ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
BLONDIN VAATTEET KERTOIVAT
Kantajastaan kaiken. Minä haluankin sellaiset, jotka pysyvät hiljaa.0203- 0203
SANASOKEAN PÄIVÄKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatuko. Siellä oli kuitenkin vast kukassa ja sangen harvassa kypsiä. Niin hän päätti läh2203- 0203
TÄÄLLÄHÄN KESKUSTELLAAN NÄÖSTÄ
Jos olet likinäköinen, tarvitset pinentävät lasit. (koverat linssit) Jos taas pitkänäköinen, suurentavat. (kuperat linss0202VOIKO SÄRKYNYT SYDÄN EHEYTYÄ?
Tuntuu minittäin, että olen jo päässyt yli pahimmasta, vaikka kudunkin mokaani. Mutta jokatapauksessa en ole enää särkyn1202- 0202
SUOMALAINEN RUOTSLAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka jaksaisi olla pisimpään kylmiössä? Norajalainen tuli ulos parin tunnin päästä hirveästi palellen0202- 0202
MISTÄ VOIN TIETÄÄ ONKO HÄN VARATTU
Hän on minun mittaiseni, melko pyöreä ja siksi juuri niin seksikäs. Mistä voin tietää, kun löydä häntä Facebooksita, In0201KUINKA MONTA TERÄSMIESTÄ
Tarvitaan lampunvaihtoon? Vain yksi, mutta hänen täytyy hakea se uusi lamppu Amerikasta ja sinne hänen on lennettävä its0201- 2201
TIEISTTEKÖ ETTÄ JOEP RUONANSUU
Rakastaa turkulaisia yli kaiken. No muuttaisi sitten Turkuun. Niin hän varmaan aikoo vielä tehdäkin.0201OLIPA KERRAN TAMPERELAIS-TYTTÖ
Nimeltänsä Noora, joka sanoi aina: soromnoo. Niinpä häntä ajan myötä ruvettiinkin sanomaan Sorom-Nooraksi.0201MAAHANMUUTTAJA
Mnei Suomessa lääkäriin, mutta häntä ei saatu millään valkoisesksi. Häneen kokeiltiin jopa valkopesua, mutta ei aunttanu0201- 0200
- 0200
SUOMI RUOTSI JA NORJA
Joutuivat keskenään sotaan. Jonkin ajan päästä myös Islanti ja Tanska tulivat puolustamaan Suomea. Neljän kuukauden kulu0199MUMMO VIETTI VIIMEISIÄ VUOSIAAN
Kissoineen vanhainkodissa. Eräänä iltana hyvä haltijatar ilmestyi hänelle. Lupaan sinulle 3 toivomusta. Ensimmäisenä ha0199MIESTÄ SYYTETTIIN MURHASTA
Ei se kyllä ihan noinkaan ole, minä vain kerroin uhrille vitsin ja hän sattui kuolemaan nauruun. Kertokaa se vitsi, määr3199