ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0188
- 0188
MIKÄ ON SUOMEN PIENIN RAUTATIEASEMA?
Kilon asema. Miten niin? Koska puolenkilon asemia ei ole.0188KUN MYKKÄ ASIAKAS TULEE RAUTAKAUPPAAN
Hänen täytyy näyttää käsimerkillä, mitä haluaa. Niinpä tämä mykkä asiakkaamme hinkkaa kädellään pöytää. Myyjä: tahdotte0188- 2188
5KYMPPINEN POIKA KYSYY ÄIDILTÄÄN
Täytyykö minun mennä kouluun tänään? Tietenkin, olethan sen koulun rehtori.0188MIKSI ROBOTTI
Käyttäytyy kokoajan niin kummallisesti, mutta ei hermostu ikinä? Sillon ruuvit löysällä, mut teräksenlujat hermot.0188NELJÄ LÄÄKETIETEEN OPISKELIJAA
Asui samassa opiskelijakämpässä. Yksi pojista poltti tupakkaa ja heräsi aina aamuisin kamalaan tupakkayskään herättäen t0188ASENTO KOMENSI
Kersantti hellästi Suomenarmeijan ensimmäisiä naisalokkaita. Mikä niistä herra-kersantti?0187OTE BERTIN PÄIVÄKIRJASTA
Isä on optikko, joten meidän oli tarkoitus ostaa mulle uudet silmälasit. Mutta kun mä kokeilin ensimmäisiä laseja, ne ei0187MIKSI RUOTSINLIPPU ON SINIKELTAINEN?
Ruotsissahan sataa värikkäämpää lunta, kuin Suomessa.1187SAMAISTA HUPAISAA HUUMORIA
Vitsi on muuten sama, mutta se päättyy siten, että kanttori ja pastori olivat matkalla kirkolle. Silloin he kuulivat ää0187MUMMO VIETTI VIIMEISIÄ VUOSIAAN
Kissoineen vanhainkodissa. Eräänä iltana hyvä haltijatar ilmestyi hänelle. Lupaan sinulle 3 toivomusta. Ensimmäisenä ha0187SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka pääsee ylimmäs pilevenpiirtäjän rappusia. Norjalainen pääsi vain 10. kerrokseen, mutta sitten hä0186- 2186
MIESTÄ SYYTETTIIN MURHASTA
Ei se kyllä ihan noinkaan ole, minä vain kerroin uhrille vitsin ja hän sattui kuolemaan nauruun. Kertokaa se vitsi, määr3186- 0185
- 0185
- 0185
- 0185