ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 1216
- 2216
- 2216
MIKÄ ON MAAILMAN NOPIEN NISÄKÄS?
Tommi Mäkinen. Ei pidä paikkaansa. Kimi Räikkönen on nopeampi.0216EI SAA KIROILLA
Pappi torui Kalle kirkossa. Mitä teidän mummoki sanos jos kuulis millasta kieltä sä käytät? Ilahtus visii. HÄVYTÖN POIK0216POTILAS VALITTÄÄ KIPEÄÄ SELKÄÄNSÄ LÄÄKÄRILLE
Johtuu varmaan kynsien pureskelusta. Ei se ny miten voi siitä johutua Voi se, mä puren nimittäi varpaitteni kynsiä.0215- 0215
MIKSI RUOTSINLIPPU ON SINIKELTAINEN?
Ruotsissahan sataa värikkäämpää lunta, kuin Suomessa.1215MITÄ YHTEISTÄ ON
Kirkalla, Hectorilla, Juice Leskisellä, Aalmalla, Antti Tuiskulla, Mikko Alatalolla, Marco Bjurströmillä, Movetronilla j0215MITÄ EROA OB UNIKEOLLA
Ja koulutuksella? Unikekoa on vaikea saada ylös ja kouluruokaa vaikea saada alas.0214- 0214
VIKAA JALOISSA?
Onko mun jaloissa jotakin vikaa? Kantapäissä pahat verirakkulat. Jalat melkein kokoajan ihan kehvetin kippeenä. Kynsisie0213MIKSI ROBOTTI
Käyttäytyy kokoajan niin kummallisesti, mutta ei hermostu ikinä? Sillon ruuvit löysällä, mut teräksenlujat hermot.0213VETOVOIMAN TUNTEMINEN
Miten otta ex takaisin, jos vieläkin tuntee rakastavansa. Muttei teidä tarkkaan onko hänellä työpaikkaa.5213RENKI ALPERTTI
Pyrki piian aittaan ja ryskytti ovea. Piika: ÄLÄ HÄTÄILE, TULLAAN KUN KERITÄÄN. Alpertti siihen: KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI0213KUINKA MONTA LAPPILAISTA
Tarvitaan lampun vaihtoon? En osaa sanoa. Lapissa on muutenkin niin pimeät talvet.0213AMERIKKALAISEN VANKILAN
Teloitushuoneesta kuului kamala kiljunta. Mitä on tekeillä? Ihmettelivät vangit kauhuissaan. Sähkötuoli on epäkunnossa,0213- 0213
TEOLOGIAN OPISKELOIJAN
Kämppäkaveri veitti niin siveellistä elämää, että tämä sattui jopa itse ylioppilasta. Niinpä hän ehdotti kämppikselleen.0213- 0213