ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MAAHANMUUTTAJA
Mnei Suomessa lääkäriin, mutta häntä ei saatu millään valkoisesksi. Häneen kokeiltiin jopa valkopesua, mutta ei aunttanu0222OLI 17 MILJOONAN MUURAHAISEN PESÄ
Norsu kulki siitä ohi joka päivä ja se haittasi muurahaisia. Eräänä päivänä ne höykkäsivät norsun kimppuun. Norsu ravist2221- 0221
- 0221
SAMAISTA HUPAISAA HUUMORIA
Vitsi on muuten sama, mutta se päättyy siten, että kanttori ja pastori olivat matkalla kirkolle. Silloin he kuulivat ää0221- 2221
- 0220
KALLE KÄRSI PUHEVIASTA
Mikfen minä ofaa fanoa äffää? Sinä nyt vaan et osaa. Niin, mutta mikfen? Nyt suu kiinni poika! Seuraavana päivänä Kalle0220- 0220
ASENTO KOMENSI
Kersantti hellästi Suomenarmeijan ensimmäisiä naisalokkaita. Mikä niistä herra-kersantti?0220- 2220
MINTEN JUHLIA OMIA SYNTTÄREITÄ?
MIten juhlia omi 34v. Synttäreitä? En halua ryypätä, koska sitten olen krapulassa. Synttärikakkukaan ei ole niin väliks0220SANASOKEAN PÄIVÄKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatuko. Siellä oli kuitenkin vast kukassa ja sangen harvassa kypsiä. Niin hän päätti läh2219MIKSI INTERNETIÄ KANNATTAA KÄYTTÄÄ
Myös älypulihemella? No tietenkin siksi, että puhelimella pääsee Internetiin siellä missä lystää.0219PENTENE ETTÄ OLI HYVÄ SAARNA
Älä kiroile Jumalan kuullen. Se oli kuule niin penteneen hyvä saarna, että laitoin kolehtiin 200:sen. Älä pentenessä.0218MIKSI AUTOISSA ON PYÖRÄT?
Jos niissä olisi neliskanttiset niin ne pomppisivat. Sitten auto vasta pomppisikin, jos siinä olisi kolmiot. Ja juna me0218MIKSI SUOMALAISTEN SILMÄT OVAT SUORAT?
Koska meidän silmämme ovat sen leveät. Kiinalaisilla taas on niin kapeat silmät, että ne ovat luonnostaan vinot. Myös ja0218NAAPURIN TÄTI TORUI KALLEA.
Ei saa sylkeä toisten ukkinoihin. Mitä sunkin mutsi sanos, jos mä klimppaisin tiedän ikkunaan? Reimastus uudesta maailma0218- 0218
- 2217