Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulipa mieleen eräs tapaus.
Kerran nuoruudessa eräs puoli tuttu nainen alkoi yhtäkkiä sättiä minua huorapukiksi. Repesin ihan täysille. Vedet silmissä nauroin pitkän aikaa. Taisi siinä olla naisella ihmettelemistä.
Niin, miksikö repesin. Kokemuksia oli tasan yhdestä naisesta ja hänkin oli silloinen tyttöystäväni.
03.12.2006 20:43
Henkilökohtaisesti en oikein ymmärrä tuollaisia paineita mitä jotkut naiset ottavat siitä mitä luulevat muiden ihmisten ajattelevan heistä. Eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä.
Mikäli minua joku minulle tuntematon ihminen luulee homoksi, naisten hakkaajaksi, pettäjäksi, jne, jne, niin mitä sitten? Ei liikuta. Tuttavat ja ystävät tietävät mikä ja millainen minä olen ja se riittää minulle.
03.12.2006 20:34
"Tietää kun kirjoitit että jokainen on oman onnensa seppä niin...olemmeko me itse syypäitä tähän ahdinkoon missä me tällä hetkellä elämme."
- Paha mennä sanomaan, kun en teitä tunne, enkä teidän taloudellista- tai elämäntilannetta tiedä. Mutta vakaasti uskon, että sosiaaliturvan varassa sairaseläkkeellä pystyy kyllä elämään ihan siedettävästi (ja olemaan jopa onnellinen), kunhan karsii turhat kulut ja luopuu työelämän aikaisesta elintasosta. Vaikeinta tuntuu monille olevan muutto asumiskustannuksiltaan edullisemmille alueille.
- Nykymittapuun mukaan suomessa on todella paljon köyhiä. Useilla aloilla peruspalkat ovat sitä luokkaa, että niillä ei pääse köyhyysrajan yläpuolelle.
03.12.2006 20:15
...jokin etikettivirhe ruokapöydässä.
03.12.2006 15:30
"Sitä saa mitä tilaa"
"Jokainen on oman onnensa seppä"
Minun tuntemat köyhät ja työttömät löytävät se köyhyyden ja työttömyyden syyt peilistään.
Osa ei ole valmiita muuttamaan työn perässä, osalle uudelleen kouluttautuminen ei tule kysymykseenkään ja toisille se viina on tärkeintä elämässä. Sitten on vielä yksi työttömien ryhmä jotka eivät "paremmuuttaan" voi alentua tekemään ns. tavallista työtä.
03.12.2006 15:26
"Olenko teistä sairaalloisen mustasukkainen?"
- Kyllä ja ei. Minusta tuo sinun "salapoliisin työ" ja kuulustelu ei ole ihan normaalia käyttäytymistä. Mikäli et pysty luottamaan vaimoosi eikä vaimosi voi tai halua tehdä asialle mitään, niin eikö sille olisi syytä kääntää selät vastakkain?
01.12.2006 15:15
Minä olen antanut anteeksi. Miten anteeksiantamiselle voi asettaa jotain ehtoja? Parisuhteen jatkumiselle voi asettaa ehtoja, mutta anteeksi antamiselle ei voi asettaa ehtoja. Sitä joko pystyy antamaan anteeksi tai sitten ei.
01.12.2006 15:00
"Minkälaista osaa jälkikasvun hankkiminen sinun elämässäsi?"
- Lisääntyminen ei ole minulle mikään 1. prioriteetin asia. Mikäli vaimoni ei olisi halunnut lapsia, niin sen hyväksyminen tuskin olisi tuottanut ongelmia.
"Mitä mieltä olet adoptiosta?"
- Ihan ok asia, kunhan siitä saataisi kitkettyä lapsikauppa jollakin tavalla pois. Ei tosin ole ollenkaan minun "juttu".
"Mitä mieltä olet siitä, jos itsenäinen nainen hankkii lapsen?"
- Millä tavalla ja missä olosuhteissa? Mikäli lapsen hankinta tapahtuu pitkällisen harkinnan tuloksena perinteisin menetelmin molempien osapuolten yhteisymmärryksellä, niin ihan ok.
01.12.2006 14:04
Monen moista tuli tehtyä. Vähän kaikkea mitä päähän pälkähti. Kun ei kysynyt lupaa niin ei kielletty, jos kiellettiin kyselemättä, niin sitä suuremmalla syyllä piti kokeilla.
Toisaalta minustakin tuntuu, että ei sitä silloin ennen oltu niin kieltämässä kaikkea kivaa (ja/tai vaarallista).
01.12.2006 13:53
"Ihmettelen vain, miksi sekin on joillekin niin vaikeaa."
- Eihän se puhuminen ole vaikeaa vaan sen puhumisen aiheuttamien jälkiseurauksien selvittely :)
01.12.2006 11:54
Pelimiesten yhden alalajikkeen tunnistaa siitä, että sen taskut pullistelee veikkauskuponkeja.
01.12.2006 11:36
Paidan selkäpuolella lukee nimi ja pelinumero. Tosi pelimiehen erottaa muista pelimiehistä siitä että sille on C-kirjain paidan rinnuksessa.
01.12.2006 11:24
Mikäli miehellä tosiaan on vielä kysyntään, niin mikäs siinä. Kyllä minäkin ymmärrän kauniiden ja kiinteiden tyttöjen päälle. Mikäs sen mukavampaa seuraa sängyssä, saunassa, baarin vessassa,...
Mitään sen vakavampaa en pysty minäkään kuvittelemaan.
01.12.2006 10:52
En osaa kuvitella tilannetta, että olisin ihastunut kaverin "muijaan". Kavereiden "muijiin" pidetään niin etäiset välit, että sellaista ei yksinkertaisesti pääse tapahtumaan.
Mikäli jostain syystä noin pääsee kuitenkin käymään, niin silloin on hyvä pitää mielessä, että naisia on maailma puolillaan, mutta hyviä kavereita todella harvassa.
01.12.2006 10:37
Sillä hajustetulla pestään ne ja ne. Hajustamattomalla noi, värilliset tuolla ja valkopyykki tuolla. Tuota huuhteluainetta laitat sitten noiden kanssa...jne,jne..
29.11.2006 18:07
Pyrin pitämään tunteet ja suhteet poissa työpaikalta.
"Miten suhtautuisitte jos nainen vain kävisi kiinni??"
- Kiertäisin varmaan kaukaa jatkossa ja välttelisin muutenkin.
29.11.2006 17:06
....mitä niistä kolmesta huuhteluaineesta ja viidestä pesuaineesta milloinkin pitää/saa käyttää.
29.11.2006 16:59
Miten mies suhtaudut pyykinpesuun?
- Se on niitä hommia joihin en ole katsonut aiheelliseksi sotkeutua. Voin vain kuvitella sen maailmanloppun, jos vahingossa rouvan valkoisista kalsareista tulisikin vaalean punaisia tai sinisiä.... Tiskikoneen täyttäminenkin pitäisi varmaan lopettaa, kun astia ovat koneessa aina jotenkin väärässä järjestyksessä.
29.11.2006 15:51
- En ole koskaan matkustanut metrossa.
- En ole koskaan matkustanut raitiovaunussa.
- En ole koskaan asunut kerrostalossa.
- En ole koskaan käyttänyt minkäänlaisia huumeita.
- Minulle ei ole koskaan tarjottu tai kaupiteltu huumeita.
28.11.2006 18:32
Ei toppauksia miehille eikä naisille. Mihin niitä tarvii?? Pönkittämään heikkoa itsetuntoa?
25.11.2006 21:48
623 / 661