ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KUKA ON HENRIKKI KUUSISTO?
En osaa sanoa, hän on varmaan joku uusi julkkis. Tiedätkö missä hän asuu? No, en ihan tarkkaan, mutta olettaisin, että J0153- 0153
ON SILTI HYVÄ ETTET NÄE MINUA NYT
En tahdo, että vuokseni sä järkytyt. Kun mennyt kaikki on niin jäljelle jää vain tuo. Ihmisen ikävä toisen luo.0153KISSA RAKASTUI KANIIN
Sitten ne saivat pennun, josta tuli kissakani. Täysikasvuisena kissakani lähti kiertämään maailmaa ja kohta muurahaiskar2153- 0153
3 RUOTSALAISTA
Tulivat ravoisasta virtaavalle joelle. 1. ruotsalainen sanoi: Hyvä jumala, anna minulle voimaa ylittää tuo joki. Puff! H0152SINNE MENI!
Ilmiesesti exäni oli hyvin katkera minulle, vaikka olemmekin viimevuodet olleet vain kavereita. Eilen löin sitten viimei0152OLENKO ALKOHOLISTI
Minulle tuli juomakuljetus Saksasta. Olenko alkoholisti? Vastaukset: [email protected]4152VOIKO KISSAN SILITTÄMISESTÄ SAADA SYYTTEEN?
Voi sitten, jos sitä silittää silitysraudalla.0152SAARISTOLAIS-KOULULAISET
Kulkivat Saaristotietä koulusta kotiin. Matkalla he löysivät täyden astian raketinpolttoainetta ja janoissaan teitysti t1152EIKÖS TUO KONTRABASSO
Ole melko hankala soitin kantaa mukana. On, varsinkin Intercityssä.0152NUORI VIROLAISTYTTÖ
Tuli silmät kiistänyt lääkäristä. Hän pystyi parantamaan minun seksikammoni. Ennen maksoin lääkärille 100€. Käynnistä ja0152MITÄ EROA ON 40V. MIEHELLÄ JA NAISELLA?
40v. nainen ajattelee usein lasten saamista, kun samanikäinen mies ajattelee usein lasten kanssa seurustelua.0152- 0152
MINÄKIN OLEN HARRASTANUT URHEILUA
Mutta lopetin, koska alussa olin enimmäkseen luvaton tapaus ja lopussa tavaton lupaus.0152MIKSI PUHELINLUETTELO ON EDELLEEN RUOTSISSA KÄYTÖSSÄ?
Ruotsalaiset etsivät siitä salaisia puhelinnumeroita.0152KESKEN (EI KESKEYTETTY)
Ammatinvaihtoni on kesken. Pohjois-Karjalan Aikuisopisto on pitkään suunnitellut jatkoa. Pitäisi jatkua heti ensivuonna.0151- 0151
- 0151
MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ
Lokakuu on vuoden pisin kuukausi? Silloinhan siirrytään talviaikaan.0151