ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0127
- 0127
- 0127
NELOSTIE
Oli ruotsiksi ruuhkainen, kun me Jennin kanssa tultiin liftillä alas ja jälkeen sen me oltiin kypsät multiin. Jano vaiva1127- 0127
- 0127
MORO: MILLAI TÄÄLTÄ PÄSEE MÄNTTÄ-VILPPULAA?
Meet vaan suaraa tonnepäi ni sää et voi minekä muulle. Kiitti.0127- 0127
MITÄ EROA ON 40V. MIEHELLÄ JA NAISELLA?
40v. nainen ajattelee usein lasten saamista, kun samanikäinen mies ajattelee usein lasten kanssa seurustelua.0127- 0127
- 0127
MIKSI KEKKONEN EI HYPÄNNYT BENJIHYPPYÄ?
Kekkonen hoiti valtion asioita ja hän hoitikin ne KUNNOLLA, joten siinä ei jäänyt aikaa moiseen hyppelyyn.0127AMAERIKKALAISMIEHET ISTUVAT OLUELLA
Pilvenpiirtäjän ylimmän kerroksen ravintolassa. Toinen mies alkaa lörpötellä alueen ilmavirroista. Sä olet liian känniss0126OLIPA KERRAN EPÄREHELLINEN ASIAJAJA
Joka kuitenkin jäi heti kiinni. No mitä hän sitten nykyään hommaa. Ei mitään, sillä hän on lukkojen takana.0126MILJJONA VUOTTA SITTEN
Lintu oli ihan ihmisennäköinen ja sekös vasta lintuja viiksetti. Ne halus tulla erinäkösiks ja niin ne sit keksi et ruve1126MITEN PALATA SUHTEESEEN?
Jos ei periaatteessa kuitenkaan ole ollut uskoton ja toinen vain luulee niin. Taidan vieläkin tykätä hänestä.0126TÄMÄ EI OLE VITSI
Koululaisella on kädet sitä varte, että hän voi tehdä koulutehtäviä ja jalat taas siksi, että voi kävellä kotiin, jos ko0126- 0126
- 2125
MULLA ON IKÄVÄ SUA
Tiedän, että olen ollut seurustelua kohtaan vähän laimea viimeaikoina. Ei mulla silti ole tarkoituskaan pahoittaa sun me7125