ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
PALJONKO TÄYSIKASVUINEN HEVONEN PAINAA?
Se vähän riippuu, että onko kyseessä ori vai tamma. Ori painaa 600 kiloa.0184ONKO KARJALAISILLA ENÄÄ MITÄÄN TAPOJA?
Eihän meillä olekaan. Evakkoonkin lähettiin käet taskussa.0184HULLUT LAINAAVAT VENEEN
Toinen pudottaa kelonsa veteen veistää linkkarillaan veneenlaitaan loven. Sä oot oikeesti hullu! Toinen hekottaa. Tehä n0184- 0184
PARASTA JUHANNUKSESSA
Se on aina samana viikonloppuna, kun taas Joulu voi olla milloin tahansa.1184VOISIKO MINUUN IHASTUA?
Olen 184 senttiä pitkä ja painan noin 85 kiloa. Ikää on 27v. ja olen sinkku. Tavallinen hetero. Alkoholinkäyttöni on suh2183- 2183
- 0183
TIEISTTEKÖ ETTÄ JOEP RUONANSUU
Rakastaa turkulaisia yli kaiken. No muuttaisi sitten Turkuun. Niin hän varmaan aikoo vielä tehdäkin.0183- 0182
EI SAA KIROILLA
Pappi torui Kalle kirkossa. Mitä teidän mummoki sanos jos kuulis millasta kieltä sä käytät? Ilahtus visii. HÄVYTÖN POIK0182TÄH?
Selvä kuulovaurio. Kun esim pakastin "käynnistyy" tehdäkseen lisää kylmää, välillä tuntuu että se puhuisi itsekseen. Kut0181- 2181
- 1181
- 0181
AMERIKKALAINEN MENI VENÄJÄLLE
Hoiperreltiin siinä puolen yön aikaan Punaisella torilla ja jenkki sanoi: minä voin milloin tahansa mennä Valkoisentalo0181SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Ajoivat kolarin. Suomalainen tietysti suuttui ruotsalaiselle ja romutti tämän auton. Norjalainen puolestaan kävi suomala0181MIKSVARTE MANSELAISISTA TULEE TÄMMÖSII?
No tiäteksi siksvarte, et sillon ko manselainen syntyy ni se nostaa heti ikkunalle sit sanotaa: siä on Turku.0181JUOPPO! HERJASI TUORE
Vaimo, kun mies vain ryyppäsi. Tästäkös mies vimmastui ja vastasi vähintäänkin yhtä kovalla äänelleä: SYÖPPÖ SYÖPPÖ. Ja0180- 0180