ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
LAIHILAINEN VÄRI TV
Alaston talonemäntä selällään pöydällä, tosin siinä värilähetys vain kerran kuukaudessa.0145ON SILTI HYVÄ ETTET NÄE MINUA NYT
En tahdo, että vuokseni sä järkytyt. Kun mennyt kaikki on niin jäljelle jää vain tuo. Ihmisen ikävä toisen luo.0145SINNE MENI!
Ilmiesesti exäni oli hyvin katkera minulle, vaikka olemmekin viimevuodet olleet vain kavereita. Eilen löin sitten viimei0145RAHTILAIVA
Ei ollut käynyt akoihin maissa, joten merimiehet olivat kovassa seksin puutteessa. Pari heistä meni valittamaan kapteeni0145- 0144
MIKSI RUOTSALAISET PITÄVÄT VAIN NUORIA KOIRIA?
Koska vanha koira ei opi uusia temppuja.0144ASIANAJOTOIMISTOSSA OLI VAROITUSMERKKI
Ja eräs asianajaja ihmetteli miksi. Jotta tietäisimme milloin johtaja tulee, hän on meistä rehellisin. Selitti toinen as0144- 0144
MIKSI LINJA-AUTO EI MENNYTKÄÄN JOENSUUHUN?
Se ei oikein mahtunut Joen leukojen välistä.0144JOS HERRA VIRTANEN JA ROUVA VIRTANEN
Menevät naimisiin niin tulee heidän yhteiseksi sukunimekseen Virtainen-Virtanen vai lyhyemmin Wirtanen?0144- 0144
TORELLINEN ETEÄ-POHOJALAANEN
Rokkistara ei harjoota raktorilla maatalousajoo. Vaan ku se liikkuu sillä, se on aivan muilla asioolla.0144NUORI VIROLAISTYTTÖ
Tuli silmät kiistänyt lääkäristä. Hän pystyi parantamaan minun seksikammoni. Ennen maksoin lääkärille 100€. Käynnistä ja0143- 0143
- 0143
- 0143
- 0143
- 0142
- 2142
SAARISTOLAIS-KOULULAISET
Kulkivat Saaristotietä koulusta kotiin. Matkalla he löysivät täyden astian raketinpolttoainetta ja janoissaan teitysti t1142