ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
PAPUKAIJA HYPPELI KUKKARUUKUSSA
Isäntä: Jos hypit vielä kerrankin kukkaruukussa, ajan sinut kaljuksi. Lintu senkunvaan hyppeli. Isäntä suuttui ja ajoi s1175POTILAS VALITTÄÄ KIPEÄÄ SELKÄÄNSÄ LÄÄKÄRILLE
Johtuu varmaan kynsien pureskelusta. Ei se ny miten voi siitä johutua Voi se, mä puren nimittäi varpaitteni kynsiä.0175OPISKELU JA TYÖ YHTEEN (OPPISOPIMUS)
Olen kuullut, että ammatinvaihdon voi tehdä myös oppisopimuksella. Olen ajatellut keittiöalaa.0175- 0175
MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ BLONDILLE ON TULLUT TEKSTIVIESTI?
Hän lukee sen Messengerissä ja lähettää WahtsAppissa.0175BLONDIN VAATTEET KERTOIVAT
Kantajastaan kaiken. Minä haluankin sellaiset, jotka pysyvät hiljaa.0174KALLE LAITA VILLAHOUSUT HETI JALKAASI!
SAAT KEUHKOKUUMEEN MUUTEN! Ei mun keuhkot oo takapuolessa!0174KUN KERRAN SITTEN VIIMEISEN MÄ MAAILMASTA ERKANEN
Ja Pietarikin venttaa mua jo taivaan portilla. Ja jos ei löydy kirjasta mun nimee aijon karjasta: JUU JUU JUU LUKIHÄIRIÖ0174- 0174
ELÄINLIIKKEESSÄ:
Haluan lemminkin, jollaista ei muilla ole. Myyjä toi takahuoneesta jääkarhun. Mies onnistui valtavasti ja maksoi eläimes2174HENGITYSKONE
Onko sellainen aina tarpeen vaikka keuhkot ois kuinka kipeet tahansa? Onneksi mulla terveet keuhkot. Hengityskonetta kun0174MIKÄ ON MAAIKMAN ITSERAKKAINEN ELÄIN?
Lammas. Miten niin? Sehän hokee jatkuvaal syötöllä "mää".1174- 0174
- 6173
- 0173
- 1173
- 0172
OLIPA KERRAN TAMPERELAIS-TYTTÖ
Nimeltänsä Noora, joka sanoi aina: soromnoo. Niinpä häntä ajan myötä ruvettiinkin sanomaan Sorom-Nooraksi.0172- 0171
HÄÄYÖN JA HOPEAHÄÄYÖN ERO
Hääyönä ensin hävetään ja sitten vasta yritetään, kun taas hopeahääyönä on päinvastoin.0171