ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MEIDÄN LUOKALLAMME
Oli silloin ylä-asteella semmoien Jarno- niminen poika, joka uskalsi jopa kiusata opettajaa.0131- 0131
MIKÄ ON ITSERAKKAUDEN HUIPPU?
Tervehtiä peilikuvaansa ja jopa suudella sitä aina, kun näkee.0130VENÄJÄN TULLISSA
Ette saa viedä tätä autoa Suomeen, koska se on Venäjän rekisterissä. Mitähän se oikein teillekin mahtaa kuulua, missä mi0130- 0130
- 0130
JOS EI OLISI ANOPPIA EI OLISI VANHEMPIA
Jos taas heitä ei olisi, silloin ei kyllä olisi minuakaan.0130MIKSI TÄTÄ SANOTAAN KÄSISAHAKSI KUN TÄLLÄ EI KUITENKAAN KÄSIÄ SAHATA?
Mitä sitten? Eihän moottorisahallakaan moottoreita sahata.0130VOIKO KISSAN SILITTÄMISESTÄ SAADA SYYTTEEN?
Voi sitten, jos sitä silittää silitysraudalla.0130- 0130
SÄRKYNYTSYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat hukuttaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja ehkä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän h0129KISSA RAKASTUI KANIIN
Sitten ne saivat pennun, josta tuli kissakani. Täysikasvuisena kissakani lähti kiertämään maailmaa ja kohta muurahaiskar2129- 0129
- 0129
PALVELUSTYTTÖ MAALAISTALOSSA
Tuli eräänä iltana häpeissään tunnustamaan emännälle, että hän on raskaana. Emäntä jutteli isännän kanssa: ei hänellä ol0129SELLAISTA JULKKISTA KUIN MARJA TYRNI
Ei ole olemassakaan. Miten niin ei ole. Hänhän on oikeasti AKU HIRVINIEMI.0129- 0129
- 2129
DIAGNOOSI OLI SUORITETTU
Ihan selvä ADHD. Mistä te sen nyt jo tiedätte, kun lastani ei ole vielä edes lääkitty? Juurihan minä tein ko. diagnoosin0128MINÄKIN OLEN HARRASTANUT URHEILUA
Mutta lopetin, koska alussa olin enimmäkseen luvaton tapaus ja lopussa tavaton lupaus.0128