Vapaa kuvaus

Aloituksia

177

Kommenttia

13196

1. Muistojen näpistely.

Vänkkyrän aloituksesta tuli yks juttu mieleen. Oottako koskaan ottanut jotain toisen omaisuutta ilman lupaan ns. muistok
    Miehen logiikka
    21
    697
  2. Voi vittu, kun kiehahti...

Yleensä mä oon pitkä pinnainen ja asiallinen noit lehtikauppiaita kohtaan, ku työtähän ne vaan tekee. Mutta nyt oli ky
    Miehen logiikka
    14
    674
  3. Turhauttaa...

Vähän olisi sellainen semi-provoilufiilis, mutta palstalla on niin hiljaista, ettei mikään pyydys tärppää. Pitää varmaa
    Miehen logiikka
    28
    650
  4. Onks täällä Nörttejä?

Nyt kaipaisin vinkkejä, että mikä tässä hommassa nyt mättää. Kotoa käsin en pysty kirjoittelemaan tänne palstalle mitään
    Miehen logiikka
    10
    631
  5. "Mitähän tuo norsu minusta ajattelee?", mietti suomalainen.

Oletko joskus ottanut kuvan sinulle täysin tuntemattomasta ihmisestä julkisella paikalla? Jos niin miksi? Mitä ajattelit
    Miehen logiikka
    19
    623
  6. Onko maailmanloppu tulossa?

Onks kukaan muu havainnut viime aikoina maailmanlopun merkkejä? Sain just työaiheisen puhelun, joka aiheutti suunnaton
    Miehen logiikka
    11
    622
  7. Oletko? Ihan oikeasti?

Oletko 100%:n rehellinen itsellesi? Ihan joka asiassa? Mä olen yrittänyt kehittää itseäni tällä osa-alueella, jotta voi
    Miehen logiikka
    17
    621
  8. Moro, tulin...

..pitkästä aikaa katsomaan mitä tänne näkyy. Ei mitään uutta, näin äkkiseltään katsottuna. Onks täällä edelleen samat ih
    Uskottomuus
    6
    611
  9. Vain 40%.

Ihmettelin tuossa eräänä päivän sellaista uutista, kun hieman "kauhistelevaan" sävyyn kirjoitettiin lehdessä, että "vain
    Miehen logiikka
    16
    597
  10. Söin veronmaksajien rahoilla.

Mä oon vähän huolestunut, että mitä sille veronmaksajien rahoilla syövälle on tapahtunut. Se ei oo ilmeisesti syönyt pit
    Miehen logiikka
    13
    595
  11. Ajankohtainen kakkonen.

Media putos omaan kuoppaansa. Sen siitä saa. Toimittajien, lehtien, yms. turha itkeä lehdissä ja televisiossa, että miks
    Miehen logiikka
    16
    595
  12. Tässä teille...

...muutamia hymiöitä, kun näyttää joiltakin loppuneen kesken. :) :D ;) ;D =D :P ;P :o 8) 8P 8D 2=1
    Miehen logiikka
    11
    589
  13. Tuli muuten mieleen....

...että se oli vappu, ku pääsin elämäni ensimmäistä kertaa tyttöä "näppäilemään".
    Miehen logiikka
    22
    580
  14. Näyttöpäätetyötä tekeville.

Viisi tuntia hiekan lapiointia päivässä pitää ryhdin hyvänä. Suosittelen.
    Miehen logiikka
    19
    574
  15. Mua jäi vaivaan....

Muistaakseni suurinosa oli siinä yhdes kallupissa sitä mieltä, että eivät ikuna tule poseeraamaan alasti kameralla varus
    Miehen logiikka
    4
    567
  16. Soittaminen ja tekstailu parisuhteessa

Kertokaas äijät minkälaista toi puhelinkommunikaatio teillä päin on? Toi vaimo jaksaa aina välillä huomautella, että voi
    Miehen logiikka
    27
    548
  17. On se vaan hintansa väärti.

Nimittäin induktioliesi.
    Miehen logiikka
    21
    516
  18. Oonks mä ajokunnossa?

Mä oon juonut 5 kaljaa 5 tunnin aikana. Tuos ois tien päässä aura-auto jumissa ja pihasta löytyis vetokone.... Puol tun
    Miehen logiikka
    6
    509
  19. Ei vieläkään kuvaa galleriaan :(

Nyt kun noi kuvasäännöt ovat "helpottuneet" niin ajattelin yrittää uudestaan laittaa kuvan profiiliin. Ei kelvannut yllä
    Miehen logiikka
    19
    504
  20. Galluppia pukkaa.

Mä tuossa viikonloppu rekkasin uuden nimimerkin ja nyt on vähän kaksijakoinen fiilis. Uusi nimimerkki on kyllä aika hien
    Miehen logiikka
    16
    496