ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0125
MIKSI RUOTSALAINEN BUSSIKUSKI SAI POTKUT?
Hän ei sitten millään oppinut muistamaan oikeaa bussilinjaa.0125ALOKKAAT OVAT ENSIMMÄISIÄ PÄIVIÄ ARMEIJASSA
Toinen sanoo: olispa mulla niin paljon rahaa, että voisin ostaa konekivääärin. No mitä ihmettä sä konekiväärillä tekisit0125KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi, kun ukkonen iski olohuoneen nurkkaan niin vaari hihkaisi: TULKAA SISÄÄN.0125- 0124
- 0124
MIKÄ VAARALLISINTA SEKSISSÄ?
Ehkäisyn unohtaminen. Vastapuolesta ei nimittäin koskaan voi tietää onko hän terve.1124- 0124
MULLA ON IKÄVÄ SUA
Tiedän, että olen ollut seurustelua kohtaan vähän laimea viimeaikoina. Ei mulla silti ole tarkoituskaan pahoittaa sun me7124- 0124
MINIHAMA ON KUIN SAARNA
Tarpeeksi pitkä peittääkseen olennaisen ja tarpeeksi lyhyt herätääkseen mielenkiinnon.0124MIKSEI HAUKKUVA KOIRA PURE?
Jos se kokoajan hokee: "umpitollo, idiootti, tyhmä, hölmö" niin pystyykö se samalla puremaan? Miksi sitte pureva koira e1124- 0124
- 1124
- 0124
ÄSSÄ-VIKA KOULULAISELLA
Sinusta sitä ei kyllä tule kunnon kortinpelaajaa. Ja miksei muka? Kun sinulla on tuo ässä-vika.0124KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? Varmaankin jäniksi. Oikein, mutta miksi? No? Yritäpä itse nussia puussa.0123- 0123
MIKSI LADAN PELLIT OVAT NIIN JOUSTAVAT?
Koska venäläiset käyttivät aikoinaan suurimmat säilykepurkki juuri lada- teollisuudessa.0123MIKÄ OLETTE AMMATILTANNE?
Veturinkuljettaja. Opiskelitte varmaan Helsingissä. En vaan tuossa läheisyydessä koultussimulaattorissa.0123