turvallisempi ja nopeampi selain kuin Internet Explorer.
Luulen et Media Player käyttää jotenkin Internet Exploreria. En tiedä kun en käytä mitään media pleijereitä. Päättelin vaan kun Media Player toimii myös Internet Explorerissa.
Itse soitan musiikkia Winampilla
http://www.winamp.com
- loon
Oletko ehkä jossainvaiheessa imuroinut netistä jonkun uuden "mediansoitto-ohjelman" josta on tullut asennettaessa "oletusmediansoitto-ohjelma".
Ja nyt sitten tämä ohjelma ei osaa soittaa sun tiedostoja. Tän uuden ohjelman asetuksia pitäis muuttaa niin että se ei olisi oletusohjelmana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721