Miksi päädyt aina friend zonelle? Syy saattaa yllättää

33

1337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies frienzonella se on se niin kutsuttu varma pano kanattaa valita hyvin ettei kerro puolisolle kun käytte panemassa ei mies niihin muuten ala mu onnea ajtteleva mies ei edes ryhdy suhteeseen naisen kanssa jolla friendzone kavereira

• Anonyymi00028

Voi hyvääpöivöö sunö sönköttäjö!

• Anonyymi00002

Minä itse haluan olla vain friend zonella. Ystäväksi haluan ikäiseni miehen, joka ei enää voi harrastaa seksiä!

• Anonyymi00003

Kaveruuteen ei kannata tuolta pohjalta, olemaan kuuntelevana korvana torjujansa uusimmista käänteistä suhderintamallaan. Se ei varmasti tee hyvää omalle itsetunnolle. Jos ei itse ole kelvannut ensialkuunkaan.

• Anonyymi00004

Minä haluan olla vain ystävä ikäiselleni vanhemmalle miehelle. Eilen luin sellaisen kirjoituksen joka oli miehen kirjoittama, ettei hänkään enää halunnut muuta kuin ystävyyttä naisen kanssa. Sellaista tulevaisuudelta toivon, se olisi juuri minun näköistä elämää.

• Anonyymi00005

no siis kyse on siitä että olet alemman tason mies etkä kelpaa naisille. hyvä jos edes ystäväksi, sitten jos palvelet naista pyytettömästi niin ehkä se hyväksyy sinut ystäväkseen. yksinkertainen juttu, turha otsikko.

• Anonyymi00006

Kylläpä on ihmisillä paljon ystäviä mikäli otsikko on oikein/totta.

• Anonyymi00007

Turha aihe, joka ikinen valehtelee sen suuntaan tai toiseen, siis parhain päin.

• Anonyymi00008

Ja mikä on se ratkaisu. Se ratkaisu on tunnustaa itselleen ettei kelpaa kenellekään kuin ohimenevänä ”ystävänä”. Toisinsanoen, olet vain pelkkä hetken hyödyke, ehkä omaat auton jolla toinen saa kyydin, tai sitten olet olkapää johon toinen saa kaataa kaiken sonnan omasta elämästään. Mutta se mikä on faktaa, on se että sinä et ole lainkaan seksuaalisesti haluttava, kenenkään silmissä.

• Anonyymi00009

Onko randompasseri kuollut?

• Anonyymi00030

ei sitä ole olemassakaan koska se on vain erään toisen henkilön yksi sivupersoona

• Anonyymi00010

Ei tule tuota tasoa edes kun vältän senkin tason kun elän itselleni.

• Anonyymi00011

Minulle kaverina olo ei ole mikään ongelma, koska etsin kaveriksi minua muutamaa vuotta vanhempaa miestä!

• Anonyymi00012

Paljon nuorempaa miestä en halua koskaan kaveriksi!

• Anonyymi00014

miksi päädyt aina kökköfinglantiin?

• Anonyymi00015

Body (with a) cunt?

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00019
    • Anonyymi00020

Voi voi Eva Peronkin itkee teidän puolesta....

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022
    • Anonyymi00023
    • Anonyymi00024
    • Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

En kyllä yhtään tiiä, ehkä se on tämä kamala luanne eikä oo oikein ystäviäkääm

• Anonyymi00031

Siihen se varmasti liittyy..

• Anonyymi00027

Srhön on vaan kiva kun on ihan kiva😁

• Anonyymi00032

Ettet vaan taas puhu palturia!!

• Anonyymi00029

Yllätys yllätys

• Anonyymi00033

Ei minua haittaa vaikka olisin kiva vain kaverina. On vaikeaa löytää juuri sellaista ihmistä, jonka kanssa voisin olla enemmän kuin pelkkä kaveri, että olen jo lähes luopunut toivosta, eikä se ole koskaan ollut minulle kovin tärkeää, koska minulla on jo takana lähes kolmekymmentä vuotta kestänyt parisuhde.

• Anonyymi00034

Mitä on olla kaverin kaverina jossain?

• Anonyymi00035

Tästä ei puhuta päivälehdissä juuri ollenkaan, mutta naiset kohdistavat kiinnostuksensa pieneen miesjoukkoon eli naiset hamuavat samoja miehiä, joten monien tavismiesten on vaikea saada naista.

Tuo naisten hamuaminen on lisännyt uusioperheiden ja yh-äitien määrää roimasti kun se komea miesmalli ei olekaan viihtynyt parisuhteessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      167
      4949
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1565
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1519
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1411
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1153
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1037
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      40
      967
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      925
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      151
      824
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe