ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KUN HAMAPAISTASI HOIDETAAN
Se ei tee kipeää, mutta ne hoitomaksut kyllä saattavat tehdä.1162- 0162
ONKOHAN MULLA YLIPAINOA?
Tuskaili Kallen äiti lääkärissä. Kyllä, painoos nähden sun pitäs ola ainkin 5 ja puolimetrinen.0161- 6161
- 0161
SUOMALAINEN RUOTSLAINEN JA NORJALAINEN
Tulivat toivomuslähteelle. Yhtäkkiä lähteestä nousi henki, joka sanoi: omistan tämän lähteen, joten teidän täytyy sanoa0161- 0160
- 0160
TÄSSÄHÄN ON VAIN 7% RASVAA
Jos tämä saa ruoan maistumaan hyvältä niin minä lupaan johtaa orkesteria alasti tänä iltana.0160PIKKUISEN MATKAN PÄÄSSÄ LUOSTARISTA OLI VÄINÖN VIINAKAUPPA
Kerran eräs nunna meni sinne. Sinähän olet nunna, en voi myydä viinaa sinulle. Abbedissalle se tulee, hänellä on ummetus01602 LAPPALAISAKKAA
Joutui oikeuteen kapakkatappelusta. Lappalaisukko oli todistajan ja tuomari kysyihäneltä: Miten se tapahtui. Leila löi L0160- 2160
RUOKAMYRKYTYS
Mies täynnä pötkötti ja retkotti ja rötkötti tyhjä purkki tuoksahti siinä luki nötkötti.0160- 0160
MIKSI KAIKKI OVAT MINULLE AINA NIIN ILKEITÄ?
Olkoopa nyt vain hyvä ja menkkä teihenne siitä.0159MORO: MILLAI TÄÄLTÄ PÄSEE MÄNTTÄ-VILPPULAA?
Meet vaan suaraa tonnepäi ni sää et voi minkä muulle. Kiitti.0159KUINKA MONTA LAPPILAISTA
Tarvitaan lampun vaihtoon? En osaa sanoa. Lapissa on muutenkin niin pimeät talvet.0159RUOTSALAISKONE LÄHESTYY TAMPEREEN KENTTÄÄ
Lennonjohto ottaa yhteyttä: Olkaa hyvä ja ilmoittakaa sijaintinne. Lentäjä ei reagoi mitenkään. Lennonjohto yrittää uud0159- 4159
MIKÄ ON ORGASMIN HUIPPU?
Kun juuri vessasta tullessa nainen haluaa sänkyyn jä hänen lantionsa alkaa tutista niin, että tämä saa krapulan.4159