ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0138
- 0138
MORO: MILLAI TÄÄLTÄ PÄSEE MÄNTTÄ-VILPPULAA?
Meet vaan suaraa tonnepäi ni sää et voi minekä muulle. Kiitti.0138MIKSI LADAN PELLIT OVAT NIIN JOUSTAVAT?
Koska venäläiset käyttivät aikoinaan suurimmat säilykepurkki juuri lada- teollisuudessa.0138MIKSI PIETARI EI RYYPPÄÄ?
Hänhän on taivaan portinvartija. Ei siitä krapulassa mitään tule.0138MIKSI KUTSUTAAN ASIANJAJAA JOLLA ON MILJARDEJA?
No en tiedä te häntä sanoisitte, mutta minä kutsuisin pankkirosvoksi.0138KALLEN SEÄDN EPÄREHELLISEN SERKUN
50v. juhla lähestyi ja Kalle mietti Villen kanssa sopivaa lahjaa koko maan tuntemalla murtovarkaalle. Lopulta Ville keks0138AMAERIKKALAISMIEHET ISTUVAT OLUELLA
Pilvenpiirtäjän ylimmän kerroksen ravintolassa. Toinen mies alkaa lörpötellä alueen ilmavirroista. Sä olet liian känniss0137MITÄ LIINAA EI PIDETÄ KAULASSA TAI KÄYTETÄ ESILIINANA?
Eveliina, Karoliinaa, Pauliinaa tai Liinaa.0137NELOSTIE
Oli ruotsiksi ruuhkainen, kun me Jennin kanssa tultiin liftillä alas ja jälkeen sen me oltiin kypsät multiin. Jano vaiva1137MIKSI AMPUMAHIIHTO ON VAATIVAMPAA,
Kuin tavan kilpahiihto? Siinähän on hiihtäjillä pyssy selässä.0137- 0137
SUOMALAINEN RUOTSLAINEN JA NORJALAINEN
Joutuivat Helvettiin. Piru rökitti heidät kaikki oikein kunnolla. Sitten se huuhdahti: TÄSSÄ RANGAISTUKSENNE.0137- 0136
SÄRKYNYTSYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat hukuttaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja ehkä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän h0136- 0136
- 0136
OLI KULTAHÄÄPRIN MERKKIPÄIVÄ
Vaimo: Kuule isö tehtäskö sitä näin hääpäivän kunniaksi? No jo sä kerran tahdot. Kerkeenkö mä riisua? Kyllä kultaseni. M0136ÄSSÄ-VIKA KOULULAISELLA
Sinusta sitä ei kyllä tule kunnon kortinpelaajaa. Ja miksei muka? Kun sinulla on tuo ässä-vika.0136AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
MAHDOTONTA. Vastahan minä vuosi sitten poistin sen, enkä ole ennen kuullut että kenellekään olisi tullut uutta umpilisäk0136