ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 1207
RENKI ALPERTTI
Pyrki piian aittaan ja ryskytti ovea. Piika: ÄLÄ HÄTÄILE, TULLAAN KUN KERITÄÄN. Alpertti siihen: KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI0207MIKÄ ON SUOMEN PIENIN RAUTATIEASEMA?
Kilon asema. Miten niin? Koska puolenkilon asemia ei ole.0207- 0207
- 0206
YLÄASTEELLE
Tuli niitä valinnasinaineta. Yhtenä vaihtoehtona oli Nahkatyö, mutta se ei oikein ollut oppialaiden suosiossa. Seuraaval0206- 2206
NAAPURIN TÄTI TORUI KALLEA.
Ei saa sylkeä toisten ukkinoihin. Mitä sunkin mutsi sanos, jos mä klimppaisin tiedän ikkunaan? Reimastus uudesta maailma0206TYTÖT ISTUVAT KAUPAN ETEISESSÄ JA SYÖVÄT KARKKIA
Toinen heistä sanoo: Pojat on sitten ihottavia. Ei niilloo mielessä muuta, ku se yks asia. Niin, möyntää se toinekin tyt0206MIKSI KAMELI ON 2 KYTTYRÄINEN?
Oletko sitten koskaan nähnyt yhtään, jolla niitä olisi ollut 3.2206- 2206
- 1205
POTILAS VALITTÄÄ KIPEÄÄ SELKÄÄNSÄ LÄÄKÄRILLE
Johtuu varmaan kynsien pureskelusta. Ei se ny miten voi siitä johutua Voi se, mä puren nimittäi varpaitteni kynsiä.0205MINTEN JUHLIA OMIA SYNTTÄREITÄ?
MIten juhlia omi 34v. Synttäreitä? En halua ryypätä, koska sitten olen krapulassa. Synttärikakkukaan ei ole niin väliks0205AMERIKKALAISEN VANKILAN
Teloitushuoneesta kuului kamala kiljunta. Mitä on tekeillä? Ihmettelivät vangit kauhuissaan. Sähkötuoli on epäkunnossa,0205SAMAISTA HUPAISAA HUUMORIA
Vitsi on muuten sama, mutta se päättyy siten, että kanttori ja pastori olivat matkalla kirkolle. Silloin he kuulivat ää0205PALJONKO TÄYSIKASVUINEN HEVONEN PAINAA?
Se vähän riippuu, että onko kyseessä ori vai tamma. Ori painaa 600 kiloa.0204KUN MYKKÄ ASIAKAS TULEE RAUTAKAUPPAAN
Hänen täytyy näyttää käsimerkillä, mitä haluaa. Niinpä tämä mykkä asiakkaamme hinkkaa kädellään pöytää. Myyjä: tahdotte0204VIKAA JALOISSA?
Onko mun jaloissa jotakin vikaa? Kantapäissä pahat verirakkulat. Jalat melkein kokoajan ihan kehvetin kippeenä. Kynsisie0204SANASOKEAN PÄIVÄKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatuko. Siellä oli kuitenkin vast kukassa ja sangen harvassa kypsiä. Niin hän päätti läh2203